silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Gündüz U LED Farlı Bi-Xenon ile Highline standardı "Basic Bi-Xenon" arasında büyük fark var.
hem hıza duyarlı ve virajlarda iç kısmı aydınlatma özellikleri var hem de aracın yanmazken genel görünüşü ya da silüetini önemli ölçüde değiştiriyor.
1600 Tl için bu özelliklerden vazgeçmemek kesinlikle doğru bir karar olacaktır.
Burada şu ana kadar sadece teknik ve ergonomik faydalarından bahsettik.
Şimdi de kattığı estetik bakımdan artılarından söz etmeliyiz belki de...
Özellikle benzer açılardan çekilmiş fotoğraflar kullandım ki fark direkt ortaya çıksın
Özellikle uzun yolda U LED'li gündüz farları veya B.-Xenon gece farları sayesinde soldaki araçlar dikiz aynalarından derhal fark edip yol veriyorlar...
Karşıdan gelen araç ve yayaların gözü de üzernizde oluyor her daim.
Belki de en önemlisi Bi-Xenon farların kattığı ifade olacaktır. Paylaştığım fotoğraflarda Tungsten ve kurşun gri araçlarda benzer açılarda olan araçların daha ilk bakışta anlaşılıyor farkı...
hem hıza duyarlı ve virajlarda iç kısmı aydınlatma özellikleri var hem de aracın yanmazken genel görünüşü ya da silüetini önemli ölçüde değiştiriyor.
1600 Tl için bu özelliklerden vazgeçmemek kesinlikle doğru bir karar olacaktır.
Burada şu ana kadar sadece teknik ve ergonomik faydalarından bahsettik.
Şimdi de kattığı estetik bakımdan artılarından söz etmeliyiz belki de...
Özellikle benzer açılardan çekilmiş fotoğraflar kullandım ki fark direkt ortaya çıksın
Özellikle uzun yolda U LED'li gündüz farları veya B.-Xenon gece farları sayesinde soldaki araçlar dikiz aynalarından derhal fark edip yol veriyorlar...
Karşıdan gelen araç ve yayaların gözü de üzernizde oluyor her daim.
Belki de en önemlisi Bi-Xenon farların kattığı ifade olacaktır. Paylaştığım fotoğraflarda Tungsten ve kurşun gri araçlarda benzer açılarda olan araçların daha ilk bakışta anlaşılıyor farkı...
Moderatör tarafında düzenlendi: