GOLF 7 araç kalorifer ısınma sorunu


Mehmet51

Yeni Üye
Katılım
14 Eyl 2018
Mesajlar
11
Tepkime puanı
3
İsim
Mehmet
Merhabalar herkese, 2015 model golf 7 kullanıcısıyım(highline manuel—1.6 dizel) araba kaloriferinde hiç ısınma yok şu an, yaklaşık 2 sene önce petek temizliğinden sonra tam olmasa da biraz ısınıyordu, artık hiç ısıtma yok, tavsiyeniz nedir petek değişimi düşünüyorum ama beraberinde tekrar tıkanma olmaması için tavsiye(antifriz ve komple su değişimi gibi??)niz var mı, kendi petek markası ne, petek türü ne, kale alsam iş görür mü, ürün uyması için öncesinde değişim yapan varsa nokta atışı ürün linki ya da kodu verebilir mi? Şimdiden teşekkürler
 
Merhabalar herkese, 2015 model golf 7 kullanıcısıyım(highline manuel—1.6 dizel) araba kaloriferinde hiç ısınma yok şu an, yaklaşık 2 sene önce petek temizliğinden sonra tam olmasa da biraz ısınıyordu, artık hiç ısıtma yok, tavsiyeniz nedir petek değişimi düşünüyorum ama beraberinde tekrar tıkanma olmaması için tavsiye(antifriz ve komple su değişimi gibi??)niz var mı, kendi petek markası ne, petek türü ne, kale alsam iş görür mü, ürün uyması için öncesinde değişim yapan varsa nokta atışı ürün linki ya da kodu verebilir mi? Şimdiden teşekkürler
Petek temizliği malesef sağlıklı bir işlem değildir, zamanla tıkanmasının sebebi çeşme suyu kullanılmasından kaynaklanıyor,

Kale marka petek pek kaliteli değildir ama iş görür, mümkünse BEHR (Mahle) marka petek almanızı öneririm,

Petek değişimi sonrası motorun tüm soğutma sistemi içi (bol su ile) yice temizlenmesi, sonrasında (%50 Antifriz / %50 Saf Su) ile doldulması gerekir,

TDI motor soğutma sistemi kapasitesi yaklaşık 8-9 Litre olacağı için 4-4,5 litre antifriz ve yine 4-4,5 litre saf su ihtiyacınız olacak, ilaveten sistemin bol su ile temizlenmesi sonucu sistemdeki çeşme suyunu da temizlemek için yine ekstradan 5-6 litre daha saf suya ihtiyacınız olacaktır,

Petek değişimi sonrası soğutma sistemi temizliğini sadece su ile temizlik yaptırınız, ilaç veya kimyasal ile kesinlikle temizlik yaptırmayınız..!!

Aracınıza uyumlu olan antifriz tipi G13 tip antifrizdir. Alacağınız antifrizin (konsantre yapıda) olanlardan olmasına dikkat ediniz, önceden sulandırılmış hazır karışım antifriz alırsanız saf su ile karıştırdığınızda fazla seyrek olacağı için sıvının korozyon/pas koruması olumsuz etkilenecek ve ömrü kısa olur. Bu sebebten (konsantre yapıda) yani sulandırılmamış antifriz alınız,

Liqui Moly KFS 13 antifriz (konsantre antifriz) 4 adet ihtiyacınız olacak; https://shop.egemot.com.tr/liqui-moly-radyator-antifrizi-kfs-13-g13-tl774j-kirmizi-1-l-21139
 
Petek temizliği malesef sağlıklı bir işlem değildir, zamanla tıkanmasının sebebi çeşme suyu kullanılmasından kaynaklanıyor,

Kale marka petek pek kaliteli değildir ama iş görür, mümkünse BEHR (Mahle) marka petek almanızı öneririm,

Petek değişimi sonrası motorun tüm soğutma sistemi içi (bol su ile) yice temizlenmesi, sonrasında (%50 Antifriz / %50 Saf Su) ile doldulması gerekir,

TDI motor soğutma sistemi kapasitesi yaklaşık 8-9 Litre olacağı için 4-4,5 litre antifriz ve yine 4-4,5 litre saf su ihtiyacınız olacak, ilaveten sistemin bol su ile temizlenmesi sonucu sistemdeki çeşme suyunu da temizlemek için yine ekstradan 5-6 litre daha saf suya ihtiyacınız olacaktır,

Petek değişimi sonrası soğutma sistemi temizliğini sadece su ile temizlik yaptırınız, ilaç veya kimyasal ile kesinlikle temizlik yaptırmayınız..!!

Aracınıza uyumlu olan antifriz tipi G13 tip antifrizdir. Alacağınız antifrizin (konsantre yapıda) olanlardan olmasına dikkat ediniz, önceden sulandırılmış hazır karışım antifriz alırsanız saf su ile karıştırdığınızda fazla seyrek olacağı için sıvının korozyon/pas koruması olumsuz etkilenecek ve ömrü kısa olur. Bu sebebten (konsantre yapıda) yani sulandırılmamış antifriz alınız,

Liqui Moly KFS 13 antifriz (konsantre antifriz) 4 adet ihtiyacınız olacak; https://shop.egemot.com.tr/liqui-moly-radyator-antifrizi-kfs-13-g13-tl774j-kirmizi-1-l-21139
Çok teşekkürler
 

Geri
Üst Alt