isimania
Üye
- Katılım
- 3 Tem 2020
- Mesajlar
- 65
- Tepkime puanı
- 35
- Konum
- Ankara
- İsim
- İsmail
- Araç
- Golf 7 1.2 TSI 110 HP Comfortline
Herkese hayırlı bir hafta dilerim. Aracım 2015 1.2 tsi 127.000 km'de. Bir süredir devam eden su eksiltme sorunuyla uğraşıyorum. Yaklaşık 1 yıl önce devirdaim yetkili serviste değişti. Motorun alt veya üst tarafında gözle görünen bir kaçak tespit edemedim. Aracı lifte aldırıp altını da kontrol ettim ancak kaçak bulamadım. Aracı her gün aktif kullanıyorum. Haftada yaklaşık yarım litre saf su ekliyorum. Sizlere danışmak istediğim iki husus var. Yardımlarınızı ve fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.
1- Genleşme kapı kapağı arızaları okudum bazı yabancı forumlarda. Genleşme kabının herhangi bir yerinde nem ıslaklık tespit edemedim. Buhar şeklinde bir kaçak olması mümkün mü?
2- Kaloriferi hiç açmadan kullandım bir hafta ama eksiltme devam etti. Kaloriferi açmadığımızda soğutma sıvısı ile teması kesiliyor mu?
Aracın gidişinde bir sorun yok. Egzozda duman vs. görünmüyor. Soğutma sıvısı rengi veya kıvamında ve motor yağında bir değişiklik tespiti yok.
1- Genleşme kapı kapağı arızaları okudum bazı yabancı forumlarda. Genleşme kabının herhangi bir yerinde nem ıslaklık tespit edemedim. Buhar şeklinde bir kaçak olması mümkün mü?
2- Kaloriferi hiç açmadan kullandım bir hafta ama eksiltme devam etti. Kaloriferi açmadığımızda soğutma sıvısı ile teması kesiliyor mu?
Aracın gidişinde bir sorun yok. Egzozda duman vs. görünmüyor. Soğutma sıvısı rengi veya kıvamında ve motor yağında bir değişiklik tespiti yok.