Arkadaşlar selamlar aracı aldığımda xenon far ampulü takmışlar ben bunu orjinale çevirmek için uzun kısa için h7 ampul aldım denemek için taktım fakat ampul aşırı ısındı duman çıktı resmen uç kısmından bu normal mi ?
Arıza isigi yakıyor fakat 2 selektör yaptığında sönüyor arıza ışığı. Resmen plastigi eritti ampulün ucu o derece ısındı. Ne yapmak lazım ki ?Arıza ışığı yakmasın diye kodlamış olabilirler (voltaj değişikliği). Taktığınız ampül halojen ise çektiği yüksek voltajdan ötürü sorun yaşamış olabilirsiniz.
Elektrikçiye danışmanız daha doğru olur. Ölçüm yapmak lazım. Takacağınız ampülde de problem olabilir. Kodlamada da problem olabilir.Arıza isigi yakıyor fakat 2 selektör yaptığında sönüyor arıza ışığı. Resmen plastigi eritti ampulün ucu o derece ısındı. Ne yapmak lazım ki ?
Evet akıma o da geldi ama aldığımız yere gideceğiz anlaşılanElektrikçiye danışmanız daha doğru olur. Ölçüm yapmak lazım. Takacağınız ampülde de problem olabilir.
Halojen ampuller zaten yüksek ısılarda çalışır, muhtemelen siz halojene çevirirken ampulün cam kısmında elinizle dokundunuz ve bu eldeki yağ yüksek ısı sonrası bir duman çıkartmış olabilir, tamamen varsayım. Ama her zaman söylerler halojen ampul camına dokunulmaz diye.Arkadaşlar selamlar aracı aldığımda xenon far ampulü takmışlar ben bunu orjinale çevirmek için uzun kısa için h7 ampul aldım denemek için taktım fakat ampul aşırı ısındı duman çıktı resmen uç kısmından bu normal mi ?
Hayır hocam deneme amaçlı xenonlarin aparatlarıni sokmeden taktım ampulü baktım bir koku geliyor farin plastigini eritmis uç kısmı sanki lehim makinesi gibi ısınmışHalojen ampuller zaten yüksek ısılarda çalışır, muhtemelen siz halojene çevirirken ampulün cam kısmında elinizle dokundunuz ve bu eldeki yağ yüksek ısı sonrası bir duman çıkartmış olabilir, tamamen varsayım. Ama her zaman söylerler halojen ampul camına dokunulmaz diye.