Geçenlerde aracımda böyle bir hasar oluştu
Park ederken Bahce duvarına temas oldu. Duvar degilde baska bir aracın kaportasına temas etseydim, bu hasarın hepsi pastayla çıkardı. Ama duvar bicip geciyor kaporta boyasını
Önce Pasta uyguladım ancak ilk resimdeki hasar sabit kaldı . 2 ustaya gösterdim arka kapı kesin 3 parmak üst çizgi hattına kadar boyanır. Ön kapı nazarlık kalsın dediler.
İlk resim pasta uyguladıktan sonra hasarlı durum. Daha da çıkmadı çizikler
Elimde orjinal kodlu tungsten rötüş boyası vardı.
Bu rötüş boyasıyla ince isçilik heleki arka kapı mümkün degil iflah olmazdı
rötüş boyasını kaba baştan savma ev tipi boya badana usulü bastım hasarlı kısmın üzerine (en kalın sulu boya fırcasıyla)
Bu kısım işin sıva kısmı
Amaç tırnak takılan hasarlı kısımlara
Derz dolgu sistemini uygulamaktı.
2. Resim kaba sıva işlemli durum
30 dakika boya hallice kuruduktan sonra İnce pastayla tüm sıvayı kaldırıp temizledim (üstübü ile)
Bu işlemi 30 ar dakika arayla 3 kere tekrar ettim.
Hasarlı tırnak takılan bölgelere 3 kere derz boya uygulamış olduk.
Az hasarlı Ön kapı bittikten sonraki durum 3. Resim.
Ve en son ön + arka kapı bittikten sonraki hal durum son resim.
%100 lük bir hasardan sonra evet %15 bir ofsayt durumu kaldı kabul.
Ama fotolara göre konusursak
Göze batma anlamında hasarlı ilk resim ile son hali sizin göz algınıza bırakıyorum
Park ederken Bahce duvarına temas oldu. Duvar degilde baska bir aracın kaportasına temas etseydim, bu hasarın hepsi pastayla çıkardı. Ama duvar bicip geciyor kaporta boyasını
Önce Pasta uyguladım ancak ilk resimdeki hasar sabit kaldı . 2 ustaya gösterdim arka kapı kesin 3 parmak üst çizgi hattına kadar boyanır. Ön kapı nazarlık kalsın dediler.
İlk resim pasta uyguladıktan sonra hasarlı durum. Daha da çıkmadı çizikler
Elimde orjinal kodlu tungsten rötüş boyası vardı.
Bu rötüş boyasıyla ince isçilik heleki arka kapı mümkün degil iflah olmazdı
rötüş boyasını kaba baştan savma ev tipi boya badana usulü bastım hasarlı kısmın üzerine (en kalın sulu boya fırcasıyla)
Bu kısım işin sıva kısmı
Amaç tırnak takılan hasarlı kısımlara
Derz dolgu sistemini uygulamaktı.
2. Resim kaba sıva işlemli durum
30 dakika boya hallice kuruduktan sonra İnce pastayla tüm sıvayı kaldırıp temizledim (üstübü ile)
Bu işlemi 30 ar dakika arayla 3 kere tekrar ettim.
Hasarlı tırnak takılan bölgelere 3 kere derz boya uygulamış olduk.
Az hasarlı Ön kapı bittikten sonraki durum 3. Resim.
Ve en son ön + arka kapı bittikten sonraki hal durum son resim.
%100 lük bir hasardan sonra evet %15 bir ofsayt durumu kaldı kabul.
Ama fotolara göre konusursak
Göze batma anlamında hasarlı ilk resim ile son hali sizin göz algınıza bırakıyorum