slm arkadaşlar, yaşadığım durumu sizlerle paylaşmıştım. sorunu servisle paylaştım, arıza tespiti için araca baktılar, vardıkları sonuç motor alt kulakçığı ve sol kulakçığın değişmesi gerektiğini söylediler ve 15 bin masraf çıkarttılar. ben ikinci bir yere göstermekte fayda vardır diye bosch servisine gittim durumu anlattım onlarda sağ motor kulakçığının değişmesi gerektiğini söylediler, ben yetkili servisin söylediklerini kendilerine aktardım ve aracın lifte kaldırılmasını istedim. araç lifte kaldırıldı ve ek olarak bosch serivisi de motor alt kulakçığının değişmesi gerektiğini söylediler. o sırada yapılacak işlemin ne kadar olacağını hesaplamak için gittiler. araç liftteyken bahsettikleri motor alt kulakçığına telefonun el feneri ile bir de ben bakayım dedim ve kulakçığın içinde kalın uzun bir cıvatanın olduğunu farkkettim, o an her şey netleşti, ben arabanın aküsünü değiştirdiğimde akü sabitleme vidasını akücü elinden motorun iç kısmına düşürmüştü ve bir şey olmaz alt korumaya düşmüştür dedi ve yedek bir cıvata taktı oraya, bu durumların akü değişimden sonra başıma geldiğini paylaşmıştım sizlerle, motor alt takozun içini düşen cıvatayı takozu esneterek çıkarttırdım ve sorunum çözülmüş oldu.