avianca
Yeni Üye
- Katılım
- 16 Eki 2024
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Konum
- Ankara
- İsim
- Ömer Çağatay BALCI
- Araç
- VW Golf 7 1.2 TSI 110HP Manuel Comfortline
Arkadaşlar selamlar öncelikle,
Yaklaşık 1 yıldır 2016 model 1.2 tsi manuel aracı kullanıyorum 10 yıldır vw kullanıcısıyım daha önce polo kullanmıştım. Aracımda yaklaşık 1.000-1.500 km öncesinde başlayan bir oksijen sensör hatası aldım. p0141 bank 1 sensör 2 . Gerek obd cihazı gereksede vcds ile silmeme rağmen sensör hatası bugün yine verdi. 1 aylık süre içinde 4 kere yandı lamba. Araçta rölantide beklerken hafiften bir titreme de hissediliyor rahatsız edici değil ama bir şeylerin yolunda olmadığını gösteriyor gibi.
Geçtiğimiz yıl aldım aracı tüm bakımlarını yaptırdım ve benim elimden gelenleri de kendim yaptım. bujiler, baskı balata, devirdaim, tüm sıvılar,fren disk balata vs ne gerektiyse değişti araçta.
Hikaye kısmını eksiksiz anlatayım ki sorunu net olarak bulabilmek için uzattım konuyu affola bu yüzden.
Şimdi bu sorun oksijen sensöründen kaynaklı evet direk alıp değiştirebiliriz de ancak başına gelen ve bunu temizleme yoluyla çözen arkadaşlar var mı?
bu bank1 sensör 2 katalizör sonrası olan mı ?
motorun arkasında alt kısımda kalıyor kaputun oradan değiştirilebilir mi yoksa illaki lifte alıp alttan mı işlem yapılması gerekiyor?
temizlik ile düzelirse neyle temizlemek gerekir? mazot, benzin, balata spreyi veya hangi sprey?
boğaz kelebeği, maf sensörü, oksijen sensörü 1 ve 2 sensör komple bir temizlik yapmak istiyorum. değişimi bu yüzden sonra düşünüyorum düzelmezse. sizin fikirleriniz nedir? teşekkür ederim.
Yaklaşık 1 yıldır 2016 model 1.2 tsi manuel aracı kullanıyorum 10 yıldır vw kullanıcısıyım daha önce polo kullanmıştım. Aracımda yaklaşık 1.000-1.500 km öncesinde başlayan bir oksijen sensör hatası aldım. p0141 bank 1 sensör 2 . Gerek obd cihazı gereksede vcds ile silmeme rağmen sensör hatası bugün yine verdi. 1 aylık süre içinde 4 kere yandı lamba. Araçta rölantide beklerken hafiften bir titreme de hissediliyor rahatsız edici değil ama bir şeylerin yolunda olmadığını gösteriyor gibi.
Geçtiğimiz yıl aldım aracı tüm bakımlarını yaptırdım ve benim elimden gelenleri de kendim yaptım. bujiler, baskı balata, devirdaim, tüm sıvılar,fren disk balata vs ne gerektiyse değişti araçta.
Hikaye kısmını eksiksiz anlatayım ki sorunu net olarak bulabilmek için uzattım konuyu affola bu yüzden.
Şimdi bu sorun oksijen sensöründen kaynaklı evet direk alıp değiştirebiliriz de ancak başına gelen ve bunu temizleme yoluyla çözen arkadaşlar var mı?
bu bank1 sensör 2 katalizör sonrası olan mı ?
motorun arkasında alt kısımda kalıyor kaputun oradan değiştirilebilir mi yoksa illaki lifte alıp alttan mı işlem yapılması gerekiyor?
temizlik ile düzelirse neyle temizlemek gerekir? mazot, benzin, balata spreyi veya hangi sprey?
boğaz kelebeği, maf sensörü, oksijen sensörü 1 ve 2 sensör komple bir temizlik yapmak istiyorum. değişimi bu yüzden sonra düşünüyorum düzelmezse. sizin fikirleriniz nedir? teşekkür ederim.