Ön takım ve Aks Orjinal mi ? Yan sanayi mi?


ceycey34

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
43
Tepkime puanı
6
Konum
kahramanmaraş
İsim
mehmet
Araç
golf 1.6 ve kodiaq
MERHABA Arkadaşlar .
yaklaşık 3 hafta önce eşim bir kaza yaptır . Sola dönmeye çalışırken arkadaki araç sol teker çamurluğa vurmuştu. Biz dosyayı kaskodan açtık . Rot kırılmıştı yanı sıra Amartisör , aks , çamurluk ve birkaç küçük parça daha değişecek. Araç özel anlaşmalı serviste . Anadolu sigorta tedarikçisi rot ve diğer küçük parçları bulmuş göndermiş.( sanırım onlarda yan sanayi) Kalan aks , amartisör ve çamurluk tedarik edilemedi siz bulun demiş. Servisteki kişi istersen yetkiliden alalım istersen yan sanayi dedi . Ben yetkiliden fiyat aldım . Aks 19.600, Amartisör : 4300 ve çamurluk 7100 tl .
Yan sanayi Aks Febi marka 3200, Amartisör monreo 2400 , çamurluk 2300 tl+ Kdv dedi .
Çamurluk önemli değil ama aks ve amartisör orijinal mi olsun . Ve rot ?
Orinial olunca sadece parçalar için tramer kaydı 45 bin yan sanayi de 10 bin tl gibi olacak. + her ikisi aynı işçilik .
Sizin görüşünüz nedir
 

Eğer tamamını kasko karşılıyorsa orijinal olmalı bana kalırsa. Aslında her türlü orijinal olmalı ama malum ekonomik sebepler.
 
Upvote 0
Bence satışta hasarlı fotoğraflarının olması yeterli. Yakın zamanda araç aldım, alırken bir kaç aracı gidip gördüm. Hasarlı fotoğraflarını gördükten sonra ona göre karar veriliyor bence
 
Upvote 0
Satarken tramer yüksek olacak diye yan sanayi parça taktırmak mi aklindan bile geçirme tramerine takilan almasin zaten orjinal olmuş daha ne isterki insan yan sanayi çabuk bozulsa sana masraf açar ayni kapıya gelir Satarken orjinal parçalarla toplandi diye belirtirsin
 
Upvote 0
MERHABA Arkadaşlar .
yaklaşık 3 hafta önce eşim bir kaza yaptır . Sola dönmeye çalışırken arkadaki araç sol teker çamurluğa vurmuştu. Biz dosyayı kaskodan açtık . Rot kırılmıştı yanı sıra Amartisör , aks , çamurluk ve birkaç küçük parça daha değişecek. Araç özel anlaşmalı serviste . Anadolu sigorta tedarikçisi rot ve diğer küçük parçları bulmuş göndermiş.( sanırım onlarda yan sanayi) Kalan aks , amartisör ve çamurluk tedarik edilemedi siz bulun demiş. Servisteki kişi istersen yetkiliden alalım istersen yan sanayi dedi . Ben yetkiliden fiyat aldım . Aks 19.600, Amartisör : 4300 ve çamurluk 7100 tl .
Yan sanayi Aks Febi marka 3200, Amartisör monreo 2400 , çamurluk 2300 tl+ Kdv dedi .
Çamurluk önemli değil ama aks ve amartisör orijinal mi olsun . Ve rot ?
Orinial olunca sadece parçalar için tramer kaydı 45 bin yan sanayi de 10 bin tl gibi olacak. + her ikisi aynı işçilik .
Sizin görüşünüz nedir
Aks ve amatisör orjinal olsun mutlaka özelikle aks
Yan sanayi titreme yaptırıyor
 
Upvote 0
Hmm, Orjinal her zaman iyidir. Kafan rahat olur. Febi ve Monroe gibi markalar da OEM. Bunlar da parça üretip fabrikalara gönderiyor. Akşam yatıp arabamın trameri çok yüksek diye seni uykundan kaçırıcaksa OEM (yan sanayi) taktır. Benim takıntım olmadığı için serviste yaptırmıştım. Takılan amartisör Monroe markaydı. Servisin ücretiyle yüksek çıktı hâliyle.

Yani Tramer takıntın var ise, merdiven altı üretim olmamak kaydıyla OEM olabilir. Hiç bişi umrumda değil, servisten başka bir yere gitmem dersen... 45.000 =)

Geçmiş olsun, inşallah eskisinden güzel olur.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt