Değerli Hocam;
Öncelikle hayırlı olsun.
Golf tutkunu dostlar arasına hoş geldiniz.
Ben diger forumlardakilerden farklı düşünüyorum "keşke DCC alsaydınız." DCC sadece sürüş dinamiklerine etkili olduğu için değil aynı zamanda sürüş profili seçme özelliği nedeniyle DSG ömrüne ve yakıt tüketimine olumlu etkileri nedeniyle de önemli. Ama sonrasında 18 janta geçmek isterseniz size ek maliyet veya araca müdahale ettirmeden jant değiştirme hakkını saklı tutar.
Eğer siparişiniz onay aşamasinda ise ve henüz üretime planlanması yapılmamışsa veya bir başka araç üzerinden ekletmeye imkanı varsa eklemenizi öneririm.
Yapısal unsurlari ve çalışma ilkeleri burada:
hatta bunu da öneririm.
Bana kalırsa kesinlikle ACT alın derim. Nedenleri:
1. Normalde sakın kullanıcı olarak eminim az yaktırırsınız zaten. Eh arada bir gazlayınca da hakkını verir.
Dikkatli kullanırsanız silindir kapama özelliği sayesinde dizellerle yarışacak kadar ve 1.4 TSI motorlu bir aracın ulaşması kolay olmayacak kadar ekonomik çünkü benzinli makine daha kolay ısınır ve optimal çalışma sıcaklığına kolay erişir. Söz gelimi 5-10 km lik güzergaha sahip olan kişi başka bir seçenek düşünmemeli çünkü dizel makine ısınamadan varacağınız yere ulaştığınız için hem Dpf çabuk dolar hem DPF ile uğraşmak zorundasınız hem de daha çok tüketim yapar.
Ancak uzun veya yokuş bol inilen ve çıkılan rampalı güzergahları olan yerlerde veya yüklü kullanımda ve sürekli sakin kullanımda dizellerle başa çıkmak imkansız.
3. Bir araçtan beklentilerinizi sıralayınız deseydim konfor ve konforun temel köşe taşları titreşimsizlik ile sessizlik ilk üç sıradaysa mutlaka TSI benzinli ACT güç ünitesine sahip bir araç almalısınız.
4. Alışkanlıklar son derece önemli elbette. dizel kullanma alışkanlıklarına ve düşük devirlerdeki gücüne alışkınsanız size motor zayıf gibi gelecektir 2000 devire kadar. Bunlar varsa gerisine bakmayın Dizel alın.
5.
@ansolak nickli Değerli Ahmet Hocam vakti zamanında paylaştığı bilgiler arasında dizel ve benzinli motorlar arasındaki iç gürültü ölçüm değerleri vardı; şu an bulamadım ama bulabilirsem paylaşırım. Fakat buradan bağımlı ve bağımsız süspansiyon yani torsiyon çubuklu ile bağımsız süspansiyon arasındaki fark standart kullanıcı için ve ortalama bir yolda fark edilir değildir bunu fark edebilmek için ortalama 110 beygirlik olan bir araçta 70 beygirden sonrası olan 40 ını kullananlar ve eğer siz de alırsanız alacağınız motor 150 Beygir olacağı için geri kalan 80 beygirini kullanacak sürücülükten pilotluk mertebesine erişenler içindir.
veya çok bozuk yolda özellikle tek tekerleğin gireceği çukurlar ve tümseklerle dolu yollara sahip güzergahlarda ortaya çıkar.
6.Değerli Hocam bu kararı verdiğinizde bütçeniz zorlanmayacağı gibi artacağı için bu aradaki farka panoramik cam tavan kesinlikle ve şiddetle öneririm.
7. ErgoergoActive koltuklar ve görüş kamerası ile U LEDli Bi-Xenon farlar tercihlerinize şapka çıkartırım hepsi doğru seçimler...
Saygılarımla.