Golf 7 1.2 tsi downpipe


Hayrican53

Yeni Üye
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
14
Tepkime puanı
3
Konum
İstanbul
İsim
Can
Araç
Golf 7 1.2 tsi
Herkese hayırlı günler,

Golf 7 aracıma yağ yakmasından dolayı rektefiye yaptırdım o sırada downpipe ile varex egzoz aldım taktırmayı düşünüyordum ama alt devirlerin öldüğünü söylüyolar. Aracımda yazılım yok ve yaptırmayı düşünmüyorum. Zaten motor hacmi düşük olduğu için alt devirler düşük. downpipe ile daha kötü olur mu tecrübeli arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
 

Herkese hayırlı günler,

Golf 7 aracıma yağ yakmasından dolayı rektefiye yaptırdım o sırada downpipe ile varex egzoz aldım taktırmayı düşünüyordum ama alt devirlerin öldüğünü söylüyolar. Aracımda yazılım yok ve yaptırmayı düşünmüyorum. Zaten motor hacmi düşük olduğu için alt devirler düşük. downpipe ile daha kötü olur mu tecrübeli arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
Yazılım yaptırmayacaksınız alt devirler çile olur
 
Selamlar bendede 1.2 tsi 105lik golf var rektefiye ne kadara mal oldu şimdi yağ yakma devam ediyor mu aracınızda?
 
110 bin tl tuttu. 4 bin km oldu yağ yakmıyor şimdilik
Ben olsam 110 bin rektefeye vereceğme,çıkma az kilometrede 1.4 tsi Euro6 motor kovalardım.Bunu söylerken piyasayı bilmeden söylüyorum tabi,belki öyle bir motor çok çok daha fazla paralara bulunuyordur
 
Belki o veya 2016 euro 6 1.2 tsi 110lukda olur aslında bende sandık motor yaparsam o şekilde yapmayı düşünüyorum.
 
Herkese hayırlı günler,

Golf 7 aracıma yağ yakmasından dolayı rektefiye yaptırdım o sırada downpipe ile varex egzoz aldım taktırmayı düşünüyordum ama alt devirlerin öldüğünü söylüyolar. Aracımda yazılım yok ve yaptırmayı düşünmüyorum. Zaten motor hacmi düşük olduğu için alt devirler düşük. downpipe ile daha kötü olur mu tecrübeli arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
Sadece dp ile alt devirlerde hissedilir bir kayıp yaşamazsınız. Alt devirlerdeki performans kaybının asıl sebebi geri basınç düşüklüğüdür hocam. Katalizörün geri basınca etkisi turbo benzin kombinasyonunda aman aman değil diye biliyorum . Alt devirlerdeki hissedilir olmayan kayıp üst devirleri daha çok açacaktır. Ancak siz katalizör yerine susturucu iptal ederseniz alt devirlerde kayıp olacaktır.

Katalizörün iptali ve peşine ortaya varex takarsanız son susturucuyu da iptal etmeniz gerekecek ses almak için. Araçta geri basınç oluşturacak hiçbir susturucu olmayacak . Bilinenin aksine yazılım alt devirleri komple geri getirmiyor aradaki denge merdivenini kuruyor kaybolan canlılığı bir nebze destekleyecek. Dp+ortaya varex ve sona spor susturucu ile takviye yapmanızı öneririm . Bu şekilde geri basınç kaybını yani alt devirlerdeki kaybı tölere etmiş gibi olacaksınız hem spor susturucu hemde yazılımla birlikte.

Eğer varexi kullanmadan bir sistem yapmak isterseniz dp+ortaya spor susturucu peşine cutout vanalı koyabilirsiniz hem çok tok bir ses alırsınız hemde son susturucu üstünde kalmış olur ve ortadaki freeflow susturucu sayesinde alt devirlerde bir kayıp yaşamazsınız ancak ses aracın orta kısmından geleceği için rahatsızlık verebilir. İşi garantiye alıcam derseniz downpipe + ortaya gelmeden cutout koyabilirsiniz bu şekilde hiçbir kayıp yaşamazsınız vanalı kapalıyken ama bu sistemde hem eldeki varexi kullanmayacaksınız hemde ses aracın ortasından gelecek.


Neredeyse tüm opsiyonları sundum hocam aklınıza takılan bir konu olursa yardımcı olurum.
 

Geri
Üst