Merhabalar. Şubat ayında hatasız boyasız değişensiz şekilde 1.0 style paket limon sarısı renkte aracımı aldım 2. El olarak (malesed sıfır denk gelmiyordu ve aracımıda satmıştım). İlerleyen zamanlarda aracımda çok ufak hatta hissetmek için ruh hastası olmak lazım diyenlerde oldu lakin bir silkeleme sorunu yaşadım. Servis randevusu oluşturup servise gideceğim gün ise ilk defa vites geçişinde 1 ve 2 arasında geçişte kararsızlık yaşadı araç. Keyfimi kaçırmıştı. Servise geldiğimde kayıt sonrası teknik sürüşte usta ile birlikte yaşadığım sorunu deneyimledik ve kendiside silkelemenin olduğunu belirtti. Ama bu kesinlikle çok hassas ve dikkatli şekilde anlaşılabilir bir silkeleme idi. Daha sonrasında aracı bıraktıktan 1 hafta sonra aracımın onarıldığı bilgisini aldım. Garanti kapsamından kavramanın değiştiğini belirttiler. Gerekli kontroller yapılıp aracı teslim aldım. Aracımda herhangi bir sorun yoktu. Ertesi gün sabah işe gitmek için aracıma bindiğimde aracı çalıştırıp cold start devrinin düşmesiyle araç içindeki sessizliği vites bölümünden gelen “lup lup lup” şeklindeki ses bozuyordu. Kendimce ya kavrama problemli takıldı ya da volant vuruyor şeklinde yorumladım. 1 kaç gün kullanım sonrası randevu alıp aracımı hiç bişey demeden Teslim edip işime geri döndüm. Whatsapp hattı üzerinden video gönderdim. Sağolsunlar bugün aracıp “Vites kolu arızası” şeklinde sorun oldupunu ancak tam anlamıyla arızalanmadığı için ekran uyarı vermediğini belirttiler. Bu parçada garanti kapsamında onarımı sağlanmış ve bugün aracımı servisten almak için gideceğim. Yaşadığım olumsuz durumda servisten mennun kaldım ve şanslı olduğumu düşünüyorum. Çünkü aracımın garantisi tam olarak 31.10.2023 tarihinde bitiyor
Aynı zamanda aracıma geçen hafta eibach marka sportline seri yay taktım. Aşağıyada görseli ekliyorum arkadaşlar yorumlarınızıda önemsiyorum teşekkürler
Aynı zamanda aracıma geçen hafta eibach marka sportline seri yay taktım. Aşağıyada görseli ekliyorum arkadaşlar yorumlarınızıda önemsiyorum teşekkürler