Triger değişim zamanı


erkan18135

Üye
Katılım
16 Ara 2015
Mesajlar
152
Tepkime puanı
10
İsim
ERKAN
Merhaba arkadaşlar.Aracım 2011 Golf tdi. Triger değişimini 4 yıl yada 90.000-120.000 km olarak biliyordum.Dün birden fazla WW servisini arayıp sorduğumda yıl olayının ortadan kalktığını km olarak 120.000  yada yılda 15.000 km X 8 yıl olarak değiştiğini söylediler.Aracım 89.000 km olduğu için triger değiştirmem gerekir mi yada 120.000 km yi beklemem mi gerekir.Golf tutkunu dostlarımdan yardımlarınızı beklemekteyim.Saygılarımla.

 
degerli hocam beni arayın yardımcı olayım size eskiden bu yana hep 4 yıl yada 90 binde birdi yeni çıkan araçlarda 120 bin deniyor fakat su devirdaim pompası bu kmlere dayanamıyor aynı zamanda kayış ve rulmanlarıda bu durumda sıkıntıya giriyor servis stratejisi bence 90 bin veya 4 yıl en doğru secenek zaten 1.6 tdı 105 bg golf leon vs hepsının su pompası sorunu var 

 
@erkan18135 hocam aynı zamanda mantıklı düşünürsek 8 yıldan bahsedıyoruz kayış sürekli gergin kalıyor herhangi bir sorun yaşanmaması mümkün değil ki

bugüne kadar o kadar km giden araç görmedim

 
Merhaba arkadaşlar.Aracım 2011 Golf tdi. Triger değişimini 4 yıl yada 90.000-120.000 km olarak biliyordum.Dün birden fazla WW servisini arayıp sorduğumda yıl olayının ortadan kalktığını km olarak 120.000  yada yılda 15.000 km X 8 yıl olarak değiştiğini söylediler.Aracım 89.000 km olduğu için triger değiştirmem gerekir mi yada 120.000 km yi beklemem mi gerekir.Golf tutkunu dostlarımdan yardımlarınızı beklemekteyim.Saygılarımla.
Üstadım banada hiç mantıklı gelmedi söyledikleri. Sonuçda triger seti değişimi devirdaim ve bilyeler işin içine girdiğinde bayağı maliyetli bir iş.Düne kadar değiştirmeyi düşünüyordum fakat Tamaş ve Avek ile görüştükten sonra değiştirmeyi düşünmemeye başladım.Arkadaşlardan kime sorduysam 4 yılda bir yada 90.000 km de değiştir diye cevap verdiler.Şu an hala kararsızım.Bakalım hakkımda hayırlısı.

 
@erkan18135degerli hocam değiştirin sıkıntı yaşarsınız çok kez bu tip sıkıntılar yaşadım sonrasında mağdur olmanızı istemem 

14 yıldır bende bu işin içindeyim kimseye 120 bin km git diyemem 

 
@EMRAH ATTS

İnşallah devirdaim ve bilyelerde sıkıntı çıkmazda sadece kayış değişimi ile işi hallederiz.Normal 90.000 bakım ve kayış aşağı yukarı 1.000 tl devirdaim ve bilyeler işin içine girdiği zaman +500 tl daha gidiyor.

 
@erkan18135hocam şunuda unutmamak lazım 500 tl den kaçacam die iki gün sonra devir daimde sıkıntı çıkarsa tekrardan triger kayış masrafın çıkacak ki bu en iyi senaryo ya motora zarar verirse .... Gerisini sen düşün karar senin elbette saygılar iyi günler....

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@erkan18135hocam şunuda unutmamak lazım 500 tl den kaçacam die iki gün sonra devir daimde sıkıntı çıkarsa tekrardan triger kayış masrafın çıkacak ki bu en iyi senaryo ya motora zarar verirse .... Gerisini sen düşün karar senin elbette saygılar iyi günler....
Sağlıklı bir şekilde düşünüp karar vermem gerekiyor.Hakkımda hayırlısı bakalım.

 
He bide etraftan söylenir sanayide falan usta var yarı paraya yaptırırız diyen olur aman diim boşver sanayi esnafı (tabi hepsi değil adam gibi ustalarda vardır elbet) der garantisi benim biz hep buradayız gerek yok daha sonra çıkacak sıkıntılar olması durumunda kurumsal firmalarmı şahıslarmı dersek firmalar ağır basıyor saygılar...

şahsen lastik değişimi haricinde sanayiye girmemeye özen gösteririm....

 
@erkan18135 Merhaba ; Öncelikle aracın dizel , ne marka olursa olsun dizel araçların triger km'sinde devir daim 'de değiştirilmeli , içten patlamalı motorlarlarda blok sıcaklığı çok önemli bir etkendir , devirdaim pompasını gözünde büyütme , işçilik fiyatı parçanın kendisinden daha pahalı :)  seti komple değiştirdiğinde aracındaki değişikliği fark edince iyi yapmışım diyeceksin.4 yıl 90000 km periyoduna uymanı dilerim.

 

Geri
Üst Alt