Hata: fren hata: sol viraj farı hatası hata: start stop hata : ESC ve daha bir çok hata


Cagri

Üye
Katılım
16 Ocak 2016
Mesajlar
50
Tepkime puanı
19
İsim
Ali Çağrı
Arabaya binip kontagı çevirdiğimde hata:fren lütfen sol farı kontrol edin lütfen sağ farı kontrol edin hata elektrikli park freni hata viraj farı hatası alıyorum araba çalışmıyor ne yapmam lazım.
 

Arabaya binip kontagı çevirdiğimde hata:fren lütfen sol farı kontrol edin lütfen sağ farı kontrol edin hata elektrikli park freni hata viraj farı hatası alıyorum araba çalışmıyor ne yapmam lazım.
Akünüz boşalmış olabilir, araçta elektronik bir parça akım çektiği zaman zayıflamış akünün akım gücü yetersiz kalır, bu da diğer fonksiyonların devre dışı kalmasına neden olur. Örneğin, Otopark com Sinan abinin anlattığı bir Golf R pist testinde aküsü zayıf araçla piste çıkıyorlar, elektrikli süspansiyon akım çektikçe akım düşük kalıp aynı sol/sağ viraj farı hatasını veriyor. Ve araç kendini korumaya alıp ESP açıp yürümüyor. Aynı şekilde farklı arızalar verip aracı güvenlik kaynaklı yürütmüyor (örneğin bir gün aracımla bir aradan kaçarken araç fazla sarsılmış herhalde, kendini korumaya aldı motor lambası yaktı. Halbuki motorda hiçbir şey yok. Araçta normalden faklı bir şey sezerse sistem problemin ilerlememesi için aracı korumaya alıyor). Sizin aracınızda da aynı durum olmuş olma ihtimali yüksek. Akünüzü ölçtürün, bazen olur olmadık bozulabiliyor.
Hocam söktüm eksi kutbu taktım araba çalıştı ama baska 4-5 hata verdi. Aküde 1 yıllık vw de değişmişti
Aynı şekilde benim aracımda da 2 yıllık bir akü vardı periyodik bakımda akü ölçümü yapıldığı zaman hata almışlar, akü değişimi uygun görüldü, onun öncesinde de farın biri yanıp sönüyordu, şimdi düzeldi. Durup duruken böyle hatalar oluyor. Şimdiden geçmiş olsun, iyi sürüşler.
 
Akünüz boşalmış olabilir, araçta elektronik bir parça akım çektiği zaman zayıflamış akünün akım gücü yetersiz kalır, bu da diğer fonksiyonların devre dışı kalmasına neden olur. Örneğin, Otopark com Sinan abinin anlattığı bir Golf R pist testinde aküsü zayıf araçla piste çıkıyorlar, elektrikli süspansiyon akım çektikçe akım düşük kalıp aynı sol/sağ viraj farı hatasını veriyor. Ve araç kendini korumaya alıp ESP açıp yürümüyor. Aynı şekilde farklı arızalar verip aracı güvenlik kaynaklı yürütmüyor (örneğin bir gün aracımla bir aradan kaçarken araç fazla sarsılmış herhalde, kendini korumaya aldı motor lambası yaktı. Halbuki motorda hiçbir şey yok. Araçta normalden faklı bir şey sezerse sistem problemin ilerlememesi için aracı korumaya alıyor). Sizin aracınızda da aynı durum olmuş olma ihtimali yüksek. Akünüzü ölçtürün, bazen olur olmadık bozulabiliyor.

Aynı şekilde benim aracımda da 2 yıllık bir akü vardı periyodik bakımda akü ölçümü yapıldığı zaman hata almışlar, akü değişimi uygun görüldü, onun öncesinde de farın biri yanıp sönüyordu, şimdi düzeldi. Durup duruken böyle hatalar oluyor. Şimdiden geçmiş olsun, iyi sürüşler.
hocam cevaplarınız için çok teşekkür ederim. bir şey daha soracağım cevap verirseniz memnun olurum. akü daha 14 aylık vw serviste değiştirdim sıkıntı aküdeyse garanti durumundan ücretsiz değiştirme ihtimalleri var mı?
 
hocam cevaplarınız için çok teşekkür ederim. bir şey daha soracağım cevap verirseniz memnun olurum. akü daha 14 aylık vw serviste değiştirdim sıkıntı aküdeyse garanti durumundan ücretsiz değiştirme ihtimalleri var mı?
Yani eğer akü ölçülürse aküde problem arızalarda akünün hatası olan arızalar okunursa belki garantiden değişebilir ancak aradan biraz geçtiği için eskimiş deyip savuşturabilirler. Yine de şansınızı deneyin isterseniz. Ancak dediğim gibi akü eskimeden farklı problemlere neden oluyorsa ve çıkarıyorsa garantiden değişebilir.
 
bilgilendirme : aracı servise götürdüm aküyü ölçtüler bir problem yok ama bilgisayara bağlayacagiz dediler. bilgisayara bağlayınca akü seviyeyi %65 e kadar düşmüş. minumum %80 olmalıymış. 4 saat aküyü şarj ettiler akü seviyesi %98 e çıktı akü de şarj tutmuş. başına böyle bir durum gelen olursa diye.
 

Geri
Üst Alt