Valla kimi memnum kimi kullandım yakıt pompasını bozdu değiştirmek zorunda kaldım diyen bilemedim
Fayda görebilmek için bazı unsurların bir araya gelmesi gerekiyor.
En başta ürün kaliteli olmalı.
Kullanımını bilmek ve çok sık kullanmamak gerekir.
Kullanmasını bilmedikten sonra, en kaliteli ürünü kullansanız da fayda etmez.
1. kullanımdan sonra, 2. kullanım için en az 3 - 4 bin km geçmeli. 5 bin km de bir idealdir.
Dozajlama önemli, işlem uzun yol seyahatinden önce yakıt istasyonunda yakıt dolumundan önce yapılmalı, ürün depoya döküldükten sonra, üzerine depo tamamen yakıt doldurulmalı ve uzun yola çıkılmalı.
Yarım depo yakıta 1 şişe dökeyim, iyi temizlesin derseniz veya her depo dolumunda 1 şişe kullanırsanız enjektörleri yakarsınız.
Şehir içi rutin kullanımlarda, şehir dışı 100 - 150 km mesafeli kullanımlarda, hiç bir faydasını göremezsiniz.
Aynı şekilde, çok kirli sistemlerde bütün şartları yerine getirseniz dahi istenilen etkiyi görebilmek zordur.
80 - 100 bin km yi devirmiş, devirsiz kullanılıp kurum bağlamış enjektörleri, manifoldu, bu tür katkılarla temizlemek mümkün değildir.
Sıfır araçta 5 - 7 bin km den sonra veya emme egzoz manifoldları enjektörler sökülüp mekanik bakım /temizlik yapıldıktan sonra, devamlı uygun şekilde kullanılmalıdır.
Kısacası temiz sistemin temiz kalmasına yardımcı olur, bunun için uzun yola devirli kullanmaya gerek yoktur. Şehir içi kullanımda görevini yerine getirir.
Bunun dışında, az veya orta derece kirli sistemi temizler ama, uzun yol ve devirli kullanımda. Şehir içi kullanımda olmaz.
.