Golf 8 hız limiti hk.


Katılım
8 Nis 2023
Mesajlar
226
Tepkime puanı
114
Konum
Manisa
İsim
Dağhan Bulanık
Araç
8.5
Merhaba beyler,
1.0 manuel golf 8' lerimiz malumunuz 214 km/h limitli durumda. Bunu kaldırmayı deneyeniniz oldu mu? Nasıl yapabiliriz?
214 gibi hızda yanlış hatırlamıyorsam 4-5bin gibi devir çeviriyor. Daha gideri var yani.
Görüş ve yorumlarınızı rica ederim.
*Evet fabrikanın koyduğu limit motoru korumak adina, mantıklısı da o, sürekli hız da yapmıyoruz fakat böyle bir opsiyonumuz varsa neden olmasın.
 

Merhaba beyler,
1.0 manuel golf 8' lerimiz malumunuz 214 km/h limitli durumda. Bunu kaldırmayı deneyeniniz oldu mu? Nasıl yapabiliriz?
214 gibi hızda yanlış hatırlamıyorsam 4-5bin gibi devir çeviriyor. Daha gideri var yani.
Görüş ve yorumlarınızı rica ederim.
*Evet fabrikanın koyduğu limit motoru korumak adina, mantıklısı da o, sürekli hız da yapmıyoruz fakat böyle bir opsiyonumuz varsa neden olmasın.
1.0 zaten 214 üstü gitmez gitmemeli ve bence o kadar sıkıştırırsanız bir sefer de olsa beş sefer de olsa motora zarar verirsiniz ileride yağ eksiltmeyle uğraşırsınız.
 
Golf 8'de hız limitörü olduğunu bilmiyorum. Aracın daha fazla gitmeye gücü yetmiyor olmasın? :)
 
Son düzenleme:
Golf 8'de hız limitörü olduğunu bilmiyorum. Aracın daha fazla gitmeye gücü yetmiyor olmasın? :)
Daha temizinden 2bin devir var hocam. Daha gideceğini de çok rahat hissediyorum. Tam da aracın max beygir verdiği değerde koymuşlar. Motor koruma adına yapılmıştir mutlaka.
Kanımca limit olmasa hafif eğimde 225 230 max speed görülebilir.
 
1.0 zaten 214 üstü gitmez gitmemeli ve bence o kadar sıkıştırırsanız bir sefer de olsa beş sefer de olsa motora zarar verirsiniz ileride yağ eksiltmeyle uğraşırsınız.
(y) Bizim araç düz yolda1.0 manuel max 210 görür
 
Son düzenleme:
Daha temizinden 2bin devir var hocam. Daha gideceğini de çok rahat hissediyorum. Tam da aracın max beygir verdiği değerde koymuşlar. Motor koruma adına yapılmıştir mutlaka.
Kanımca limit olmasa hafif eğimde 225 230 max speed görülebilir.
2 tane TDI motor manuel vites araç 2’side bakımları eksik edilmeyen araçlar,

Birisi otobanda ne yaparsa 195 ‘i geçemiyor,
Diğeri otobanda 225 km hızı görüyor,

195 ‘i geçemeyen araçta rodaj ve rodaj sonrası kademeli motor açma işlemi yapılmamış,

225 gören araçta rodaj ve kademeli motor açma işlemi kurallarına uyulduğu için araç top speed denemesinde red line ‘a devirlerde çıkabileceği son hıza kadar çıkıyor,

Yani aracın geçmişinde bu kurallara uyulmamışsa o araç fabrika verisi hızın üstüne çıkması kolay kolay mümkün değildir,

Bu 2 işlem (rodaj ve kademeli motor açma işlemi) maliyetli ve biraz lüks ‘e kaçan bir işlem olduğu için herkes bu maliyeti cebinden karşılaması kolay değil,

Diğer konu rodaj ve kademeli olarak motor açma işlemi yapılmayan araçlarda top speed denemeleri ciddi riskler taşır, halk dilinde motor sağır kalmış diye tabir edilen bu tip araçlarda top speed denemeleri kısa-orta vadede size ciddi tamirat masrafları açabilir.

Zaten Golf Mk8 1.0 TSI Manuel vites aracın (fabrika verisi) maksimum hızı 202 km ‘dir. ve siz 214 km hıza çıktığını söylüyorsunuz, zaten tamamen ekonomi odaklı üretilmiş 3 silindirli bir motordan 100m ‘de dünya rekorunu kırmasını beklememek gerekir. Bu tip ekonomi tip motorlarda 180 km hızların üstüne çıkmak o motorun ciğerini-dalağını sökmekten farkı kalmıyor.

Zaten bir de bu motorlarda 0W-20 viskozitede yağ kullanıldığını hesaba kattığımız zaman motor için çok riskli durumlar.!
 
Daha temizinden 2bin devir var hocam. Daha gideceğini de çok rahat hissediyorum. Tam da aracın max beygir verdiği değerde koymuşlar. Motor koruma adına yapılmıştir mutlaka.
Kanımca limit olmasa hafif eğimde 225 230 max speed görülebilir.
Şanzımanın limiti 255. Hadi zorlarsanız 270 diyelim. O hızı görebilmek için 200hp üzeri güç lazım. 110-150hp ile olacak iş değil
 
Hocam 1.5 tsi kullandım yıllarca 230 zor yapıyordu. 1.0 için 200 bile muazzam
 
2 tane TDI motor manuel vites araç 2’side bakımları eksik edilmeyen araçlar,

Birisi otobanda ne yaparsa 195 ‘i geçemiyor,
Diğeri otobanda 225 km hızı görüyor,

195 ‘i geçemeyen araçta rodaj ve rodaj sonrası kademeli motor açma işlemi yapılmamış,

225 gören araçta rodaj ve kademeli motor açma işlemi kurallarına uyulduğu için araç top speed denemesinde red line ‘a devirlerde çıkabileceği son hıza kadar çıkıyor,

Yani aracın geçmişinde bu kurallara uyulmamışsa o araç fabrika verisi hızın üstüne çıkması kolay kolay mümkün değildir,

Bu 2 işlem (rodaj ve kademeli motor açma işlemi) maliyetli ve biraz lüks ‘e kaçan bir işlem olduğu için herkes bu maliyeti cebinden karşılaması kolay değil,

Diğer konu rodaj ve kademeli olarak motor açma işlemi yapılmayan araçlarda top speed denemeleri ciddi riskler taşır, halk dilinde motor sağır kalmış diye tabir edilen bu tip araçlarda top speed denemeleri kısa-orta vadede size ciddi tamirat masrafları açabilir.

Zaten Golf Mk8 1.0 TSI Manuel vites aracın (fabrika verisi) maksimum hızı 202 km ‘dir. ve siz 214 km hıza çıktığını söylüyorsunuz, zaten tamamen ekonomi odaklı üretilmiş 3 silindirli bir motordan 100m ‘de dünya rekorunu kırmasını beklememek gerekir. Bu tip ekonomi tip motorlarda 180 km hızların üstüne çıkmak o motorun ciğerini-dalağını sökmekten farkı kalmıyor.

Zaten bir de bu motorlarda 0W-20 viskozitede yağ kullanıldığını hesaba kattığımız zaman motor için çok riskli durumlar.!
Hocam cok güzel yazmissiniz, cok dogru.
Evet motor ufak, yuksek devirlerde stresli ama sizin dizel 110 beygir nasil 225 gorebiliyorsa inanın bu da görecektir.(eğimli yolda ve yüklü olarak)
 
Son düzenleme:
Merhaba beyler,
1.0 manuel golf 8' lerimiz malumunuz 214 km/h limitli durumda. Bunu kaldırmayı deneyeniniz oldu mu? Nasıl yapabiliriz?
214 gibi hızda yanlış hatırlamıyorsam 4-5bin gibi devir çeviriyor. Daha gideri var yani.
Görüş ve yorumlarınızı rica ederim.
*Evet fabrikanın koyduğu limit motoru korumak adina, mantıklısı da o, sürekli hız da yapmıyoruz fakat böyle bir opsiyonumuz varsa neden olmasın.


1.0 tsi impression aracımla limitörü ucundan aşarak 216 gördüm . Ancak limitör iptali gibi bir durum söz konusu değil. 7.5 larda 1.0 tsi Dsg üniteler 227 civarı bi son hızı vardı eğimle birlikte. Limitör olmasa sanırım bizimkilerde maks o civara gelecektir.



48C3D0D2-C688-4611-BB44-FFCBAB9FF22B.jpeg
 
1.0 zaten 214 üstü gitmez gitmemeli ve bence o kadar sıkıştırırsanız bir sefer de olsa beş sefer de olsa motora zarar verirsiniz ileride yağ eksiltmeyle uğraşırsınız.
7.5 1.0 aracım var 115hp olan motor. 223 gitti dahada giderdi ama gerek yok. Özetle motor hacmi değilde turbonun ve lastiklerin durumu-yakıt kalitesi önemli olandır. (Stok motorla 223 gitti bu araç. Dolu olsa 250-260 gider uygun lastiklerle.)
 
Hocam 1.5 tsi kullandım yıllarca 230 zor yapıyordu. 1.0 için 200 bile muazzam
Benim aracımda Sport mod seçili iken 223 yaptı araç ve ACC açıp 210 max hızı seçtiğimde 210 ile gidiyor hoş gerçi en son 1979tl geldi EDS :D Gideceği varsa gidiyorda uygun lastik alınması çok önemli fabrika lastikle riskli benim görüşüm.
 

116’lık 1.0 tfsi ki özünde aynı motorlar, düzde 218-220 görebiliyor rampa aşağı 241 görme durumum oldu.

IMG_9346.jpeg
 

Geri
Üst Alt