Continental Premium contact 7 vs sportcontact 7


Yavuzcan24

Yeni Üye
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
17
Tepkime puanı
2
İsim
Yavuz
Arkadaşlar merhaba 1.5 yıldır kullandığım 19 inç jant lastiğimden vazgeçip konfor ve sürüş keyfinden dolayı 18 inçlere geçmeyi düşünüyorum lastikçim ile konuştuğumda bu iki modeli övdü karma kullanımda şehir içi ve şehir dışı bu iki lastik arasında öneride bulunabilir misiniz ıslak zemin ve kuru zeminde yol tutuş olarak limitlerde kullanmayı seviyorum önerilerinize açığım herkese iyi forumlar
 
Son düzenleme:

Sport contact biraz serttir diye düşünüyorum hocam. Ben premium contact kullanıyorum ve gayet güzel lastik. Konfor için geçiyorsan bence premium contact daha uygun diye düşünüyorum. Ama sport contact nasıl bilmiyorum açıkçası. Sadece isme göre değerlendiriyorum.
 
Hocam limitlerde kullanıyorsanız Premium Contact size uygun bir lastik değil, sırt, yanak yapısı konforu önde tutacak bir tasarıma sahip. Sportcontact 7 ise günümüzde üretilen en iyi sokak yarış lastiklerinden biri. Aynı zamanda Sportcontact 7'nin hamuru oldukça yumuşak ve özel bir hamur kullanılıyor. Islak ve kuru performansı çok başarılı pek çok ödül almış bir lastik. Premium Contact daha çok ağır sedanlara gidecek bir lastik, sürüş profilinize uymaz. Sürüş keyfi ve konfor konusunda Sport Contact 7 tarafında pek bir kayıp yaşayacağınızı zannetmiyorum. Lastiğin kalitesi iyi olduğu sürece lastiğin sırt yapısı kanalları dişleri o lastiği rahatsız, sert yapmaz. Sürüş kalitesini en büyük etkileyecek etken janttır. Ancak lastiğin sırt yapısı kanalları dişleri hamuru aracın sınırlarını belirler. Bence Sport Contact 7 sizin için en iyi seçim olacaktır, şimdiden hayırlı olsun, keyifli sürüşler.
 
+takip diyelim bende 225/45/17 için premium contact düşünüyordum.
 
Bu konuda çok bilgim yok ama ben de continental almayı düşünüyordum. Lastikçi elazığın yolları bozuk hep çukur kasis vs olduğu için önermedi. Continentalin yanakları sertmiş sürekli darbe yiye yiye yanlardan çok hasar alır daha yumuşak bir lastik al demişti. Bence şehrinizdeki yolların durumunu da göz önünde bulundurmanızda fayda var.
 
Hocam limitlerde kullanıyorsanız Premium Contact size uygun bir lastik değil, sırt, yanak yapısı konforu önde tutacak bir tasarıma sahip. Sportcontact 7 ise günümüzde üretilen en iyi sokak yarış lastiklerinden biri. Aynı zamanda Sportcontact 7'nin hamuru oldukça yumuşak ve özel bir hamur kullanılıyor. Islak ve kuru performansı çok başarılı pek çok ödül almış bir lastik. Premium Contact daha çok ağır sedanlara gidecek bir lastik, sürüş profilinize uymaz. Sürüş keyfi ve konfor konusunda Sport Contact 7 tarafında pek bir kayıp yaşayacağınızı zannetmiyorum. Lastiğin kalitesi iyi olduğu sürece lastiğin sırt yapısı kanalları dişleri o lastiği rahatsız, sert yapmaz. Sürüş kalitesini en büyük etkileyecek etken janttır. Ancak lastiğin sırt yapısı kanalları dişleri hamuru aracın sınırlarını belirler. Bence Sport Contact 7 sizin için en iyi seçim olacaktır, şimdiden hayırlı olsun, keyifli sürüşler.
Hocam çok teşekkür ederim sanırım sportcontact’tan yana yapacağım tercihimi daha çok değiştirme sebebim virajlarda ıslak zeminde güvende hissetmek önerebileceğiniz başka bir marka model var mı
 
Yol tutuş performansı olarak Adac ve TCS teslerine göre neredeyse aynılar. Hatta Contact daha iyi diyebiliriz çünkü testlerde Sport 225 tabanda, Contact ise 215 tabanda test edilmiş ve aynı sonuçlar alınmış. Esas fark ise aşınma oranlarında. Sport için tahmini 40.000KM küsür kilometre bildirilirken Contact için 60.000KM küsür bildirilmiş. Yinede seçim sizin.
 
Hocam çok teşekkür ederim sanırım sportcontact’tan yana yapacağım tercihimi daha çok değiştirme sebebim virajlarda ıslak zeminde güvende hissetmek önerebileceğiniz başka bir marka model var mı
Hocam çoğu kişi sevmez ancak ben Nexen NFera SU1 kullanıyorum 235/35/19, ıslak performansı kuru performansı çok iyi birinci yılını doldurdu performanstan çok bir kaybım yok ben de viraj kovalamayı limitlerde kullanmayı severim çok memnunum SC7'e göre daha bütçe dostuydu o yüzden tercih etmiştim bir göz atabilirsiniz.
 
225/45/18 Premium Contact 7 kullanıyorum, memnunum, lastiğin ıslak zemin performansı zaten Sport Contact tan daha iyi. (Kuruda Sport Contact biraz daha iyi)

Yaz-Kış Continental den şaşmıyorum.

Birde Continental lastiklerinde farklı bir hamur kullanılıyor, lastiğin ısınmasına gerek kalmadan tam performansını verebiliyor.

Eğer bütçe el veriyorsa alabildiğiniz en üst modeli alın, arabanın yere tek temas eden kısmı lastiktir, kötüye kaçmamak lazım..
 
225/45/18 Premium Contact 7 kullanıyorum, memnunum, lastiğin ıslak zemin performansı zaten Sport Contact tan daha iyi. (Kuruda Sport Contact biraz daha iyi)

Yaz-Kış Continental den şaşmıyorum.

Birde Continental lastiklerinde farklı bir hamur kullanılıyor, lastiğin ısınmasına gerek kalmadan tam performansını verebiliyor.

Eğer bütçe el veriyorsa alabildiğiniz en üst modeli alın, arabanın yere tek temas eden kısmı lastiktir, kötüye kaçmamak lazım..
Premium contact 7 hakkındaki yorumları okuyunca vibrasyon balans tutmama ve yanaklarda balon yapmasıyla çok eleştirilmiş kullanacağım ölçü 225/40/18 olacağından Sport Contact daha uygun gibi düşündüm hocam siz bu sorunlar ile karşılaştınız mı
 
Premium contact 7 hakkındaki yorumları okuyunca vibrasyon balans tutmama ve yanaklarda balon yapmasıyla çok eleştirilmiş kullanacağım ölçü 225/40/18 olacağından Sport Contact daha uygun gibi düşündüm hocam siz bu sorunlar ile karşılaştınız mı
Hocam Sportif kullanım ağırlıktaysa kuru performansından ötürü SC 7 alın derim.

Yanak konusunda herhangi balon vs. gibi bir durum yaşamadım. XL alırsanız (yanakları güçlendirilmiş) sizinde sorun yaşayacağınızı sanmam.

Yüksek hızlarda hafif titreme bende de var, ama ben bunun gittiğim lastikcideki balansın yanlış yapılmasına bağlıyordum açıkcası, yani iyi bir cihazda tekrar balans yaptırma fırsatım olmadı, o yüzden sorun lastikte mi yoksa balansı yapan cihazın kalibrasyonunda mı bilmiyorum, o konuda yorum yapmam yanlış olabilir.
 
Sportcontactlar iyi tutunma için ısınması gerekir yani vaad ettiği yüksek performans ve tutuş için belirli kmlerde yol yapmalı ki ısınsın. Premiumcontactlar soğuk durumda da optimum performansı verir. Spor lastikler ve günlük kullanım lastikler arasındaki temel farklardan biri budur, diğeri ise spor lastikler daha hızlı eskir diyebiliriz yani daha az km yapabiliriz. Günlük kullanımda, fazla hp olmayan araçlarda bence premiumcontactlar daha uygun
 
Arkadaşlar merhaba 1.5 yıldır kullandığım 19 inç jant lastiğimden vazgeçip konfor ve sürüş keyfinden dolayı 18 inçlere geçmeyi düşünüyorum lastikçim ile konuştuğumda bu iki modeli övdü karma kullanımda şehir içi ve şehir dışı bu iki lastik arasında öneride bulunabilir misiniz ıslak zemin ve kuru zeminde yol tutuş olarak limitlerde kullanmayı seviyorum önerilerinize açığım herkese iyi forumlar
19 inch 235/35 R19
18 inch 225/40 R18

Yukardaki ölçülerde konforlu bir lastik beklentiniz var

İlaveten;
(ıslak zeminde ve kuru zeminde yol tutuş olarak limitlerde kullanmayı seviyorum)

Hem aracı limitlerinde kullanmak, hem de konforlu bir lastik beklentisi,Aşılması mümkün olmayan bir çelişkidesiniz,

Son 50 yıldır 2 ‘sini bir arada sunan bir lastik henüz üretilmedi,

Zaten 19inch ‘ten —>18 inch (225/40 R18) ölçüsüne de geçseniz, konfor odaklı bir lastikte seçseniz bu ölçülerde sizi tatmin edecek bir konfor artışı olmayacaktır,

235/35 R19 (8,225 cm yanak kalınlığı)
225/40 R18 (9 cm yanak kalınlığı)

0,77 cm fark demek (aradaki fark 1cm bile değil) bu ölçülerde (18 ve 19) konfor beklemeyiniz.
 


Geri
Üst