- Katılım
- 27 Eki 2022
- Mesajlar
- 1,314
- Tepkime puanı
- 1,095
- Konum
- Ankara
- İsim
- Ozan
- Araç
- Golf 7.5 1.0 TSI Midline Plus
Değerli forum üyeleri sizlere iyi hafta sonları dilerim.
Midline Plus'dan Highline'a projemin dış kısımdan kalan tek eksik yanı 17 inç jantlarımızdı.
Yeni boyanmış Dijon jant seti bulmamızla beraber lastik seçimini de Michelin Primacy 4'den yana kullandım. Sessizliği ve etiket değerinde ki fren mesafesi tercih sebebim oldu. Uzun yıllardır Bridgestone Turanza T005 kullanan birisi olarak, Michelin'in daha yumuşak ve sessiz bir lastik olduğunu söylemem lazım. Dinamik sürüş profilinde girilen virajlarda her iki markanında vereceği hisleri tecrübe ettikçe buraya ekleyeceğim.
Michelin Primacy 4 91V 225/45/17 :
17 jantların konforda aşırı bir kayıp yaratmaması sevindirici oldu. Tatlı-sert diye tabir edilen konfora ulaşıldı. İstediğim kombinasyonu her anlamda sağlamış olduk.
Eski jantımızda ki lastik basınç sensörleri Dijon jantlara aktarıldı.
Aracın yerden çamurluğa kadar olan uzunluğu arttığı için fırsat bulduğum bir zaman diliminde Front Asisst ve Lane Asisst kalibrasyonunu bozmasına fırsat vermeden yeniden kalibre ettireceğim.
? Lastikci de içerisine 33 psi hava basıldı. Dönüşlerde lastiğin tam oturmadığını hissettirdi bu hava. Kendim 36 psi bastım şu an daha oturaklı hissiyat sergiledi. 225/45/17 lastiklerde hafif konforlu hafif sportif sürüş için gerekli olan hava basıncı hakkında bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. ?
15 inç Lyon jantlara bijon kapakları tam oturup içine girerken 17 inç Dijon jantlarda bütün bijon kapakları hafif dışarıda kalıyor. Bu bütün Dijon jantlarda geçerliymiş. Jantın ET değerinin değişmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Göze batmayan ama fark edilir bir tuhaflık (Son resim)
Şahsi olarak göz zevkimi çok doldurdu ve bir projenin daha dışarıdan tamamen bittiğini, iç aksamda 1-2 ufak eksiği kaldığını gösterdi. İyi forumlar dilerim...
Midline Plus'dan Highline'a projemin dış kısımdan kalan tek eksik yanı 17 inç jantlarımızdı.
Yeni boyanmış Dijon jant seti bulmamızla beraber lastik seçimini de Michelin Primacy 4'den yana kullandım. Sessizliği ve etiket değerinde ki fren mesafesi tercih sebebim oldu. Uzun yıllardır Bridgestone Turanza T005 kullanan birisi olarak, Michelin'in daha yumuşak ve sessiz bir lastik olduğunu söylemem lazım. Dinamik sürüş profilinde girilen virajlarda her iki markanında vereceği hisleri tecrübe ettikçe buraya ekleyeceğim.
Michelin Primacy 4 91V 225/45/17 :
17 jantların konforda aşırı bir kayıp yaratmaması sevindirici oldu. Tatlı-sert diye tabir edilen konfora ulaşıldı. İstediğim kombinasyonu her anlamda sağlamış olduk.
Eski jantımızda ki lastik basınç sensörleri Dijon jantlara aktarıldı.
Aracın yerden çamurluğa kadar olan uzunluğu arttığı için fırsat bulduğum bir zaman diliminde Front Asisst ve Lane Asisst kalibrasyonunu bozmasına fırsat vermeden yeniden kalibre ettireceğim.
? Lastikci de içerisine 33 psi hava basıldı. Dönüşlerde lastiğin tam oturmadığını hissettirdi bu hava. Kendim 36 psi bastım şu an daha oturaklı hissiyat sergiledi. 225/45/17 lastiklerde hafif konforlu hafif sportif sürüş için gerekli olan hava basıncı hakkında bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. ?
15 inç Lyon jantlara bijon kapakları tam oturup içine girerken 17 inç Dijon jantlarda bütün bijon kapakları hafif dışarıda kalıyor. Bu bütün Dijon jantlarda geçerliymiş. Jantın ET değerinin değişmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Göze batmayan ama fark edilir bir tuhaflık (Son resim)
Şahsi olarak göz zevkimi çok doldurdu ve bir projenin daha dışarıdan tamamen bittiğini, iç aksamda 1-2 ufak eksiği kaldığını gösterdi. İyi forumlar dilerim...
Son düzenleme: