Baskı balata


Akin36

Yeni Üye
Katılım
1 Eyl 2021
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Konum
Kocaeli
İsim
Akin
Merhaba 2015 otomatik dizel golf 7 aracım var 1.5.2024 tarihinde Enjöktör arızası nedeniyle 28bin tl ücretle 4 adet enjektör tamir edildi İstanbul SOMAYLAR da 70 bin km bakım yapılmadığı söylendi araçta kalkışta titreme var acaba baskı Balat’a değişim gerekirmi km 101binde
 

baskı balata demiyoruz, otomatik araçta kavrama diyoruz, onunda bir değişim periyodu yok. Şöyleki 10 binde biten kavramada gördüm 150 bin giden de.
 
baskı balata demiyoruz, otomatik araçta kavrama diyoruz, onunda bir değişim periyodu yok. Şöyleki 10 binde biten kavramada gördüm 150 bin giden de.
200 küsür binde hiç ellenmeyeni gördüm. kullanıma ve konuma bağlı, çok trafiğe kalıyormu vs.
 
Dsg mekatronikte tüpte gevşeme vs.. yoksa 200 bini görür örnek bizim arkadaş 170 bine yakın mekatroniği açıp bakım yaptırdık tüp gevşekti olmuşken tüpü geliştirilmişle değiştirdik şu anda 210 bine geldi fabrikanın taktığı ile duruyor.
Zorla yaptırdım Dua ediyorum her bindiğimde deyip duruyor.

Şehir içi çevre yolu karışık kullanıyor onun etkisi de var. Park ederken p konumu yükünü al vs.. yapmıyor zaten dsg nin derdi konumla alakalı değil yük vs.. tüpün gevşeyip zamanla plate kırması vs.. Birde geri vites switch hatası var aracı terk edin :)

Zor değil her yüz binde tüpü kontrol edip 1 litre yağ değişimi .. Kavrama LUK dışında uzak durun dsg de işi şansa bırakmayın 2.kere kavrama ve işçilik ciddi rakamlar.
 

Geri
Üst Alt