Herkese Merhabalar,
Bir arkadaşım yakın zamanda 2014 model 1.4 TDI Polo satın aldı, araç 209.000 km'de. Bakımları yetkili servis dışında yapılmış. Aracı alırken expertizi yapıldı, expertizde şanzıman ile ilgili bir sorun paylaşılmadı. Satın alma işlemlerinin tamamlanmasının ardından 1 hafta sonra, araç bu sürede neredeyse hiç kullanılmadı, şanzıma arızası ile karşılaşıldı. Şuan aracın vitesi P konumunda takılı kaldı ve vites geçişi yapılamıyor. Vites topuzunun olduğu yerdeki göstergede P ışığı yanıp sönüyor. Biraz araştırdığımda DSG mekatronik kart arızası olabileceğine dair bazı geri bildirimler aldım. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu, olduysa tecrübelerini paylaşabilirler mi ? DSG arızası tespiti ve tamiri ile ilgili usta & servis tavsiyesine açığım. Araç İstanbul'da şuan ve hareket edemez vaziyette.
İlk araştırmalarım DSG mekatronik kart arızası ise 1 yıl garantili olacak şekilde 20.000 TL'ye tamir edilebileceği yönünde. Arıza çözüldükten sonra da bu konuyu güncelleyip problemin nasıl çözüldüğünü, ne kadar maliyet oluştuğunu paylaşacağım. İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum.
Not: arıza ile ilgili video aşağıdaki linkte mevcut.
Bir arkadaşım yakın zamanda 2014 model 1.4 TDI Polo satın aldı, araç 209.000 km'de. Bakımları yetkili servis dışında yapılmış. Aracı alırken expertizi yapıldı, expertizde şanzıman ile ilgili bir sorun paylaşılmadı. Satın alma işlemlerinin tamamlanmasının ardından 1 hafta sonra, araç bu sürede neredeyse hiç kullanılmadı, şanzıma arızası ile karşılaşıldı. Şuan aracın vitesi P konumunda takılı kaldı ve vites geçişi yapılamıyor. Vites topuzunun olduğu yerdeki göstergede P ışığı yanıp sönüyor. Biraz araştırdığımda DSG mekatronik kart arızası olabileceğine dair bazı geri bildirimler aldım. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu, olduysa tecrübelerini paylaşabilirler mi ? DSG arızası tespiti ve tamiri ile ilgili usta & servis tavsiyesine açığım. Araç İstanbul'da şuan ve hareket edemez vaziyette.
İlk araştırmalarım DSG mekatronik kart arızası ise 1 yıl garantili olacak şekilde 20.000 TL'ye tamir edilebileceği yönünde. Arıza çözüldükten sonra da bu konuyu güncelleyip problemin nasıl çözüldüğünü, ne kadar maliyet oluştuğunu paylaşacağım. İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum.
Not: arıza ile ilgili video aşağıdaki linkte mevcut.