Bana göre turbodan olması düşük ihtimal ama baktırabilirsin tabi motor büyük iş çünkü. 86000 kmde de olsa segmanlar aşınmışsa ne yaparsan yap eksiltmeye devam decek. Özellikle 1.4 tsi motorlar çok çabuk gidiyor. Sanayi sor anlarsın, bize en çok gelen motorlar 1.4 tsi diyecekler
Bu motorun 86.000'ne kadar nasıl kullanıldığıyla da ilgili, sürekli sıkıştırarak kullanılırsa 60.000'de de yapar. Yağ lambası 1 den daha fazla eksilttiğinde yanar, eğer segmanlar gitmişse o yağ lambasını da çok göreceksin, Eğer segmanlar gitmişse yağ eksiltme çok daha kısa sürelere inecek bunu takip etmelisin. Bende FSI var 300km bir değiştirdiğimi biliyorum, sonra mecbur direkt motor yapıldı. Ama motor yapma olayına gitmeden önce denenecekler şunlar. 5 30 ince yağdır, Goflerde kronik evet eksiltir. Daha kalın olan10 40 koyup denenmesi lazım, yine eksiltirse daha kalın olan 10 60 koyulmasını önereceklerdir, 10 60 koyulduktan sonra yine eksiltme yapacaktır bu normal. Ama bir sonraki bakımda tekrar 10 60 koyulacak bu sefer eksiltmemesi gerek. Eğer eksiltirse o zaman kaçış yok segman attırmalısın.