Clh motor golf 7 hybrid turbo yapan var mı


mehmetalignes

Yeni Üye
Katılım
28 Eki 2022
Mesajlar
22
Tepkime puanı
4
Konum
adana
İsim
mehmet ali güneş
Araç
golf 7 highline hybrid turbo dp strarlight
Ben aracıma hybrid turbo yaptım ama daha önce hibrit işine girmemiştim deneyimli olanlara bir kaç sorum olacak
 

Dpf egryi iptal mi ettiniz ? kaç bg nm tork aldınız acaba
 
Dpf Egr iptal 2 bar basınç basıyoruz güzel yürüyor ama kafadan bir şey söylemek istemiyorum bi dinamometreye çıkarmadan
 
Kafamda yapıp yapmamak arası sürekli gidip geldiğim fikir :unsure:
 
Dpf egr iptal downpipe ile muayeneden geçiyor mu 🙄
 
Stock şekilde turbo kırdıktan sonra, turbo arayışı sırasında bi kaç firmayla görüştüm (internetten bulduğum vs.) dizelde hibrit turbo yerine big turbo 1449 gtd turbosunun daha sağlıklı olacağını söylediler ama aslı astarı nedir bilemiyorum tabi
 
clh yada ddy kodlu güncel 1.6tdi motorlarla hybrid turbo ile alınabilen güç düşük kalıyor diye söylüyorlar. buna karşılık 1449 daha sağlıklı dedikleri için ben 1.5 sene önce ddy kodlu 1.6 tdi 115ps leonuma 1449 ve downpipe yaptırdım. araç dsg, 15bin km civarı oldu kullanıyorum. uzun yolda sakin kullanımda yakıt düştü. basarsan zaten yakıt konusu konuşulmaz. şehir içinde normal kullanımda tüketim miktarım düştü ve dpf doldu rejenerasyon vs stresi azaldı.

1449 sonrası araç alt devirlerde biraz düşük gibi hissettiriyor. sebebi de üst devirlerin çok güçlü olması bence. 2500 devirden sonra tam güç ve tork veriyor araç. manuel yada spor modda kullanmak gerekiyor. d de aşırı hantal hissettiriyor açıkçası. ve alt devirlerde dsg ye çok fazla yük bindirmekte istemiyorum kendi açımdan.
 
clh yada ddy kodlu güncel 1.6tdi motorlarla hybrid turbo ile alınabilen güç düşük kalıyor diye söylüyorlar. buna karşılık 1449 daha sağlıklı dedikleri için ben 1.5 sene önce ddy kodlu 1.6 tdi 115ps leonuma 1449 ve downpipe yaptırdım. araç dsg, 15bin km civarı oldu kullanıyorum. uzun yolda sakin kullanımda yakıt düştü. basarsan zaten yakıt konusu konuşulmaz. şehir içinde normal kullanımda tüketim miktarım düştü ve dpf doldu rejenerasyon vs stresi azaldı.

1449 sonrası araç alt devirlerde biraz düşük gibi hissettiriyor. sebebi de üst devirlerin çok güçlü olması bence. 2500 devirden sonra tam güç ve tork veriyor araç. manuel yada spor modda kullanmak gerekiyor. d de aşırı hantal hissettiriyor açıkçası. ve alt devirlerde dsg ye çok fazla yük bindirmekte istemiyorum kendi açımdan.
benim araba da dsg şu an şanzıman yazılımı yok bazen saçmalıyor sen saçmaladığını hissediyor musun ha bir de ben her zaman S de kalkıp ikiye geçip D ye alıyorum
 
benim araba da dsg şu an şanzıman yazılımı yok bazen saçmalıyor sen saçmaladığını hissediyor musun ha bir de ben her zaman S de kalkıp ikiye geçip D ye alıyorum

DSG yazılımı da yapılıyor. Big turbo ile birlikte. Stage 1 bile yazılım yapılsa dsg yazılımı yapılabilir. D konumunda 20 km den sonra 2. Vitese geçiyor. Yokuş yukarı giderken erken atma olayları da yok artık. Ama yinede 2 den sonraki viteslerde DSG karakteristik özelliği olarak çok düşük devirde dolaşmasını sevmiyorum. O sebeple genelde s mod kullanıyorum.
 

Geri
Üst Alt