Bu mazot kalitesiyle enjektör filan fayda etmez, sağlamını tak yine aynı iş olacak.. şakırdaya şakırdaya devam.Çalışan bişeye dokunma derim hocam, bende şakırdama var diye bugün temizlettirdim şakırdama geçmedi farklı enjektör taktı pompacı yine şakırdama var yarın da son kez farklı enjektör deneyecek olmazsa para iadesi yapacak çok aşırı midem bulandı bu enjektör işinden dizele tövbe edeceğim sonunda
Evet malesef mazot kalitemiz çok kötü, sizin tavsiye edeceğiniz bir akaryakıt markası var mı.?Bu mazot kalitesiyle enjektör filan fayda etmez, sağlamını tak yine aynı iş olacak.. şakırdaya şakırdaya devam.
Ben merterdeki işlek shellden çeyrek depo altına düşmeden almaya çalışıyorum. Kışın şakırdamam vardı bakım, katkı vesaire şimdi epey azaldı. Benzinli bir golfüm olsa daha mantıklı olurdu çünkü full şehiriçi kullanıyorum. Dizel araç da artık hiç düşünmüyorum, bu fiyatlarda saçmalık. E tabi stage 1’siz de gitmiyor mecbur yaptırdık. Ara sıra yüksek devir yapıyorum. Yakıt kalitesi haricinde sürekli şehiriçi, düşük devir ve dolaylı olarak sık rejenerasyon yapan araçta enjektör diye bişey de kalmaz.Evet malesef mazot kalitemiz çok kötü, sizin tavsiye edeceğiniz bir akaryakıt markası var mı.?
Shell merter evet bayaa bi işlek yer, belki de İst.teki en yoğun yer,Ben merterdeki işlek shellden çeyrek depo altına düşmeden almaya çalışıyorum. Kışın şakırdamam vardı bakım, katkı vesaire şimdi epey azaldı. Benzinli bir golfüm olsa daha mantıklı olurdu çünkü full şehiriçi kullanıyorum. Dizel araç da artık hiç düşünmüyorum, bu fiyatlarda saçmalık. E tabi stage 1’siz de gitmiyor mecbur yaptırdık. Ara sıra yüksek devir yapıyorum. Yakıt kalitesi haricinde sürekli şehiriçi, düşük devir ve dolaylı olarak sık rejenerasyon yapan araçta enjektör diye bişey de kalmaz.
Ort 250 civarıdır.(özellikle ölçüm yapmadım sadece dikkat ediyorum) Yüksek devir yaptığım zamanlar daha geç giriyor. Bazen art arda girdiği de oluyor birkaç günde bir tanık oldum en son çıktım bi bastım baya bir olmamıştı. Ekranda hiç uyarı almadım Km 68.000 fakat yazılım + şehiriçi kullanımdan dolayı dolduğunu hissediyorum gereğinden fazla rejenerasyon yapıyor. Benim için büyük bir deneyim oldu bundan sonra varsa yoksa hibrit benzin.. ilk arabam ve tanıdıktan aldık diye yaptık bir seçim. İyi yanları da var elbet genç olarak bassan da az yakıyor, keyif veriyor ve sağlam bir motora sahip.İlk aldığımda araç çok ısınıp fan açmıştı korkmuştum o gün bu rejenerasyon kabusuyla tanışmış bulundukShell merter evet bayaa bi işlek yer, belki de İst.teki en yoğun yer,
Ben de Shell Türkiye Petrollleri A.Ş. ‘nin bizzat kendi işletmelerinden alıyorum, Genellikle Şenlikköy/Florya Shell veya Bakırköy sahil Shell ‘den alıyorum, 2si de Shell ‘in kendi işletmesi,
Sizin aracınız “pasif rejenerasyona” kaç km’de bir devreye giriyor hocam.?
Hocam bende 1.6 tdi jetta var cay motor stage 2 şuan nedendir bilmiyorum yağdan mi başka sebepten mi yag sicakligi çok çabuk artıyor sebebi nedir ?Ben merterdeki işlek shellden çeyrek depo altına düşmeden almaya çalışıyorum. Kışın şakırdamam vardı bakım, katkı vesaire şimdi epey azaldı. Benzinli bir golfüm olsa daha mantıklı olurdu çünkü full şehiriçi kullanıyorum. Dizel araç da artık hiç düşünmüyorum, bu fiyatlarda saçmalık. E tabi stage 1’siz de gitmiyor mecbur yaptırdık. Ara sıra yüksek devir yapıyorum. Yakıt kalitesi haricinde sürekli şehiriçi, düşük devir ve dolaylı olarak sık rejenerasyon yapan araçta enjektör diye bişey de kalmaz.
Bende de 100 ler rahat görülüyor sakin olsam dahi, sıkıştırırsa. 110 civarı oluyor. Yüksekten kastınız nedir? Stage 2 olduğu için de normaldir belki.Yağı Liqui moly kullanabilirsiniz, soğutma sistemini gözden geçirebilirsiniz. Devirdaim ben de sorun yoktu ama damlatmış olduğu için trigerle değiştim. Kronik bunlarda..Hocam bende 1.6 tdi jetta var cay motor stage 2 şuan nedendir bilmiyorum yağdan mi başka sebepten mi yag sicakligi çok çabuk artıyor sebebi nedir ?
Bende de siz gibi çok kolay 100 lere 140 160 bandına gelince 110 115 160 larda devamlı gitsem 120 lere geliyor ben yağdan şüpheleniyorum LM 4200 deneyecegim öyle demişler de bakalım ne çıkacakBende de 100 ler rahat görülüyor sakin olsam dahi, sıkıştırırsa. 110 civarı oluyor. Yüksekten kastınız nedir? Stage 2 olduğu için de normaldir belki.Yağı Liqui moly kullanabilirsiniz, soğutma sistemini gözden geçirebilirsiniz. Devirdaim ben de sorun yoktu ama damlatmış olduğu için trigerle değiştim. Kronik bunlarda..
Birçok sebep olabilir yazılımlı araç diyince her şey olabilir. Stage 1 olsa neyse de 2 de daha iyi bir soğutma gerekir.
Ben dün çıkma 2. El enjektör ile değiştirdim hepsini hocam çok az şakırdama var yüksek devirde oda sanki adaptasyon oldu geçti gibi 18 bin masraf açmış oldu bana bidaha dizel arabaya tövbe edeceğim 1.5 dci cliom vardı şakırdama nedir bilmezdim ama vw de tövbe ettim artık aracı alalı 40 gün olmadı 107 bin de oynanmamış bir araç aldım temiz olsun km az olsun dedim hiç bir arabaya yapmadıığım masrafı yaptım kavrama triger motor şanzıman kulağı enjektör değişimi derken 90 bin tl masraf ettim araca beni çok yordu açıkçasıOrt 250 civarıdır.(özellikle ölçüm yapmadım sadece dikkat ediyorum) Yüksek devir yaptığım zamanlar daha geç giriyor. Bazen art arda girdiği de oluyor birkaç günde bir tanık oldum en son çıktım bi bastım baya bir olmamıştı. Ekranda hiç uyarı almadım Km 68.000 fakat yazılım + şehiriçi kullanımdan dolayı dolduğunu hissediyorum gereğinden fazla rejenerasyon yapıyor. Benim için büyük bir deneyim oldu bundan sonra varsa yoksa hibrit benzin.. ilk arabam ve tanıdıktan aldık diye yaptık bir seçim. İyi yanları da var elbet genç olarak bassan da az yakıyor, keyif veriyor ve sağlam bir motora sahip.İlk aldığımda araç çok ısınıp fan açmıştı korkmuştum o gün bu rejenerasyon kabusuyla tanışmış bulunduk