mertgolf4
Yeni Üye
Hayırlı bayramlar arkadaşlar golf4 1.6 sr 8v 2001 model aracım var bundan 20 gün önce kalorifer peteği kırılması sonucu araç susuz kaldı yolda seyir halindeyken geç farkettim bu şekilde 7-8 km yol gittim sanayiye kadar.Araç bu esnada hararet yaptı ve muhtemelen üst kapak contasını yaktı.öncelikle ön göğüs sökülüp kalorifer peteği değişti.Daha sonra başka bir ustada üst kapak sökülüp taşlandı,üst kapak contası değişti ve termostat değişti.Fakat sorun hala devam ediyor.önceden aracım 40 derece sıcakta sıkışık trafikte bile hararet 90 ı geçmezdi ama şimdi 30-40 km yol yapıp arabayı park ettikten sonra hararet 95-100 lerde geziyor.örneğin 30-40 km yol yapıyorum yolda giderken hararet 90 da sabit ardından arabayı parkediyorum 10-15 dk sonra kontağı tekrar açtığımda hararet 95-100 lerde geziyor.ve şunu farkettim araç normalden daha hızlı ısınıyor.araç fan açıyor onda herhangi bir sorun yok.yardımlarınızı bekliyorum.önceden böyle birşey yapmıyordu şimdi neden böyle oldu ?