Turhan
Üye
- Katılım
- 25 Kas 2021
- Mesajlar
- 437
- Tepkime puanı
- 348
- Konum
- Beylikdüzü/İstanbul
- İsim
- Turhan Atasoy
- Araç
- Golf 1.4 TSI-BMT 125 Highline 2015
Merhaba arkadaşlar,biliyorum aramızda başlıktaki uygulamayı yapanlar var,fakat benim takıldığım bir nokta var ve o konuda fikrinize ihtiyacım var.Bilenler bilir benim aslında Mubea yay arayışım var fakat bulamıyorum,bu nedenle çok fazla düşürmek istemediğim için aracı bir diğer seçenek olan Leon Fr yayı takma düşüncesine girdim,zira bu yaylar Golf 7' 1.4 tsi'a takılınca aracı 2cm gibi düşürmekteki buda benim hedefim zaten.Takıldığım mevzu şu:Biliyorsunuz Higline 1.4 tsi 125hp 2015 model BAĞIMSIZ SÜSPANSİON fakat takmak istediğimiz yaylar TORSİON süspansion'u olan FR MK3'ten çıkma,bu durum sorun teşkil etmiyormu,yani uyumluluk %100'mü?
Bu konuya neden takıldım derseniz,bilindik kaliteli spor yay markalarında yani,H&R,Eibach ve Vogtland gibi,araca uyumluluk spesifikasyonlarında örnek:ARKA AKS BAĞIMSIZ SÜSPANSİONA UYUMLUDUR gibi ibareler var.Buda bende şu şüpheyi uyandırıyor,acaba Bağımsız ve Torsion sistemleri için farklı yapıda yaylarmı üretilmiş acaba,dizayn olarak yerine oturma yeri vs?Yoksa bı tamamen boş bir şüphemidir genel olarak dizayn ve yapıları aynımıdır?
Bu konuya neden takıldım derseniz,bilindik kaliteli spor yay markalarında yani,H&R,Eibach ve Vogtland gibi,araca uyumluluk spesifikasyonlarında örnek:ARKA AKS BAĞIMSIZ SÜSPANSİONA UYUMLUDUR gibi ibareler var.Buda bende şu şüpheyi uyandırıyor,acaba Bağımsız ve Torsion sistemleri için farklı yapıda yaylarmı üretilmiş acaba,dizayn olarak yerine oturma yeri vs?Yoksa bı tamamen boş bir şüphemidir genel olarak dizayn ve yapıları aynımıdır?