2020 1.5 tsi Business passat alınır mı?


enes38

Üye
Katılım
2 Ağu 2021
Mesajlar
312
Tepkime puanı
132
İsim
Enes
Araç
Golf mk8
Sevgili dostlar bugün babamın 1.6 tdi comfortline jettasını sattık ve passata niyetleniyoruz sizce nasıl alınır mı + - yönleri nelerdir. Yakıtları nasıl ve alırken nelere dikkat edilmeli. Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
 

Bussiness Passatı 1.350.000 civarlarına alacaksınız sanırım (2020 sunroof yok 20-25 bin km civarı

1.500.000 e sıfır a3 hatcback veriliyor bayilerde (sunroof yok koltuk ısıtma yok)

Sedan ısrarı kesin ise a3 hatcback elenir tabi

Yada 1.250.000 e km si biraz daha yüksek passat bakıyorsanız a3 yine kapsam dışı kalır .
 
+++ 1.5 lik 150 hp bu arada 1,5 milyona verdikleri a3

Manueli olsa 1.390.000 dan aldım gitti bee diyenlerden olurdum.....
 
+++ 1.5 lik 150 hp bu arada 1,5 milyona verdikleri a3

Manueli olsa 1.390.000 dan aldım gitti bee diyenlerden olurdum.....
Passat istediklerine göre a3 çok dar kalır diye düşünüyorum. Şahsen genç olarak tek binerim o arabaya ailemle kullanmazdım.
 
@Savatage, @ofk77 öncelikle yanıtlarınız için teşekkür ederim @Savatage abi a3 bizim aileye biraz dar kalıyor bu arada tahmin doğru 1300 civarı cam tavansız 40-50 binde araçları gözüme kestirdim. Bu km de dsg ömrü ne durumdadır bir de bu 1.5 tsi motorlar nasıl acaba kronik sorunu yağ yakması vs var mı
 
1.250.000 ye kadar düşebilir ilandakiler (40-50 bin km sunroffsuz ederi / gideri bu gibi)

Hayırlı olsun
 
İnşallah hocam @Savatage.
Motor ve şanzıman konusunda değerli görüşlerinizi bekliyorum üstadlarım
 
1.5 TSI passatlar bildiğim kadarıyla dq200 tipi 7 ileri kuru kavrama dsg. İyi kullanıldıysa 90-100k km ömrü oluyor kavrama’nın. Sonrası mecburen değişim oluyor. Garantisi yoksa biraz cep yakar kavramalar. Gerçi garantisi devam eden araçlara bile yokuş yapıyor yetkili servisler artık. 105.000 km’dir kullanmaya devam ettiğim 1.5 tsı aracım için motorunda şuana kadar denk geldiğim tek kronik sorun devirdaim. Gerçi buna da kronik denir denmez mi emin değilim. Araç 100.000 km’ye geldiği gibi devirdaim kaçırmaya başladı :). Ve işin kötüsü henüz orjinal vag üretimi dışında farklı bir firma tarafından üretimi yok bu parça’nın. Orjinale mecbur oluyorsun. Ve devirdaim,termostat ve kontrol ünitesi hepsi birlikte yekpare bir parça olduğu için bir tek devirdaim değiştireyim diyemiyorsun. Hepsi bir bütün ve fiyatı geçen ay işçilik hariç 9.000 lira civarıydı ufak bir kayışıyla birlikte. Ama performans vs tadından yenmiyor tabi.
 
1.5 TSI passatlar bildiğim kadarıyla dq200 tipi 7 ileri kuru kavrama dsg. İyi kullanıldıysa 90-100k km ömrü oluyor kavrama’nın. Sonrası mecburen değişim oluyor. Garantisi yoksa biraz cep yakar kavramalar. Gerçi garantisi devam eden araçlara bile yokuş yapıyor yetkili servisler artık. 105.000 km’dir kullanmaya devam ettiğim 1.5 tsı aracım için motorunda şuana kadar denk geldiğim tek kronik sorun devirdaim. Gerçi buna da kronik denir denmez mi emin değilim. Araç 100.000 km’ye geldiği gibi devirdaim kaçırmaya başladı :). Ve işin kötüsü henüz orjinal vag üretimi dışında farklı bir firma tarafından üretimi yok bu parça’nın. Orjinale mecbur oluyorsun. Ve devirdaim,termostat ve kontrol ünitesi hepsi birlikte yekpare bir parça olduğu için bir tek devirdaim değiştireyim diyemiyorsun. Hepsi bir bütün ve fiyatı geçen ay işçilik hariç 9.000 lira civarıydı ufak bir kayışıyla birlikte. Ama performans vs tadından yenmiyor tabi.
Hocam değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Sizin aracınız nedir acaba
 
@enes38
40-50 bin km’de dsg ‘si nasıl kullanıldığı belirsiz bir passat almak yerine, madem genişlik önemli Skoda Octavia, Superb bakardım, yada daha düşük km’li passat’lara bakardım,

Yeni kasa A3 dar bir araç değil, insanlarda bir önceki kasanın dar olmasından dolayı bir algı var, ancak yeni kasada aracı ciddi oranda genişlettiler, konfor, işçilik ve malzeme kalitesi anlamında yeni kasa A3 sınıfındaki pek çok araçtan önde bir araçtır. Advance paketi de oldukça özellikli ve donanımlı geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
@enes38
40-50 bin km’de dsg ‘si nasıl kullanıldığı belirsiz bir passat almak yerine, madem genişlik önemli Skoda Octavia, Superb bakardım, yada daha düşük km’li passat’lara bakardım,

Yeni kasa A3 dar bir araç değil, insanlarda bir önceki kasanın dar olmasından dolayı bir algı var, ancak yeni kasada aracı ciddi oranda genişlettiler, konfor, işçilik ve malzeme kalitesi anlamında yeni kasa A3 sınıfındaki pek çok araçtan önde bir araçtır. Advance paketi de oldukça özellikli ve donanımlı geliyor.
Hocam a3 ün 2020 kasasına niyetlendik dar olduğuna kanaat getirdik. Ve yeni kasa a3 fiyatları bizim bütçenin üzerinde kalıyor o yüzden seçeneklerimiz arasında yok. Babamın geçmişten beri gelen Skoda’ya ön yargısı var Volkswagenin üvey evladı olduğunu düşünüyor, ben de üstelemedim istediği araç olsun keyifle binsin diye. 40 k da bi araç 1330 lu fiyatlarda full yetkili servis bakımlı hatasız ilk elden nasıl sizce
 

Hocam a3 ün 2020 kasasına niyetlendik dar olduğuna kanaat getirdik. Ve yeni kasa a3 fiyatları bizim bütçenin üzerinde kalıyor o yüzden seçeneklerimiz arasında yok. Babamın geçmişten beri gelen Skoda’ya ön yargısı var Volkswagenin üvey evladı olduğunu düşünüyor, ben de üstelemedim istediği araç olsun keyifle binsin diye. 40 k da bi araç 1330 lu fiyatlarda full yetkili servis bakımlı hatasız ilk elden nasıl sizce
Tabii herşey bütçe meselesi malesef, ancak aklınızda olsun sıfır km yeni kasa A3 bayiler 1.500 tl.den veriyorlar, bu fiyat A3 için oldukça iyi bir rakam,

Passat güzel bir araç Jetta ‘dan sonra sizi üzmez, Uzun süre kullanacaksanız mümkünse 20-30 km’deki biraz daha düşük km olan araçlara bakmanızı öneririm. Aracın servis geçmişi ve özellikle aracın iç kozmetik durumunun kondisyonu aracın hor mu kullanılmış veya aksine temiz özenli kullanılmış bir araç mı size fikir verecektir.
 

Geri
Üst Alt