Golf 7 marş basarken tutukluk


iamtortue

Yeni Üye
Katılım
26 Ara 2024
Mesajlar
17
Tepkime puanı
4
Konum
İstanbul
İsim
Ayhan
Araç
Golf 7
Merhaba,

Akümün değerleri çok kötüydü mecbur idare ediyordum ve bu sorunu arada bir yapıp 2. marşa bastığımda araç çalışıyordu ama bu sabah 5-6 kere marş bastım ama maalesef akü tamamen gücünü yitirmişti.
Sanayiye gidip Varta 70 Amper AGM Jel akü satın aldım ve montajını gerçekleştirdim. Daha sonrasında yine aynı şekilde sorun yaşadım. Dedim ki sanırım aküden değil sorun başka bir şeyden, fakat 3. marşı basınca zor çalıştı araba. Bir sonraki marş basmalarda hiçbir sorun yaşamadım çok hızlı şekilde marş basıyor araç şu an.

Sizce bitik aküden dolayı mı bu durum yaşandı, daha önce başına gelen var mıdır?

Videoyu YouTube'a yükledim.
Buradan izleyebilirsiniz.
 

Yeni aküyü taktıktan sonra aynı sorunu yaşamanız gayet normaldir. Çünkü yeni akü tam dolu akü demek değildir. Rafta gücünü kaybetmiştir. O yüzden rafta kalma süresi önemlidir!
Sürdükçe iyice şarj olarak normale dönecektir.
 
Upvote 0
Merhaba,

Akümün değerleri çok kötüydü mecbur idare ediyordum ve bu sorunu arada bir yapıp 2. marşa bastığımda araç çalışıyordu ama bu sabah 5-6 kere marş bastım ama maalesef akü tamamen gücünü yitirmişti.
Sanayiye gidip Varta 70 Amper AGM Jel akü satın aldım ve montajını gerçekleştirdim. Daha sonrasında yine aynı şekilde sorun yaşadım. Dedim ki sanırım aküden değil sorun başka bir şeyden, fakat 3. marşı basınca zor çalıştı araba. Bir sonraki marş basmalarda hiçbir sorun yaşamadım çok hızlı şekilde marş basıyor araç şu an.

Sizce bitik aküden dolayı mı bu durum yaşandı, daha önce başına gelen var mıdır?

Videoyu YouTube'a yükledim.
Buradan izleyebilirsiniz.
Akü değişiminden sonra Sorun halen devam ediyorsa aküden değildir yakıt pompası veya yakıt buharı valfi olabilir
 
Upvote 0
Tavsiyem yakıtı o seviyelerde tutmamanız öncelikle akabinde rafta kalma süresi ve havaların soğuk olmasınıda hesaba katarak normal diye düşünüyorum. Tekrarlaması halinde aküyü çalışırken stop halinde ölçtürmeniz şarj dinamosu, ayrıca yakıtınızın az olduğu zamanlarda 2-3 kez bekleyerek yarım kontak yapabilirsiniz.
 
Upvote 0
Jel akü teknolojisi solar/rüzgar enerjileri depolaması için kullanılır. Starter/başlatıcı, 450-650 amper anlık güç sağlayabilen aküler için kullanılmaz. Onun benzeri teknoloji AGM “Absorbed Glass Mat/emdirilmiş cam elyaf ” akü olarak arabalarda kullanılır.
 
Upvote 0

Geri
Üst