Volkswagen ve Audi yakıt sızıntısı nedeniyle 261 bin aracı geri çağırıyor


Katılım
10 Kas 2016
Mesajlar
155
Tepkime puanı
89
Konum
Samsun
İsim
TS
Bizde geçerli bir durummu acaba?

https://shiftdelete.net/volkswagen-ve-audi-binlerce-araci-geri-cagiriyor
Hangi araçlar geri çağırılıyor?
Volkswagen Grup bu sorun nedeniyle 2015-2020 Audi A3 Sedan, 2015-2019 Audi A3 Cabrio, 2019-2020 Volkswagen Jetta GLI, 2015-2020 Volkswagen Golf, 2015-2020 Volkswagen Golf GTI, 2015-2019 Sportwagen modellerini servise davet etti.
 

Covid aşısı olmayı reddeten insanlar gibi

Ararlarsa ? Bu güncellemeyi en başta ben istemiyorum kalsın diyecekmişim gibi bir his var içimde.

2017 tdi golf


Tdi larda böyle bi güncelleme olmasında yırtalım ....

Sızıntı arka tarafta deniyor
Zaten arka tarafta koltuğun altındaki pompa cevresinde sızan mazotu tutuşturacak ne bi ultra sıcaklık var ne de kapalı sistem basınç

Benzin konusu ayrı , kendi kendine sebebsiz tutuşur benzin.
 
Bu geri çağırma Kanada ve Amerika’daki araçları kapsıyor, bizimle ilgisi yok, Shiftdelet haberi bile doğru vermekten yoksunlar.

Amerikada da olsam vw-usa dan gelen telefonu açmayacaktım zaten (revizyon tamir değişim istemiyorum)
 
Covid aşısı olmayı reddeten insanlar gibi

Ararlarsa ? Bu güncellemeyi en başta ben istemiyorum kalsın diyecekmişim gibi bir his var içimde.

2017 tdi golf


Tdi larda böyle bi güncelleme olmasında yırtalım ....

Sızıntı arka tarafta deniyor
Zaten arka tarafta koltuğun altındaki pompa cevresinde sızan mazotu tutuşturacak ne bi ultra sıcaklık var ne de kapalı sistem basınç

Benzin konusu ayrı , kendi kendine sebebsiz tutuşur benzin.
Yakıt pompası çalışma prensibi gereği aşırı ısınan bir parça olup, yakıtla soğutulmakta. Sızıntı gibi bir problem varsa, daha kaliteli bir parça ile değişimini tabi ki isterdim.
Ama adamlar bizi es geçmiş. Normal ceza alsa bile 3 kuruş ceza dokunmuyor. Avrupada sorun çıksa ümüğünü sıkıyorlar. Bizde kullanıcı hatası.
Kronik arızaları bile cepten ödüyoruz.......
 
bizde olmamasıda garip nedense avrupada hiç geri çağırma olmuyor
 
Öncelikle 1.6 tdi karda kronik olan yakit hortumu patlamasi problemine çözüm üretsinler,üretmedikleri gibi yakit hortumunu 4,5 bin liraya satiyorlar
 
Almanlar ve amerikalılar biz kıskanıyordur kesin. Bizim ülkeye hiç kronik sorunlu araç üretip göndermiyor bu volsvagen. Doğuş hemen açıklama yapar zaten 'bizim ülkemizi etkilemeyen bir sorun bu ' şeklinde .
 
Yakıt pompası çalışma prensibi gereği aşırı ısınan bir parça olup, yakıtla soğutulmakta. Sızıntı gibi bir problem varsa, daha kaliteli bir parça ile değişimini tabi ki isterdim.
Ama adamlar bizi es geçmiş. Normal ceza alsa bile 3 kuruş ceza dokunmuyor. Avrupada sorun çıksa ümüğünü sıkıyorlar. Bizde kullanıcı hatası.
Kronik arızaları bile cepten ödüyoruz.......

Aynen öyle yakıt deposuna gömülü daldırılmış pozisyondadır yakıt pompası.

Ve depodaki yakıt, yakıt pompasını sogutmaklada görevli.

Devamlı az yakıtla (yakıt uyarı ışığı yanar vaziyette) yol alırken yakıt pompasının etrafı tepeleme yakıtla çevrelenmediğinden tam soğuması da sekteye ugrar.

Gelelim ne kadar ısınır olayına

Bir yakıt pompası kendi motorunun çalışmasından kaynaklı anca 80 dereceye kadar ısınabilir.

Bu 80 derece de mazotu kendi kendine tutusturacak bir deger degildir.

Kıvılcım / alev / ateş olmaksızın Mazotun yüksek basınçlı ortamda tutuşması icin +400 dereceye ihtiyacı var.

Bknz: kızdırma bujileri sıcaklığı
 

Geri
Üst Alt