Kozmonot271
Üye
- Katılım
- 23 Ara 2023
- Mesajlar
- 89
- Tepkime puanı
- 43
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Ali Osman
- Araç
- 2014 VW Golf 1.2 TSI BMT 105 PS Comfortline
Merhaba,
2014 golf 1.2 tsi comfortline dsg aracımda bir süredir arıza ışığı yakan problem var. 2 defa cihaza bağlayıp sildik ancak tekrar verdi. Cihaza bağladığımızda p2271 kodlu lambda 2 sinyal çok zengin hatası çıkıyor. Araçta hafif sarsıntılı çalışma mevcut (kalp atışı gibi lup dup). Bundan önce ateşleme için ışık yakmıştı ve bobin buji ngk takım olarak değiştirmiştim. Araçta bahsettiğim içeriden hissedilen sarsıntı dışında çalışmasında, yürümesinde, yakışında anormal bir durum gözlemlemiyorum. Usta würth performans artırıcı koyup yüksek devirde bir süre kullanmamı önerdi. Düşük devir şehir içi kullanıldığı için kurum bağlıyormuş. 150 km kadar yüksek devir kullandım 10 gün sonra yine ışık yaktı. İnternette araştırdığımda sondanın kurum bağladığı için kirlendiği ve 22 anahtar ile sökülüp ucunun benzin, tiner vb sıvılarla temizlenebileceği öneriliyor. Başka neye baktırmalıyım, birbirini tetikleyen arızaya sebep olur mu gibi sorular dolanıyor aklımda. Ne önerirsiniz, başına gelen ve deneyimlemiş biri var mı? Oem ürünü sensör alıp değiştirmeli miyim? Aydınlatırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.
2014 golf 1.2 tsi comfortline dsg aracımda bir süredir arıza ışığı yakan problem var. 2 defa cihaza bağlayıp sildik ancak tekrar verdi. Cihaza bağladığımızda p2271 kodlu lambda 2 sinyal çok zengin hatası çıkıyor. Araçta hafif sarsıntılı çalışma mevcut (kalp atışı gibi lup dup). Bundan önce ateşleme için ışık yakmıştı ve bobin buji ngk takım olarak değiştirmiştim. Araçta bahsettiğim içeriden hissedilen sarsıntı dışında çalışmasında, yürümesinde, yakışında anormal bir durum gözlemlemiyorum. Usta würth performans artırıcı koyup yüksek devirde bir süre kullanmamı önerdi. Düşük devir şehir içi kullanıldığı için kurum bağlıyormuş. 150 km kadar yüksek devir kullandım 10 gün sonra yine ışık yaktı. İnternette araştırdığımda sondanın kurum bağladığı için kirlendiği ve 22 anahtar ile sökülüp ucunun benzin, tiner vb sıvılarla temizlenebileceği öneriliyor. Başka neye baktırmalıyım, birbirini tetikleyen arızaya sebep olur mu gibi sorular dolanıyor aklımda. Ne önerirsiniz, başına gelen ve deneyimlemiş biri var mı? Oem ürünü sensör alıp değiştirmeli miyim? Aydınlatırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.