1.4Tsi mi 1.6TDİ mi


ZZ414

Yeni Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
19
Tepkime puanı
3
Konum
67
İsim
Zz414
Araç
Golf 7
Arkadaslar merhaba. Yeni araç alma arefesindeyim. Bütcem ortalama 850-900 bin arasi. 2017 model ve üzeri otomatik 1.4Tsi -1.6TDİ arasinda kaldim. Bu motorlarda kronik problemler nelerdir? Hangi donanimli paketi önerirsiniz ? Kullanan tavsiye eden bilgilendirmek isteyen arkadaslar yardimci olursa cok sevinirim. Aslinda TSİ’a daha yakinim ama yine de tecrubeleriniz ve önerileriniz benim icin degerli
 

Bence 1.4 tsi.Dizel kışın zor isinir isinana kadar fazla yakar.Motor bakim masraflari daha fazladır.Jenerasyon yapar mazot seçer...Nazlidir seslidir l.Benzin oylemi koy benzini değiştir bujiyi bas gitsin.Gerci bende 1.0 tsi var:)
 
Arkadaslar merhaba. Yeni araç alma arefesindeyim. Bütcem ortalama 850-900 bin arasi. 2017 model ve üzeri otomatik 1.4Tsi -1.6TDİ arasinda kaldim. Bu motorlarda kronik problemler nelerdir? Hangi donanimli paketi önerirsiniz ? Kullanan tavsiye eden bilgilendirmek isteyen arkadaslar yardimci olursa cok sevinirim. Aslinda TSİ’a daha yakinim ama yine de tecrubeleriniz ve önerileriniz benim icin degerli
1.6 tdi dan 1.2 tsi a geçmiş biri olarak kesinlikle tsi derim. İstanbulda şehir içi depoyu fullediğimde ikiside 650 ile 750 km arası yapıyor. Dizel sürekli partikül rejenerasyon yaptığı için tsi ile hemen hemen aynı yakıyor
 
Eskisen mazotlu araba mı vardı🤫
1.4 140 yada 150 lik vercen ACT YE ayarı misss
 
70.000km dir CLHB kodlu 90Hp 1.6 tdı kullanıcısı olarak kesinlikle benzin derim. Şu partikül şeyi belirli bir şey sonra can sıkıyor. Soğukta sesli çalışıyor içeriye ısınınca bi rahatsızlığı yok aslında. Tek avantajı uzun yolda yakıt cimrisi 4-5 lt ortalamalarla gezmek mümkün hiç dikkat etmeden. Tsı larda yağ yakma şeyleri dolanıyor ne kadar gerçek bilmem ama temiz bir tsı denk getirirseniz kaçırmayın derim
 
2. Elde kesinlikle 1.0 tsi 1.4tsi veya 1.5 tsi bunu 1.6 tdi kullanan birisi olarak söylüyorum bakımı iyi yapılmamış mazotu ordan burdan alınmış dizel araba alınmaz alırsanız eve geçmeyin satıştan sonra sanayiye çekin partilkül ve egr iptali enjektör temizliği için. Dizel düşük km alınır uzun km binilir bakımı aksatılmaz iyi yağ ve filtre mazot ister piyasadaki 100 k üstü dizel araçların %90 ı bana göre tırt.
 
Bi önceki golfüm 1.4 tsi 125 idi. Şu an 1.0 kullanıyorum. TSI candır.

Özellikle 1.4 tsi.
 
Tsilarda yağ eksiltme durumu olabiliyor evet ama dizelin partikül filtresini çekmektense tsi tercih ederim. 1.6 tdi aracım varken sürekli rejenerasyon yapıyordu stopta edemiyordum yarıda kalmasın diye. 1.6 tdi ile 1.2 tsi arasında yakıt hemen hemen aynı üstelik tsi devir çevirdiği için daha hızlı. Dizel yokuslarda daha torklu ama tsi da üzmüyor sizi. O yüzden tsi.
 

Geri
Üst Alt