GOLF 6 IHI TURBO


Ademu

Yeni Üye
Katılım
29 May 2024
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Konum
Tokat
İsim
Adem
Araç
Golf 6 1.4 TSİ
Öncelikle konuya başladan aranıza yeni katıldım herkese selamlar sevgiler

2012 golf 6 1.4 tsi 122 HP aracım var aracıma
NGK r8 bobin
NGK Bkr7 buji
Ve stage 1 yazılım yapıldı
Az buçuk artış sağlandı ancak bilindiği üzere 122 liğin turbosu sıkıntılı sıkışması basıncı tutaması gibi sorunlar yaşıyorum araç bi seri olup bi an geri çekilme yaşanıyor gibi wasgate çıkarıp 2 diş sıkma işlemi de yaptık ama yine de olmuyor verim alamıyorum
IHI140 lık turbosunu düşünüyorum aracıma ve dp da eklenecek bu turbo takıldıktan sonra herhangi bir işlem daha ister mi araç sıkıntı yaşar mıyım kullanan var ise bilgilendirirseniz çok memnun olurum teşekkür ediyorum.
 

golf 6 1.4 122 ile golf 7 1.4 122 farklı motorlar. IHI 140 diye tabir edilen turbo sizin aracınıza olmayacaktır (sizin araçın turbosu motorun önünde, mk7nin arkada vs.) Olursa da wastegate i aracın orjinal beyni süremeyebilir.

Takmış olan vardır belki benimki tahmin ama golf mk6 için CTH motorun turbosuna vs bakmanız gerekiyor olabilir.
K03, K04 takanlar vardı bir ara ama ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum.
 
Upvote 0
Öncelikle konuya başladan aranıza yeni katıldım herkese selamlar sevgiler

2012 golf 6 1.4 tsi 122 HP aracım var aracıma
NGK r8 bobin
NGK Bkr7 buji
Ve stage 1 yazılım yapıldı
Az buçuk artış sağlandı ancak bilindiği üzere 122 liğin turbosu sıkıntılı sıkışması basıncı tutaması gibi sorunlar yaşıyorum araç bi seri olup bi an geri çekilme yaşanıyor gibi wasgate çıkarıp 2 diş sıkma işlemi de yaptık ama yine de olmuyor verim alamıyorum
IHI140 lık turbosunu düşünüyorum aracıma ve dp da eklenecek bu turbo takıldıktan sonra herhangi bir işlem daha ister mi araç sıkıntı yaşar mıyım kullanan var ise bilgilendirirseniz çok memnun olurum teşekkür ediyorum.


Merhaba

https://www.golftutkusu.com/forum/72-tanisma-salonu/
 
Upvote 0
golf 6 1.4 122 ile golf 7 1.4 122 farklı motorlar. IHI 140 diye tabir edilen turbo sizin aracınıza olmayacaktır (sizin araçın turbosu motorun önünde, mk7nin arkada vs.) Olursa da wastegate i aracın orjinal beyni süremeyebilir.

Takmış olan vardır belki benimki tahmin ama golf mk6 için CTH motorun turbosuna vs bakmanız gerekiyor olabilir.
K03, K04 takanlar vardı bir ara ama ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum.
Anladım çok teşekkür ediyorum peki golf 6 160 hplik turbosu olur mu ve fark eder mi
 
Upvote 0
Anladım çok teşekkür ediyorum peki golf 6 160 hplik turbosu olur mu ve fark eder mi

Malesef Golf 6 nesli ile bilgim yok. Olur demem doğru olmaz ancak kısa bir google araması gösteriyor ki 160'lık CTH'ın turbosunu veya işi biraz daha ilerletip mk6 gti'ın K03 turbosunu takanlar var. Masraflı olacaktır diye tahmin ediyorum, gidip çıkma 2.0 gti motoru takmak daha ucuza bile gelebilr.
 
Upvote 0
Malesef Golf 6 nesli ile bilgim yok. Olur demem doğru olmaz ancak kısa bir google araması gösteriyor ki 160'lık CTH'ın turbosunu veya işi biraz daha ilerletip mk6 gti'ın K03 turbosunu takanlar var. Masraflı olacaktır diye tahmin ediyorum, gidip çıkma 2.0 gti motoru takmak daha ucuza bile gelebilr.
Anladım benim amacım 160-180 HP almak fazlasında gözüm yok araç keyif versin yeterli benim için şu an yazılım bobin buji mevcut dp yapılırsa rahatlama ve artış olur mu
 
Upvote 0
Arkadaşımda golf 5 1.4 tsi 122 hp araç var turbosuna maslak turboda oem hybrid yaptırmış
Forge DV,Forge WG, Krom 63 lük egzoz DP, Kn kutu içi filtre, R8 bobin, Bkr7 buji bide nüral setup vardı aracında
Turboya 1.2 bar basarken bendeki stock 1.5 tsi 150 lik mk3.5 leon ile tam olarak kafa kafaya gidiyordu şuan pompa benzini ile 1.4-1.5 bar arası bastırıyor muhtemelen dolu dolu 180 beygiri vardır yazılımı açtırdıktan sonra hiç denemedik ama önceki haline göre ciddi fark ettiğini söyledi
Firma olarak revelation tercih etti
Yeni bir turbo almaktansa ona göre daha ucuz yollu olarak turboya hybrid yaptırabilirsiniz
 
Upvote 0
Arkadaşımda golf 5 1.4 tsi 122 hp araç var turbosuna maslak turboda oem hybrid yaptırmış
Forge DV,Forge WG, Krom 63 lük egzoz DP, Kn kutu içi filtre, R8 bobin, Bkr7 buji bide nüral setup vardı aracında
Turboya 1.2 bar basarken bendeki stock 1.5 tsi 150 lik mk3.5 leon ile tam olarak kafa kafaya gidiyordu şuan pompa benzini ile 1.4-1.5 bar arası bastırıyor muhtemelen dolu dolu 180 beygiri vardır yazılımı açtırdıktan sonra hiç denemedik ama önceki haline göre ciddi fark ettiğini söyledi
Firma olarak revelation tercih etti
Yeni bir turbo almaktansa ona göre daha ucuz yollu olarak turboya hybrid yaptırabilirsiniz
Golf 6 nın 122 hplik turbosu sıkıntılı olduğunu söylüyorlar wasgate zaten sıkıntılı tutamıyor basıncı ayarlıyamıyor turbo hybridlense bile tutunacağını zannetmiyorum şu anlık dp yok araçta dp çok etkiler mi bilmiyorum
 
Upvote 0
Bence bu tarz araçlara dp gereksiz
Arkadaşıma durumu anlattım şöyle söyledi
Sadece stg1 varsa basınç 0.9 - 1 civarlarındadır max
Wastegate arızası değil de wastegate açıp kapattığı turbo klapesi sorunu var bunlarda kronik
Turbocuya gönderip değiştirmesi lazım o kısmı
Ama bence sıkıntı ondan değil
Benim de klape arızalı Boşluğu var biraz ve arada sıkışabiliyor
Sıkıntı Dv de bence Orijinali diyaframlıydı sanırım
Basınç sıkıntısı yapar o yüzden forge dv alsın
Bu arada siz aracınızı hangi firmada yazdırdınız
 
Upvote 0
Varsa bi numara alabilir miyim oradan iletişime geçip konuşalım
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt