Kollektor degisimi sonrasi Direksiyon arizası


Katılım
16 Kas 2022
Mesajlar
445
Tepkime puanı
208
Konum
Kocaeli
İsim
Osman
Araç
Golf
Merhaba arkadaşlar dayimin 2018 model passati ile yolda kaldi gidip ,takviye yaptik ama araba şarj etmedi bir oto elektirikcide kollektör degisti sorun duzelti fakat dün aksam direksiyon ariza isigi yandi ve direksiyon sertleşti ben vcds ile girip hatalari sildim fakat sorun duzelmedi dayimin istanbuldaki ustasi da gel oyle sorun olmaz ben burda hatayi silerim duzelir demis ama bana bu sekilde hareket etmesi mantkli gelmiyor sizin fikirlerinizi merak ediyorum
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0911.jpeg
    IMG_0911.jpeg
    117.3 KB · Görüntüleme: 31
  • IMG_0910.jpeg
    IMG_0910.jpeg
    108.1 KB · Görüntüleme: 32

Verdigi hatalar da bunlar park pilotta hata veriyor
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0909.jpeg
    IMG_0909.jpeg
    233.5 KB · Görüntüleme: 27
Hocam 44 içindeki arızayı gönderirmisiniz. Veya tam tarama ekleyin tüm arızaları görebilelim
 
Bu şekilde sürmenin zarar verebileceğini düşünüyorum. Tam olarak hata kodunu bilmediğim için yorum yapamayacağım. Bu şekilde trafikte de riskli olur, çekici en mantıklısı.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0929.jpeg
    IMG_0929.jpeg
    201.5 KB · Görüntüleme: 16
  • IMG_0928.jpeg
    IMG_0928.jpeg
    186.2 KB · Görüntüleme: 16
  • 4D2C9544-EE83-4E8E-B588-BB86071E6756.jpeg
    4D2C9544-EE83-4E8E-B588-BB86071E6756.jpeg
    144.2 KB · Görüntüleme: 14
  • F80F9156-E5F2-4C7C-AD0D-C24AD236C0F3.jpeg
    F80F9156-E5F2-4C7C-AD0D-C24AD236C0F3.jpeg
    141.4 KB · Görüntüleme: 16
Bu şekilde sürmenin zarar verebileceğini düşünüyorum. Tam olarak hata kodunu bilmediğim için yorum yapamayacağım. Bu şekilde trafikte de riskli olur, çekici en mantıklısı.
Ben de oyle düşündüm fakat anlayan bir arkadaş direksiyon ikazi sari ,bu sekilde ustaya kadar gidebilirsiniz dedi arac bu gun izmitten istanbula gitti sorunsuz yarin bir ustaya gösterilecek direksiyon kirmizi sekilde yanarsa hareket ettirmemek gerekiyormus
 
Direksiyon kutusu arızaya geçmiş, şöyle ki gerilim bir süreliğine normalden fazla tetiklenirse direksiyon kutusu mekanik olarak arıza atar.fakat terminal 30 açık devre arızası var bir sigoetanızın da takviye sonrası atmış olabilme ihtimali yüksek. Sigorta + yazılım atılması gerekiyor.
 
Direksiyon kutusu arızaya geçmiş, şöyle ki gerilim bir süreliğine normalden fazla tetiklenirse direksiyon kutusu mekanik olarak arıza atar.fakat terminal 30 açık devre arızası var bir sigoetanızın da takviye sonrası atmış olabilme ihtimali yüksek. Sigorta + yazılım atılması gerekiyor.
Evet ariza kodunu google da arattigimda yabanci bir sitede audi icin sigortayi da gosteriyordu..2,3 sefer aku takviyesi yapildi sonrasinda sarj etmeyince elektirikci kollektöru degistirdi.hatalari silmeme ragmen duzelmedi muhtemelen dediginiz gibi sigorta da olabilir ama bu sigorta nerdedir hangi sigorta acaba onu teslit edebilir miyiz çünkü arac su an istanbulda ve dayim onu kendi ustasina götürecek insallah dogru tespiti yapar
 
Evet ariza kodunu google da arattigimda yabanci bir sitede audi icin sigortayi da gosteriyordu..2,3 sefer aku takviyesi yapildi sonrasinda sarj etmeyince elektirikci kollektöru degistirdi.hatalari silmeme ragmen duzelmedi muhtemelen dediginiz gibi sigorta da olabilir ama bu sigorta nerdedir hangi sigorta acaba onu teslit edebilir miyiz çünkü arac su an istanbulda ve dayim onu kendi ustasina götürecek insallah dogru tespiti yapar
Terminal 30 açık devre arızası akünüz bittiğinde ve gerilim düştüğünde gelir muhtemelen o arıza statik değil, 44 steering colums üzerinden temel ayar sanayi silinde SAS sıfırlama yapılınca sorun gidecektir, parça değişimi olmaz.
 
Direksiyon kutusu arızaya geçmiş, şöyle ki gerilim bir süreliğine normalden fazla tetiklenirse direksiyon kutusu mekanik olarak arıza atar.fakat terminal 30 açık devre arızası var bir sigoetanızın da takviye sonrası atmış olabilme ihtimali yüksek. Sigorta + yazılım atılması gerekiyor.
terminal 30 dediğiniz kontak oluyor değilmi.
 
Terminal 30 açık devre arızası akünüz bittiğinde ve gerilim düştüğünde gelir muhtemelen o arıza statik değil, 44 steering colums üzerinden temel ayar sanayi silinde SAS sıfırlama yapılınca sorun gidecektir, parça değişimi olmaz.
Anladim teşekkür ederim bilgiler icin
 
Terminal 30 açık devre arızası akünüz bittiğinde ve gerilim düştüğünde gelir muhtemelen o arıza statik değil, 44 steering colums üzerinden temel ayar sanayi silinde SAS sıfırlama yapılınca sorun gidecektir, parça değişimi olmaz.
Sas sifirlama nasil oluyordu? Vcds ile yapilir mi?
 

Geri
Üst Alt