MQB TDI'lar çalışma prensiplerine göre kızdırma bujileri 1000 °C'ye saniyeler içinde ulaşır. Eğer bu sıcaklığa ulaşamazsa çalışmaz. Kışın, veya soğuk havalarda bu sıcaklığa daha geç erişeceği için çalışma hızı gecikebilir. Enjektörlerinizi 2.el çıkmasıyla değiştirdiğinizi belirtmişsiniz, bu çok mantıklı bir çözüm değil çünkü enjektörlerin geçmişi belli değil, aynı zamanda kullanıldığı için daha yeni de olsa pek bir çözüme götürmez. Kızdırma bujileri de aynı şekilde değiştiyse çok normal. Yakıt hattının basıncı ölçülerek mazot pompası vb. elemanların problemli olup olmadığı anlaşılır. Marş sesi de bize birkaç bilgi verir, eğer marş sesi düzgün ve boğulmuyorsa araç bir şeylerin hazır hale getiriyor demektir, kızdırma bujileri örneğin. Ancak düzensiz, ve boğularak marş alıyorsa burada sıkıntı çıkaran birkaç parça vardır. Örneğin mazot pompa ve elemanları, enjektörler, volan gibi. Araç marş alırken bilgisayara bağlanıp o anki yakıt basıncı, enjektörlerin akımı, kızdırma bujilerinin sıcaklığı, anlık devir gibi önemli bilgileri görebilirsiniz. Bu bilgiler sizi arızalı parçaya yönlendirir. Benden de bir tavsiye, bu tür aracın önemli parçalarını 2. el ve çıkma tercih etmeyin. Bu tür parçalar problemi ortadan kaldırmadığı gibi daha çok problem açar. Çünkü MK7 TDI'larda tam olarak 6 adet 1.6TDI motor var, bunların her biri farklı parçalarla yürüyen bambaşka motorlar. Eğer başka bir 1.6'nın parçası başka bir 1.6'ya takılırsa problem yaratır. Şimdiden geçmiş olsun.