Audi A3 ilk kalkışta vuruntu


kaandurdu1

Yeni Üye
Katılım
8 Şub 2025
Mesajlar
4
Tepkime puanı
2
Konum
Zonguldak
İsim
Kaan
Araç
Audi
Merhaba arkadaşlar Audi A3 1.4 tfsi aracım var kalkışlarda 1. Viteste ve R de tık diye vuruntu yapıyor 2 ay önce mekatronik kart ve kavrama değişti değişmeden önce çok az yapıyordu fakat şu anda arttı usta şanzımandan olmadığını söyledi motor kulağı ve şanzıman kulağını değiştirdim fakat hala aynı fikri olan var mı
 

Merhaba.
Ustanız sadece şanzıman ustası mı?
Hangi sebeple mekatronik ve kavrama değiştirdiniz?
Ustanız vuruntunun hangi parçalardan olmayacağını değil, hangi parçadan dolayı vuruntu olduğunu tespit edemiyor mu?
 
Merhaba.
Ustanız sadece şanzıman ustası mı?
Hangi sebeple mekatronik ve kavrama değiştirdiniz?
Ustanız vuruntunun hangi parçalardan olmayacağını değil, hangi parçadan dolayı vuruntu olduğunu tespit edemiyor mu?
Merhaba hocam yorumun için teşekkür ederim bir anda aracımda prnd ışığı yandı kart ve mekatronik arızalanmış ikisini değiştirince kavramaya adaptasyon yapamadı kavramayı da değiştirmek zorunda kaldım bu sorunu şanzıman ustasına söyledim tamir eden bilgisayara bağladı şanzımanda sıkıntı yok motor kulağından veya şanzıman kulağından yapar dedi motorcuya gittim değiştirdim dediklerini fakat sonuç hala aynı
 
Merhaba hocam yorumun için teşekkür ederim bir anda aracımda prnd ışığı yandı kart ve mekatronik arızalanmış ikisini değiştirince kavramaya adaptasyon yapamadı kavramayı da değiştirmek zorunda kaldım bu sorunu şanzıman ustasına söyledim tamir eden bilgisayara bağladı şanzımanda sıkıntı yok motor kulağından veya şanzıman kulağından yapar dedi motorcuya gittim değiştirdim dediklerini fakat sonuç hala aynı
Rica ederim. Direkt şundan olur diyemiyorum ama isterseniz DSG resetleme vardı geçtiğimiz konularda.onu deneyebilirsiniz.

Mekanik olarak bir sorun yoksa düzelme olabilir.

Ek olarak genellikle kavrama değişince volan ile uyum sağlamama durumu da olmuş olabilir.
Bir de aks bağlantısında sorun olmuş olabilir.
Geriye rot başları kalıyor.
 
Rica ederim. Direkt şundan olur diyemiyorum ama isterseniz DSG resetleme vardı geçtiğimiz konularda.onu deneyebilirsiniz.

Mekanik olarak bir sorun yoksa düzelme olabilir.

Ek olarak genellikle kavrama değişince volan ile uyum sağlamama durumu da olmuş olabilir.
Bir de aks bağlantısında sorun olmuş olabilir.
Geriye rot başları kalıyor.
Teşekkür ederim hocam volan iyi diye onu değiştirmedi arkadaş dediğinize bakacağım çok sağolun hayırlı akşamlar
 

Geri
Üst