fındıkmotor
Üye
Merhabalar, başlıkta da belirttiğim gibi yolcu tarafında kemer yüksek ayarının olduğu bölgede özellikle yolun biraz bozuk olduğu zamanlarda gelen bir zırıltı sesi var bu sesi yaşayan başka kullanıcılarda var mı
Maalesef benimde başıma geldi ilginç olan ise her zaman yapmıyor kendiliğinden yok oluyor. Bu aralar ses çıkmıyor bakalım asıl sorun bende yolcu tarafı ayna üstü bozuk yolda ses yapıyor elimle tavan döşemesine bastırıyorum geçiyor sonra gene geliyor.Merhabalar, başlıkta da belirttiğim gibi yolcu tarafında kemer yüksek ayarının olduğu bölgede özellikle yolun biraz bozuk olduğu zamanlarda gelen bir zırıltı sesi var bu sesi yaşayan başka kullanıcılarda var mı
1.5 tsi olan araçların hepsinde bağımsız süspansiyon geliyor, 1.0 olanların hepsinde de torsiyon geliyorKonuyla pek alakalı değil ama golf 8 lerde arka süspansiyon hep torsiyon sanırım değil mi? Yani 1.0 tsı , 1.5 tsı hepsinde de torsiyon mu? Mutlaka arka süspansiyon bağımsız olsun istersek hangi motor seçeneğinde bağımsız geliyor?
Aynı sesin benzerini zaman zaman hem sağ hem de sol B trim kapamasından duyardım. Hatta emniyet kemeri ayar mandalını aşağı yukarı oynatıp sesi azaltmaya çalışırdım. Sonra tesadüf sağ direk triminin üst kemer takılan yeri bozulup içeri göçünce sağ direk trimi serviste değişmişti. Sesin tamamen kesildiğini gördüm. Eski parçayı incelediğimde eski parçanın iç alt kısmındaki 2-3 cm yüksekliğinde ve yaklaşık 10 cm uzunluğundaki parça numara etiketinin hem kenarları boyunca hemde ortasına gelen yerlerde kabardığını gördüm. Zamanla yerinden kalkan kağıt gövde ile plastik trim arasında kalıp titreşim yapıyor.Merhabalar, başlıkta da belirttiğim gibi yolcu tarafında kemer yüksek ayarının olduğu bölgede özellikle yolun biraz bozuk olduğu zamanlarda gelen bir zırıltı sesi var bu sesi yaşayan başka kullanıcılarda var mı
mükemmelsinizAynı sesin benzerini zaman zaman hem sağ hem de sol B trim kapamasından duyardım. Hatta emniyet kemeri ayar mandalını aşağı yukarı oynatıp sesi azaltmaya çalışırdım. Sonra tesadüf sağ direk triminin üst kemer takılan yeri bozulup içeri göçünce sağ direk trimi serviste değişmişti. Sesin tamamen kesildiğini gördüm. Eski parçayı incelediğimde eski parçanın iç alt kısmındaki 2-3 cm yüksekliğinde ve yaklaşık 10 cm uzunluğundaki parça numara etiketinin hem kenarları boyunca hemde ortasına gelen yerlerde kabardığını gördüm. Zamanla yerinden kalkan kağıt gövde ile plastik trim arasında kalıp titreşim yapıyor.
Bir zaman sonra yenisi de zırıltı yapmaya başladı. Dikkatle incelediğimde bu beyaz etiketin yaklaşık 1mm gibi aşağıya doğru kaydığını ve görünür olduğunu gördüm. Sonradan bir kartvizit ile kayan yeri yukarı doğru ittirdim ses kesildi.
Siz de eğer uğraşıp B direk trimi açmak isterseniz etiketi tamamen çıkartabilirsiniz.Ekli dosyayı görüntüle 71219