600-650 Bin TL Aralığında Araç Önerisi


yasinerg

Yeni Üye
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
19
Tepkime puanı
3
Konum
istanbul
İsim
yasin
Araç
Golf 7
Merhaba arkadaşlar 600-650K aralığında otomatik vites benzinli araç önerileriniz nedir? Benim aklımda 1 2 tane var ama sizlerin de önerilerini merak ediyorum.
 

hocam 2011-2014 model arası km si çok olmayan otomatik benzinli SEAT İBİZA veya FORD FİESTA bulabilirsiniz. Tabi 1-2 parça boyalı değişenli olur. hatasız boyasız bulmanız az ihtimal
 
Merhaba arkadaşlar 600-650K aralığında otomatik vites benzinli araç önerileriniz nedir? Benim aklımda 1 2 tane var ama sizlerin de önerilerini merak ediyorum.
Sorunuzu detaylandırırsanız daha net cevaplar gelecektir.
Bu sorunun ucu çok açık, 1983 modelden 2023e kadar binlerce seçenek çıkar.
Araçtan beklentiniz nedir? Olmazsa olmaz dediğiniz donanım var mıdır? Aracı kaç kişi kullanacak ?
Şehir dışına gidip gelecek mi yoksa sadece şehir içi mi kullanılacak?
Yakıt tipi, kasa tipi tercihiniz var mı? Düşündüğünüz bir kilometre sınırı ve yaş sınırınız var mı ?
Gibi gibi detayları vererek hedefi daraltabilirsiniz.
 
140-150.000 Km bandında 1.6 tdi polo dsg (2010-2014)

150.000 Km ve altı 1.6 Dizel Citroen C4 otomatik (2012-2014)

100-130.000 Km bandında 1.3 Cdtı dizel Otomatik astra H (2010-11)

150.000 Km altı 1.6 Dizel peugeot 308 (2010-2013)

150.000 Km altı 1.5 dci dizel otomatik megane (2011-2014)

150.000 Km altı 1.5 dci dizel otomatik clio (2014-2016)

150.000 Km altı 1.6 benzinli otomatik ford fiesta (2011-2014)


Bu liste üzerinden seçenekleri değerlendirebilirsiniz. Kasko yapılabilir araçlar (15 yaş mevzuatı üstünden). Belirttiğim fiyat aralığında ağır hasar kayıtsız araçlar ve tavan ve ön 3 parça işlemsiz araçlar mevcut. Hangisi aklınıza yatıyorsa tercih edebilrisiniz. Golf varsa aklınızda eğer ön 3 parça işlemli ve boyalı/değişenli parça sayısı fazla 100-150.000 km altı 1.6 atmosferik ve 1.4 tsi golf mk6 otomatik bulabilirsiniz. Diğer yukarıda belirttiğim listede parça boyalı veya 2-3 parça yenilenmiş araç araçlar bulunabilir
 
Ben yeni 2008 Golf Gt Dsg aldım 160 binde komple temizlilk boyalı 1 değişen araç full yetkili servis bakımlıydı ama alırken şanzıman da bir sorun vardı o yüzden 500 K ya anlaştık .Kavrama ,slenoidler,akü ,buji ,alt takımdan bazı parçalar falan 100K Masrafı oldu .600 K ya geldi .Araç 200 bini geçince de bir motor ,turbo vs bakım isteyebilir .Aslında çok mantıklı bir karar gibi durmuyor :) Mantıklı tercih istiyorsanız japon otomatik veya o fiyatlara tork konvektörlü fiesta-focus -astra j olabilir .
 
Ben yeni 2008 Golf Gt Dsg aldım 160 binde komple temizlilk boyalı 1 değişen araç full yetkili servis bakımlıydı ama alırken şanzıman da bir sorun vardı o yüzden 500 K ya anlaştık .Kavrama ,slenoidler,akü ,buji ,alt takımdan bazı parçalar falan 100K Masrafı oldu .600 K ya geldi .Araç 200 bini geçince de bir motor ,turbo vs bakım isteyebilir .Aslında çok mantıklı bir karar gibi durmuyor :) Mantıklı tercih istiyorsanız japon otomatik veya o fiyatlara tork konvektörlü fiesta-focus -astra j olabilir .
Hocam her ne kadar mantıksız bi karar olsa da zevki olan bir araç. Belki biliyorsunuzdur ancak sizin araçta polo gti motoru var. O keyif için çekilen ceremeye değer bence. Bir de araştırdınız mı bilmiyorum kronik olarak çok fazla arızası var masrafsal olarak sizi yorabilir ancak çok keyifli bir araç . Motorda bi problem yaşamanız durumda nacizane tavsiyem komple rektefiyeye gidip, rektefiyeyi fg temelli yaparsanız hem daha performanslı hemde sorun çıkarmasını nispeten azaltarak devamında kullanmanızı tavsiye ederim.

2018-2019 yılları arasında 2.araç için 1.2 tsi polo yerine 1.4 tsi gt alıp problem çıkarırsa diye alternatiflerini çok çok fazla araştırmıştım gt tek kapı siyah renk bir araç vardı gümrük girişli içimde kalmadı desem yalan olur..
 
Hocam her ne kadar mantıksız bi karar olsa da zevki olan bir araç. Belki biliyorsunuzdur ancak sizin araçta polo gti motoru var. O keyif için çekilen ceremeye değer bence. Bir de araştırdınız mı bilmiyorum kronik olarak çok fazla arızası var masrafsal olarak sizi yorabilir ancak çok keyifli bir araç . Motorda bi problem yaşamanız durumda nacizane tavsiyem komple rektefiyeye gidip, rektefiyeyi fg temelli yaparsanız hem daha performanslı hemde sorun çıkarmasını nispeten azaltarak devamında kullanmanızı tavsiye ederim.

2018-2019 yılları arasında 2.araç için 1.2 tsi polo yerine 1.4 tsi gt alıp problem çıkarırsa diye alternatiflerini çok çok fazla araştırmıştım gt tek kapı siyah renk bir araç vardı gümrük girişli içimde kalmadı desem yalan olur..
 
Teşekkürler hocam öyle hız yapan biri değilim aslında 122 beygir temiz bulsam ilk tercihim olurdu . Ama araç orjinal-stok hep yetkili servis bakımlı olunca aldım.2008 model olmasına rağmen 2000 deviri geçmeden bile şehir içine 80-90 arası çok rahat yürüyor kolay kolay da devrini kaybetmiyor güç gerektirdiği zaman da gaza basınca hemen fırlıyor nerdeyse günümüz deki modern araçlara yakın bir performansı var. Sanayi de güvendiğim bir ustam var. O 200 binden sonra bunlar motor ister dedi bakalım ben zorlanmadan sakin kullanacağım dediğin gibi bozulursa herhalde artık 1.4 sandık sıfır motor bulunmaz mecburen senin dediğin gibi komple rektifiye yaparız .
 
Teşekkürler hocam öyle hız yapan biri değilim aslında 122 beygir temiz bulsam ilk tercihim olurdu . Ama araç orjinal-stok hep yetkili servis bakımlı olunca aldım.2008 model olmasına rağmen 2000 deviri geçmeden bile şehir içine 80-90 arası çok rahat yürüyor kolay kolay da devrini kaybetmiyor güç gerektirdiği zaman da gaza basınca hemen fırlıyor nerdeyse günümüz deki modern araçlara yakın bir performansı var. Sanayi de güvendiğim bir ustam var. O 200 binden sonra bunlar motor ister dedi bakalım ben zorlanmadan sakin kullanacağım dediğin gibi bozulursa herhalde artık 1.4 sandık sıfır motor bulunmaz mecburen senin dediğin gibi komple rektifiye yaparız .
Tek kelimeyle muazzam bir performansı var hocam çift beslemeli olduğu için günümüz araçlarını aratmazı bi kenara koyuyorum bir çoğuna nazaran daha performanslıdır. Ben servis bakımlı olmasına çok şaşırdım gerekli ağır bakımları yapılmıştır diye düşünüyorum . Hatta bir de bi ihtimal servis aksiyonuna erişebilirseniz motora yönelik bi girişim olmuş mu veya ruhsatta motor numarası değişmiş mi bilginiz var mı ? Belki servis bakımlı olduğu için iyi niyet garantisi altında 2013 yılında 1.4 tsi superchargerli olan modeller yenilendi CAV motordan CTH'a geçildi . Belki ordan yana da bi kazanç olmuştur
 
140-150.000 Km bandında 1.6 tdi polo dsg (2010-2014)

150.000 Km ve altı 1.6 Dizel Citroen C4 otomatik (2012-2014)

100-130.000 Km bandında 1.3 Cdtı dizel Otomatik astra H (2010-11)

150.000 Km altı 1.6 Dizel peugeot 308 (2010-2013)

150.000 Km altı 1.5 dci dizel otomatik megane (2011-2014)

150.000 Km altı 1.5 dci dizel otomatik clio (2014-2016)

150.000 Km altı 1.6 benzinli otomatik ford fiesta (2011-2014)


Bu liste üzerinden seçenekleri değerlendirebilirsiniz. Kasko yapılabilir araçlar (15 yaş mevzuatı üstünden). Belirttiğim fiyat aralığında ağır hasar kayıtsız araçlar ve tavan ve ön 3 parça işlemsiz araçlar mevcut. Hangisi aklınıza yatıyorsa tercih edebilrisiniz. Golf varsa aklınızda eğer ön 3 parça işlemli ve boyalı/değişenli parça sayısı fazla 100-150.000 km altı 1.6 atmosferik ve 1.4 tsi golf mk6 otomatik bulabilirsiniz. Diğer yukarıda belirttiğim listede parça boyalı veya 2-3 parça yenilenmiş araç araçlar bulunabilir
Öncelikle süpersiniz önerileriniz hem benim için hem googledan gelenler için on numara. :)

Hocam bende 2015 model golf 7 var.

Yeni aracı eşime alacağım benzinli otomatik polo var 99.000 KM 1.4 Comfortline 2013 model 690 yazmışlar ama 660 kadar düşebilir.
Ibıza 1.2 TSI var otomatik benzinli, 2013 model 103.000 KM'de 700 yazmışlar 670 - 680 arası düşebilirler diye düşünüyorum.
2014 fiesta trend x var, ilk aracım fiestaydı cok memnundum manuelinden bu otomatik, 94.000 KM 665 yazmış 650ye bağlanır. :)

Bu arada hepsinde ufak tefek boyalar var kapılar vs, tramerleri düşük temiz araçlar. Mekanik olarak kullanmak lazım tabi.

Yani önerileriniz cuk oturdu clioda vardı biraz soğukta olsa olabilitesi var. Siz ve forum üyeleri hangisini tavsiye eder, ben polodan yanayım ama golf kulladığım için etkileniyor olabilirim. :)
 
Öncelikle süpersiniz önerileriniz hem benim için hem googledan gelenler için on numara. :)

Hocam bende 2015 model golf 7 var.

Yeni aracı eşime alacağım benzinli otomatik polo var 99.000 KM 1.4 Comfortline 2013 model 690 yazmışlar ama 660 kadar düşebilir.
Ibıza 1.2 TSI var otomatik benzinli, 2013 model 103.000 KM'de 700 yazmışlar 670 - 680 arası düşebilirler diye düşünüyorum.
2014 fiesta trend x var, ilk aracım fiestaydı cok memnundum manuelinden bu otomatik, 94.000 KM 665 yazmış 650ye bağlanır. :)

Bu arada hepsinde ufak tefek boyalar var kapılar vs, tramerleri düşük temiz araçlar. Mekanik olarak kullanmak lazım tabi.

Yani önerileriniz cuk oturdu clioda vardı biraz soğukta olsa olabilitesi var. Siz ve forum üyeleri hangisini tavsiye eder, ben polodan yanayım ama golf kulladığım için etkileniyor olabilirim. :)
Hocam rica ederim ne demek :)

1.4 Atmosferik poloyu önerecektim yakıt olarak korkutucu değil ancak istanbulda dur kalk trafiğinde çok yakıt tüketimi nispeten 1.2 tsi kombinasyonuna göre daha fazlı. Bir de fiyat odaklı bakacak olursak tdi ile fiyat farkı neredeyse yok. Tdi cay motora göre daha sorunsuz daha sessiz ancak dediğim gibi yakıt olarak ve fiyat olarak dediğiniz gibi 700'den kapı açıyor pazarlıklı 670-680 civarı bitiş fiyatları var ama tdi ile yakınken 2.el'de satışınıda hesaba katarak 1.6 tdi daha makul bir seçenek olarak gözüküyor.

İbiza 1.2 tsi kombinasyonu, motor şanzıman uyumu çok güzel şehir içi de yormayacağını düşünüyorum fiyatları poloya nazaran 1.2 tsi'lerin yüksek ama dediğim gibi o motor şanzıman kombinasyonu için aradaki farkı ödemeye değer.

Fiesta 1.6'lık otomatikleri hem powershift tam otomatik olmasıyla ,hemde motorun sorunsuz olmasıyla birlikte güzel bir seçenek olduğunu düşünüyorum eşiniz için trafikte tam otomatik olmasıyla birlikte yokuşlarda vesaire geri kaydırma durumu yaşatmayacaktır kolaylık sağlayacaktır.

Clio için olumlu yorum yapamayacağım hocam çünkü çoğu şirket çıkması ve yorgun araçlar. Masraf çıkarma olasılığı edc tarafından çok yüksek . zaten renault tarafında makyaj yedikten sonra(makyaj 2016 sonundaydı sanırım) şanzımandaki sorunları çözemedi tam olarak 2018 ve sonrası gelen edc'ler daha sorunsuz. Hem şirket çıkması hemde edc'nin o yorgunluğu beni biraz ürpertirdi açıkcası.


Benim önceliğim kullanım kolaylığı ve yakıt tüketimi açısından kilometresi optimum bir aralıkta ya 1.6 tdi dsg polo veya 1.2 tsi ibizadan yana olurdu. Hele kavrama/mekatronik onarımı yakın geçmişte yapıldıysa tadından yenmez. Hanede halihazırda bir tane vag varken yanına da bir vag konsa fena olmaz hastalığını nazını biliyoruz en azından :D Şimdiden hayırlı uğurlu olsun diliyorum hocam araçlar arasında net bir karara varılırsa veya kafa karışıklığı burdan bilgilendirin bizi de.
 

Geri
Üst Alt