Ben sordum Van sanayide Aycanlar 1500-2000 arası yapıyor. Diğer bazı yerler de 1000₺Van da iyi bir usta önerebilecek var mıdır ? Ağır bakım ve Triger değişimi için ?
120 bin sınırını neden 10.000 km gecirdiniz ? Bu sürecte ya koparsa perişanlık / felaket ihtimali üzerine bir tedirginliginiz oldu mu ?Herkese merhaba. Golf 2013 1.6 TDİ aracım 130.000 km’yi devirdi. Araç bakımı ile beraber triger ve devirdim değişikliği yapacağım. SKF triger ve devirdaim seti için Ankara’da 3300 TL fiyat aldım.(kayış ve bilya dahil) contitech için bu fiyat 4200’lere çıkıyor. CLH Kodlu için elektrikli SKF kullanan var mıdır? SKF Nasıl markadır yorumlarınızı bekliyorum.
Herkese merhaba. Golf 2013 1.6 TDİ aracım 130.000 km’yi devirdi. Araç bakımı ile beraber triger ve devirdim değişikliği yapacağım. SKF triger ve devirdaim seti için Ankara’da 3300 TL fiyat aldım.(kayış ve bilya dahil) contitech için bu fiyat 4200’lere çıkıyor. CLH Kodlu için elektrikli SKF kullanan var mıdır? SKF Nasıl markadır yorumlarınızı bekliyorum.
10.000 km aşım bilgisi icin Tesekkürler ...(merak tan sordum)120 binde değiştiren arkadaşlar genelde parçanın iyi durumda olduğunu söylediler. Ben de 130´da değiştiririm o zaman dedim. Tedirginlik olmadı. SKF set ile ilgili düşünceleriniz nedir ?
Teşekkürler. Ben de değerlendirmek istiyorum. En çok sattığımız set dedi. İnşallah bir sıkıntı yaşamayız bakalım.Triger seti piyasasında kalite ve sağlamlık konusunda dünya çapında lider 5 markadan biri SKF ' dir.
Ana vatanı İsveç ' tir. İyidir.
INA
GATES
SKF
DAYCO
CONTİNENTAL
.
1.2 tsi dsg şanzıman motulun şanzıman yağı ve mekatronik yağ kombinasyonunu aldım ve değiştirdim bir sorun olmadı zaten yoktu ama 85000 de yaptım bu değişimi tedbir amaçlı doğru yaptığımı düşünüyorum ustalar ömürlük diyorlar ama bana mantıklı gelmiyor yağ bu ömürlük olabilir mi hiç değişim bence beli bir km den sonra şartŞanzıman yağı değişen var mı ? Marka , numara vs tavsiye ?
Öncelikle bu faydalı açıklama için teşekkür ederim. Peki sizce kaç bin km.de tamam artık değiştirmeliyim denmeli?10.000 km aşım bilgisi icin Tesekkürler ...(merak tan sordum)
Bir tdi araçla
Römork / karavan çekmediginiz sürece
Avrupada alltrack/variant dedigimiz station kasa Tdi ların bagajına endüstriyel / ticari yükleme yapmağınız sürece bu TDİ ların trigerine 120 binde 130 binde hatta 135 binde de bisey olmaz.
120 bin kitap sınırı tamamen agır kullanım cekme yükleme karavan/römork şartlarına göre belirlenmis bir sınır.
Bu yüzden TSİ LAR 180 bin iken
Tdi lar 120 bin sınırdan servis talimatnamesine sahiptir. (Doğusun Tsi 180 bin den 120 bine sündürme destanı ayrı konu
Avrupa da tdi alan insanlık bu sebeblerle alıyor ....yoksa az yakmak gibi dertleri yok onların
Yukarda @hosmyy skf icin gerekli bilgilendirmeyi yapmış (ilk 5)
Ayrıca vw in fabrikasyon ekipman tedarikcisidir skf dir.
Ben böyle bir öneri / tavsiye vermem/vermemeliyim.. at sahibbine göre kişnesinÖncelikle bu faydalı açıklama için teşekkür ederim. Peki sizce kaç bin km.de tamam artık değiştirmeliyim denmeli?
Gayet açıklayıcı oldu Teşekkürler.Ben böyle bir öneri / tavsiye vermem/vermemeliyim.. at sahibbine göre kişnesin
Bu trigerin dönme/devinim/ivme/üzerine binen NM gergi yükü
Arabanın gaz pedalıyla ayar verdiginiz krank milinin isleyişyle bire bir alakalıdır. Cünkü trigeri krank döndürüyor.
Sürücü krankı hangi nezaketle döndürürse, kick down startlar dan kaçınırsa , ara gazlı şahlanmalardan kacınırsa karavan römork cekmezse , krank ve ona paralel olarak triger de relax döner anlık NM Gerilmelerine o derece az maruz kalır..
Ben kendi kullanım seklime göre 135 bin km rahat giderim (139.999 da haydi yeter derim büyük ihtimal)
Siz 130 gitmişsiniz ....kullanım seklinizi bilmiyorum ....gerek yok daha devam edin demem
Ekli dosyayı görüntüle 64833.