Arkadaşlar selam,
Çinde satışan VW’in motor kapağını kullanan arkadaşlara uyarı olarak yazıyorum bunu. Aşağıdaki fotoğraftaki ürünü takmıştım aracıma.
Yerine güzel oturan bir ürün ancak yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz sabitleme aparatı ısınıp kapağı eritmiş. Kapak, sabitleme noktasından eriyince serbest kaldı ve downpipe’ın üzerine düştü. Arabada eriyen plastik kokusu alınca yolun kenarına çekip kapağı sıkıştığı yerden çıkardım. Downpipe’ın, kapağın halini ve sıkıştığı yeri aşağıda görebilirsiniz.
Bu kapağı kullanan arkadaşlar varsa uyarı olarak bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Downpipe’ın üzerinde epey bir plastik birikmiş. Downpipe sıcaklığı 500C nin üzerine çıkarsa abs plastik kendi kendine alev alabilir ve downpipeın 500C yi görmesi arabayı kısa bir zorlamanıza bakar.
Çözüm için orjinal downpipe’ı geri taktım, üstünde erimiş plastik olanın temizlik işi var.
Vw bu kapağı fabrikasyon takmadıysa bir bildikleri vardır diye düşünüyorum. Bu kapaktan taktıysanız sökmenizi veya düzenli kontrol etmenizi öneririm.
Çinde satışan VW’in motor kapağını kullanan arkadaşlara uyarı olarak yazıyorum bunu. Aşağıdaki fotoğraftaki ürünü takmıştım aracıma.
Yerine güzel oturan bir ürün ancak yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz sabitleme aparatı ısınıp kapağı eritmiş. Kapak, sabitleme noktasından eriyince serbest kaldı ve downpipe’ın üzerine düştü. Arabada eriyen plastik kokusu alınca yolun kenarına çekip kapağı sıkıştığı yerden çıkardım. Downpipe’ın, kapağın halini ve sıkıştığı yeri aşağıda görebilirsiniz.
Bu kapağı kullanan arkadaşlar varsa uyarı olarak bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Downpipe’ın üzerinde epey bir plastik birikmiş. Downpipe sıcaklığı 500C nin üzerine çıkarsa abs plastik kendi kendine alev alabilir ve downpipeın 500C yi görmesi arabayı kısa bir zorlamanıza bakar.
Çözüm için orjinal downpipe’ı geri taktım, üstünde erimiş plastik olanın temizlik işi var.
Vw bu kapağı fabrikasyon takmadıysa bir bildikleri vardır diye düşünüyorum. Bu kapaktan taktıysanız sökmenizi veya düzenli kontrol etmenizi öneririm.
Son düzenleme: