🟧 Golf 8 1.0 K&N 57S-9507 Performans Kiti


metinkar

Uzman Üye
 
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
6,446
Tepkime puanı
7,811
Konum
İstanbul
İsim
MetinK.
Araç
Golf 8
Merhaba arkadaşlar bu ve bu tarz K&N ürünleri için tecrübesi olanlar yorum yapabilir mi...


IMG_2852.jpeg
IMG_2854.jpeg
IMG_2856.jpeg
 
Son düzenleme:

Ben direkt kutu içini aldım. 1.5 tsi. Hafif homurtu veriyor. Daha rahat hava alıyor gibime geliyor. Maliyetten kısıyor. Temizle yağla tak. Psikolojik 1-2 beygir belkii veriyordur
 
Ben direkt kutu içini aldım. 1.5 tsi. Hafif homurtu veriyor. Daha rahat hava alıyor gibime geliyor. Maliyetten kısıyor. Temizle yağla tak. Psikolojik 1-2 beygir belkii veriyordur

bende impression varken kutu içi k&n kullandım bu neden böyle avantajı nedir bana o lazım...
 
bende impression varken kutu içi k&n kullandım bu neden böyle avantajı nedir bana o lazım...
Teori de belki fark olsa da pratikte muhtemelen bir fark yoktur. Bu gösterdiğiniz ürünün kalıp alma şekli farklı.
Standart bir kalıba koyup belli bir süre bekleyip almak yerine, koydukları kalıbı 360 derece her tarafa rotate ederek ürünü ortaya çıkartıyorlar buda ürünün kalıpta eşit şekilde dağılıp daha akıcı daha pürüssüz bir yüzey oluşturmasını sağlıyor. Asıl amacı da burada ortaya çıkıyor. Standart bir intake sisteminden daha iyi air flow sağladıklarını iddia ediyorlar.
 
Vadettikleri rakamlar illaki olur 7beygir 9tork gelebilir ama bu 1.0 110 beygirlik motorda olmayacağı aşikar.
Forumda yazılım işiyle uğraşanlar varsa bu durumu size açıklar zaten.
Elinizde 300 350 beygirlik bir motor olsa ve halk tabiriyle gerçekten işin suyunu çıkarana kadar güç almak istiyorsanız evet o zaman işe yarar.
En basit haliyle içeri giren havanın soğukluğu, hacmi ve akış hızı size yazılımla oynama konusunda yardımcı olacaktır.
 
bende impression varken kutu içi k&n kullandım bu neden böyle avantajı nedir bana o lazım...
Utube de birçok video var aslında hiç fark olmadığına dair. 3-4 yetkili servis bakımda amorti eder😁
Uzun km yapacaklara sınırsız air filter
 
Önceden kutu içi filtreyi kullanmışsın zaten. Ondan memnun kaldıysan devam edebilirsin.
Kite gerek yok filtre yeterli olacaktır. Kutu içi filtrelerin de çok bir karı kalmadı aslında, bide temizlik kiti lazım şimdi ona ,aynı paraya 10 tane mann filtre alınır zaten 😄 😄
 
Normal araçlar için gereksiz şeyler. Profesyonel modifiye edilmiş araçta da kimsenin zaten böyle piyasa malları kullanacağını sanmıyorum. Bu filtrelerin, faydadan çok zarar veriyor olmaları oldukça muhtemel. Filtrenin emme yüzey alanı artırılmadan(yani filtre büyütülmeden) aynı yada daha küçük yüzey alanı ile daha fazla hava akışı sağladığını söyleyen bir ürün daha az filtreleme yaparak motora daha pis hava çekiyor demektir.

Açık olan modeller ise ısı yalıtımı olmadığı için motor bölgesindeki sıcak havayı çektiği için orijinal filtrelerden daha az performans gösteriyorlar.

Özel olarak soğuk hava çekecek şekilde kutulu tasarlananlar ise tek başlarına bir anlam ifade etmiyor. Hava yanıcı bir madde olmadığına göre performans artışı için hava ile birlikte yakıt beslemesininde yeniden ayarlanması/artırılması gerekir.

Ciddi anlamda modifiye yapan kişiler bile zaten çoğunlukla ses ve görüntü için kullanıyorlar yoksa besleme sistemi, turbo sistemi, egzoz sistemi dururken, filtreden kazanacakları 3-5hp güç umurların da olmayacaktır. Ancak tüm sistem uygun şekilde yükseltilirse işler değişir.

Tüm bunlardan sonra sıradan bir kullanıcı için yıkanabilir bir filtre fiyatına 8-10 tane (8-10 senelik) kağıt filtre, yıkanabilir kit fiyatına ise 30-40 tane kağıt filtre alır.
 

Geri
Üst Alt