thecoderman
Üye
Golf 7 1.6 Tdi manuel aracımda bir yönlendirme ile gittigim usta(!) v kayışında çatlak görmesi üzerine v kayisi triger devir daim, ön krank kecesi değişimi de yaptı yağ kaçağı var diye.
Bu değişimler sonrası buraya da konu açmıştım daha önce, genleşme kabının altına antifriz attı araç. Bunun için genleşme kabı ve kapağı degistirdim ancak sonrasında tekrar oldu. Kaputu açıp aracın karterine doğru flash ile baktığımda bir ıslaklık görmem sonucu bugun sabah bildigim bir ustaya gittim aracı lifte kaldırdığımızda On Krank keçesinden yine yağ kaçağı oldugunu gördük. Trigere de yağ bulaşmasına sebep oluyor ve acilen yapılmalı. Genleşme kabının altına antifriz atması sebebiyle altta su oldugunu düşünüyordum ama yağ kaçağı çıktı.
Su durumu icin de baktığımızda kaput açıkken gaz vererek kontrol etti usta. Genleşme kabından çıkan ve boruya giden kısıma ışık tuttuğumuzda gaz vermemize rağmen su kesiyor. Ustam bu durumun kalorifer peteğinden olabileceğini söyledi. Sıcak klima açıp kontrol et antifriz kokusu geliyor mu veya camlarda iz yapıyor mu dedi yolda fanı sona getirdiğimde de üflemedi, soğuk yaptığımda ise buz gibi üflüyor. Bu yüzden petekte bir sorun olup aracın içine antifriz atabileceğini soyledi bunun için elektrikçiye gitmeliymişim.
On krank keçesi yağ kaçağı icin ise trigerin de sökülmesi gerektiğini söyleyip 7 bin işçilik ekstra da gerekli olacak parçaların fiyatının ekleneceğini söyledi. Kalorifer petek değişimi için herhangi bir fiyat almadım ne kadara çözülür?
İlk VW aracım ve çok seviyorum ama aldığımdan beri masraf çıkıyor, bu süreç çok sıkıntılı olmasına rağmen bir o kadar da tecrübe kattı. Umarım ön krank keçesi ve kalorifer peteği değişimi sonrasında artık bir sorun yaşamadan şu aracı keyifli bir şekilde kullanabilirim.. Yağ kaçağı için gerekli işlemi bu ay yaptırıcam, bu tarz bir sorun yaşayabilecekler için süreci aktarıcam.
Bu değişimler sonrası buraya da konu açmıştım daha önce, genleşme kabının altına antifriz attı araç. Bunun için genleşme kabı ve kapağı degistirdim ancak sonrasında tekrar oldu. Kaputu açıp aracın karterine doğru flash ile baktığımda bir ıslaklık görmem sonucu bugun sabah bildigim bir ustaya gittim aracı lifte kaldırdığımızda On Krank keçesinden yine yağ kaçağı oldugunu gördük. Trigere de yağ bulaşmasına sebep oluyor ve acilen yapılmalı. Genleşme kabının altına antifriz atması sebebiyle altta su oldugunu düşünüyordum ama yağ kaçağı çıktı.
Su durumu icin de baktığımızda kaput açıkken gaz vererek kontrol etti usta. Genleşme kabından çıkan ve boruya giden kısıma ışık tuttuğumuzda gaz vermemize rağmen su kesiyor. Ustam bu durumun kalorifer peteğinden olabileceğini söyledi. Sıcak klima açıp kontrol et antifriz kokusu geliyor mu veya camlarda iz yapıyor mu dedi yolda fanı sona getirdiğimde de üflemedi, soğuk yaptığımda ise buz gibi üflüyor. Bu yüzden petekte bir sorun olup aracın içine antifriz atabileceğini soyledi bunun için elektrikçiye gitmeliymişim.
On krank keçesi yağ kaçağı icin ise trigerin de sökülmesi gerektiğini söyleyip 7 bin işçilik ekstra da gerekli olacak parçaların fiyatının ekleneceğini söyledi. Kalorifer petek değişimi için herhangi bir fiyat almadım ne kadara çözülür?
İlk VW aracım ve çok seviyorum ama aldığımdan beri masraf çıkıyor, bu süreç çok sıkıntılı olmasına rağmen bir o kadar da tecrübe kattı. Umarım ön krank keçesi ve kalorifer peteği değişimi sonrasında artık bir sorun yaşamadan şu aracı keyifli bir şekilde kullanabilirim.. Yağ kaçağı için gerekli işlemi bu ay yaptırıcam, bu tarz bir sorun yaşayabilecekler için süreci aktarıcam.