burak6161
Yeni Üye
Öncelikle iyi günler konu açmamda öncelikli sebebi daha önce böyle bir sorun yaşanyan varsa veya aynı sıkıntıyı bulamayan arkadaşlar yararlansın
Bir yıl önce aldığım 2008 Golf 5 1.4 tsi 140 hp BMY Kodlu araçım bir takım sıkıntıları vardı genel olarak hepsini çöztük ama bir sorun var ki bulamıyoruz araçla sakin giderken ani gaza yüklenmelerde sanki atmosferik motor gibi davranıyor sonra bir anda eski haline dönüyor sonra kesiyor rampalarda devir düşürüyor vites küçüymek zorunda kalıyorum düz yolda aynı sorunu yaptığında ise zorladığımda 5000 rpm geldiğinde kitliyor 5000 rpm devirin üstüne geçmiyor bu durumu yağtığında hareket halinde boşa çektiğimde gaz verdiğimde yine 5000 rpm geçmiyor sanki korumaya alıyor gibi hareket halinde yüklenmeyi bırakıp biraz ayağımı gazdan çekince düzeliyor sonra sürekli yüksek devirde gittiğimde hiç bir sorun yokmuş gibi davranıyor genel olarak bu durumu araç sollarken veya yokuş çıkarken daha çok oluyor araç beyninde sadece vuruntu arızası çıkıyor p0327 sinyal çok düşük diye o da araç ivmelenirken kararsız kaldığı için vurundu yapıyor ondan diye düşünüyoruz
Araçda değiştiğimiz parçalar
Yüksek basınç pompası
Yakıt pompası
Enjektörlerin hepsi
Bobinler
Bujiler
Elektrikli devirdaim
Konumlandırıcı set halinde zincir vs.
Eksantrik Milli Kumanda Valfi
Turbo Kesme Valfi N249
Turbo Basınç Valfi N75
Vuruntu sensörü
Katalizor
Bu parçaların bazılarını farklı arızalardan ötürü değiştik Aracın konumlandırıcısını değişirken ön kapağını açmışken üst kapağını açtık kam millerine baktık fincanlarına baktık kartel açtık temizledik yağ pompası zincirini değiştik sorun devam etmekte
Yarın araçın turbosunu söküp turbocuya götüreceğiz wastegaten şüpheleniyorum usta wastegate olsa hata atar diyor bilgisi veya aynı sorunu yaşayan varsa yazarsa sevinirim belki bir iki kişi daha faydalanır
Bir yıl önce aldığım 2008 Golf 5 1.4 tsi 140 hp BMY Kodlu araçım bir takım sıkıntıları vardı genel olarak hepsini çöztük ama bir sorun var ki bulamıyoruz araçla sakin giderken ani gaza yüklenmelerde sanki atmosferik motor gibi davranıyor sonra bir anda eski haline dönüyor sonra kesiyor rampalarda devir düşürüyor vites küçüymek zorunda kalıyorum düz yolda aynı sorunu yaptığında ise zorladığımda 5000 rpm geldiğinde kitliyor 5000 rpm devirin üstüne geçmiyor bu durumu yağtığında hareket halinde boşa çektiğimde gaz verdiğimde yine 5000 rpm geçmiyor sanki korumaya alıyor gibi hareket halinde yüklenmeyi bırakıp biraz ayağımı gazdan çekince düzeliyor sonra sürekli yüksek devirde gittiğimde hiç bir sorun yokmuş gibi davranıyor genel olarak bu durumu araç sollarken veya yokuş çıkarken daha çok oluyor araç beyninde sadece vuruntu arızası çıkıyor p0327 sinyal çok düşük diye o da araç ivmelenirken kararsız kaldığı için vurundu yapıyor ondan diye düşünüyoruz
Araçda değiştiğimiz parçalar
Yüksek basınç pompası
Yakıt pompası
Enjektörlerin hepsi
Bobinler
Bujiler
Elektrikli devirdaim
Konumlandırıcı set halinde zincir vs.
Eksantrik Milli Kumanda Valfi
Turbo Kesme Valfi N249
Turbo Basınç Valfi N75
Vuruntu sensörü
Katalizor
Bu parçaların bazılarını farklı arızalardan ötürü değiştik Aracın konumlandırıcısını değişirken ön kapağını açmışken üst kapağını açtık kam millerine baktık fincanlarına baktık kartel açtık temizledik yağ pompası zincirini değiştik sorun devam etmekte
Yarın araçın turbosunu söküp turbocuya götüreceğiz wastegaten şüpheleniyorum usta wastegate olsa hata atar diyor bilgisi veya aynı sorunu yaşayan varsa yazarsa sevinirim belki bir iki kişi daha faydalanır
Son düzenleme: