Audi A3 8V kasa için F/P Gerekli Retrofit Önerileriniz Ne Olurdu ?


thelordof

Katılımcı Üye
 
Katılım
16 Nis 2019
Mesajlar
1,651
Tepkime puanı
599
Konum
Ankara
İsim
Samet
Araç
Tiguan Elegance 1.5TSI evo2
Merhabalar,

Arkadaşım 2020 model AUDİ A3 sedan 35TFSI aldı.

Keyless, katlanır ayna, geri görüş kamerası, ön ve arka park sensörü, yağmur ışık sensörü, led ön farlar , led kayar stoplar mevcut.


Manevra frenleme sistemi bu araçda var mı yok mu menüler de göremedim. Audi lerde yazmasa da var mıdır?

A3 aracında arka kapı kollarında Keyless işareti var ama tepki vermiyor, acaba fabrikasyon içi boş olarak mı bu kollar takılmıştır yoksa sonradan eski sahibi mi değiştirmiştir?

Carplay sistemi araçda yok. Bunu nasıl yaptırmak sağlıklı kullanım olur? Kimi modül takarak demişti, kimi de mib2.5 üniteye yükselterek demişti.

Hız sabitleyici taktırmak gibi düşüncesi var. Bana göre de hız sabitleyiciden ziyade front assist/acc taktırması mantıklı gibi . Sizlerin görüşü nedir ?

Şu an için en elzem carplay, front assist/acc görüyorum.

Antalya da bu işleri yapan var mıdır yoksa çevre illere gitmek mi şart?
 

Bu konuda tüm sorularınıza yardımcı olabilirim sanırım.

A3 8v facelift kullanıcısıyım. Aracımda şerit takip, acc, mib 2 ünite, virtual cockpit mevcut. Haftaya da kör nokta asistanı montajı gerçekleştireceğim.

Bu araçta yapılacak ilk müdahale bence bunlar değil de izolasyon. Araç makyajlı kasa. Makyajsızlara bakarsanız dört kapı içerisinde güzel yalıtım süngeri var iken makyajlıda bunlar çalınmış. Haliyle parça kodlarını atabilirim bence bunları temin edin. Davlumbaz için ise ctk premium ve ctk sandwich ile yatırım yapabilirsiniz. Ben kendi aracıma dört lastik davlumbazına ctk premium ve ctk sandwich yalıtım yaptım. Sonrasında dört kapı için de ctk premium ve ctk sandwich yalıtım ile birlikte orijinal izolasyonları yaptım. 190-200 bandında daha rahatça seyahat edilebiliyor.

Manevra frenleme yok, ancak bildiğim kadarıyla kodlama ile açılabiliyor.

Şerit takip, acc ve mib 2 kesinlikle önereceğim retrofitler.
 
Ben olsam en öncelikli carplay, sonra ACC front assist, sonra şerit takip, kör nokta diye giderim.
Mib 2.5 1000 euro civarında satılıyor ülkemizde diye biliyorum. Değer değmez kişiye kalmış. :)
 
Ben olsam en öncelikli carplay, sonra ACC front assist, sonra şerit takip, kör nokta diye giderim.
Mib 2.5 1000 euro civarında satılıyor ülkemizde diye biliyorum. Değer değmez kişiye kalmış. :)
aynen mib 2,5 sorunsuz kurcalanmamis hatasiz bir cihaz minimal 37/38 bin den satiliyor deger degmez dediginiz gibi kisiye kalmis
 
Bir aracta bence
ACC
Serittakip ve kor nokta buna oncelik verilmeli
 
Bu konuda tüm sorularınıza yardımcı olabilirim sanırım.

A3 8v facelift kullanıcısıyım. Aracımda şerit takip, acc, mib 2 ünite, virtual cockpit mevcut. Haftaya da kör nokta asistanı montajı gerçekleştireceğim.

Bu araçta yapılacak ilk müdahale bence bunlar değil de izolasyon. Araç makyajlı kasa. Makyajsızlara bakarsanız dört kapı içerisinde güzel yalıtım süngeri var iken makyajlıda bunlar çalınmış. Haliyle parça kodlarını atabilirim bence bunları temin edin. Davlumbaz için ise ctk premium ve ctk sandwich ile yatırım yapabilirsiniz. Ben kendi aracıma dört lastik davlumbazına ctk premium ve ctk sandwich yalıtım yaptım. Sonrasında dört kapı için de ctk premium ve ctk sandwich yalıtım ile birlikte orijinal izolasyonları yaptım. 190-200 bandında daha rahatça seyahat edilebiliyor.

Manevra frenleme yok, ancak bildiğim kadarıyla kodlama ile açılabiliyor.

Şerit takip, acc ve mib 2 kesinlikle önereceğim retrofitler.
selamlar izolasyonların parça kodlarını alabilrimiyim ,
 
bendede 2018 sportline var şuan , araçta manevra freni yok sanırım.. Sadece yazılım ile açılabiliyor mu yoksa değişmesi gereken parça var mı ? birde acc yapılınca ücretsiz aktif edebiliriz dedi bir retrofit firması?
 
Bu konuda tüm sorularınıza yardımcı olabilirim sanırım.

A3 8v facelift kullanıcısıyım. Aracımda şerit takip, acc, mib 2 ünite, virtual cockpit mevcut. Haftaya da kör nokta asistanı montajı gerçekleştireceğim.

Bu araçta yapılacak ilk müdahale bence bunlar değil de izolasyon. Araç makyajlı kasa. Makyajsızlara bakarsanız dört kapı içerisinde güzel yalıtım süngeri var iken makyajlıda bunlar çalınmış. Haliyle parça kodlarını atabilirim bence bunları temin edin. Davlumbaz için ise ctk premium ve ctk sandwich ile yatırım yapabilirsiniz. Ben kendi aracıma dört lastik davlumbazına ctk premium ve ctk sandwich yalıtım yaptım. Sonrasında dört kapı için de ctk premium ve ctk sandwich yalıtım ile birlikte orijinal izolasyonları yaptım. 190-200 bandında daha rahatça seyahat edilebiliyor.

Manevra frenleme yok, ancak bildiğim kadarıyla kodlama ile açılabiliyor.

Şerit takip, acc ve mib 2 kesinlikle önereceğim retrofitler.
Yalıtım güzel olurda uzun yıllar kullanmaz arkadaşım. 2-3 yıl sonra değişir gibi aracını. Daha düşük segment araçtan geçtiğinden ses rahatsız etmez.

Carplay mantıklı fiyatdan olursa düşünüyor, bir de standart hız sabitleyici düşünüyordu. Hız sabitleyici parayı verene kadar front assistli acc daha mnatıklı gibi.
 
Ben olsam en öncelikli carplay, sonra ACC front assist, sonra şerit takip, kör nokta diye giderim.
Mib 2.5 1000 euro civarında satılıyor ülkemizde diye biliyorum. Değer değmez kişiye kalmış. :)
Evet sıralamanız iyi.

1000 euro da çokmuş, uzunca yıllar aracı kullanır mı meçhul. Şöyle max 20bin TL gibi olsa carplay iyi olurda.
aynen mib 2,5 sorunsuz kurcalanmamis hatasiz bir cihaz minimal 37/38 bin den satiliyor deger degmez dediginiz gibi kisiye kalmis
Bayağı da yüksekmiş. 20bin TL civarına belki olur diye düşünüyordum. Audi pahalılığını konuşturuyor :)
Bir aracta bence
ACC
Serittakip ve kor nokta buna oncelik verilmeli
Bence de. Kör nokta asistanı çok gerekli olmaz diye düşünüyordum. Gece olsun gündüz olsun ışığın yanıp uyarması büyük rahatlıkmış.
 
carpley li bir Bir seti alabilirsin 20/25 bine
Ama mib2,5 zor
 
Mib2.5 piyasası gereksiz bir şekilde uçmuş vaziyette. 1000 euroya kesinlikle almazdım. Hele 7-8 senelik cihazların her gecen gun fiyatinin yükselmesi cok anlamsiz. Gerci isteyen var da alan var mi mechul…
 
Mib2.5 piyasası gereksiz bir şekilde uçmuş vaziyette. 1000 euroya kesinlikle almazdım. Hele 7-8 senelik cihazların her gecen gun fiyatinin yükselmesi cok anlamsiz. Gerci isteyen var da alan var mi mechul…
Aynen hocam şaşırdım vallahi.
 
Audi’de üniteler arası değişiklik mümkün. A4 ünitesini a3’e çevirebilirsiniz. Yurtdışında satılan çok miktarda uygun a4 ünitesi mevcut. Benim elimde çevirme ünite var, açıkçası sorun yaşamadım. Tavsiye ederim.
 


Geri
Üst Alt