Golf ün alıcısı her zaman vardır saygılar1.050.000 civarı bütçemle golf bakıyorum dsg olsun istiyorum fakat bu paralara temiz az km li araç yok manuel alsam satarken problem yaşarmıyım şimdiden teşekkürler
Forumun altını üstüne getirin hiç öyle bir bilgi bulamazsınız.hocam 1.0 lar kronik olarak yağ yakıyor diye duymuştum tecrübelerinizi aktarırmısınız
8.5 impression'ı tam olarak bu kafada aldım. Otomatik Clio ya Peugeot ya bineceğime manuel Golf e binerimŞehrinizde trafik sıkıntı değilse; Alınır, binilir ve zamanı gelince rahatlıkla da satılır.
Sadece satarken fiyatı otomatiklere göre değil manuellere göre belirleyeceksiniz.
Bazen bu durumda yanlış kıyaslama yapanlar oluyor, otomatiği tutuluyor kanısına varıyorlar. Yanlış varsayım tabi.
2018 model 1.0 comfortline hatasız boyasız 58 bin km aracımı 885 e sattım 2024 Nisanda, aynı durumda otomatikleri 1050 - 1100 arasında idi. 200 bin civarı sadece otomatiğe vermek mantıklı mı ? Kesinlikle değil.
Alıcı da zaten onu itiraf etti, "Abi biz otomatik alacaktık aslında ama fiyatları çok yüksek olduğu için vazgeçtik senin araca niyetlendik" diyerek...
150-200 bin km civarı otomatik vites yerine daha uygun rakamlara daha düşük km lerde manuel almak bence halen mantıklı...
Konu otomatik-manuel tartışmasına dönsün istemem ama Golfün manuelinin sürüşü oldukça keyifli. 6 vites olmasına rağmen yormuyor. Ani hızlanmalarda yüksek devir çevirdiğinizde 1 - 3 - 5 vites geçişi bile kullanabilirsiniz (kullanma klavuzunda okumuştum sanırım bu bilgiyi)
O daha da güzeli8.5 impression'ı tam olarak bu kafada aldım. Otomatik Clio ya Peugeot ya bineceğime manuel Golf e binerim
4 silindir olması o fiyata çok cezbetti. 1.2 puretech, 1.0 tce, 1.0 ecoboost hatta ve hatta Toyota nin 1.5 i bile 3 silindir. 3 silindir istemediğim için cezbetti beni kendisine çekti. E zaten Golf diğerlerinden iyi.O daha da güzeli
4 silindir konforu + 1500 devirden itibaren 220 nm maksimum torku vermesi tam benlik,
Neden ?
1.2 tsi kullanıyorum şuan çok alıştım. 1500 - 2000 devir arası vites atarak, konforlu sarsıntısız gürültüsüz sürmeye...
Ama bu impression giderek bana uzaklaşıyor, aracımın üzerine 1 araç parası daha verip ancak alınabiliyor. 750+650
ve giderek de fark açılıyor...
Fiyat politikasından dolayı soğuyorum giderek vw den...
hocam çevremde duyduğum için sormuştum foruma bakma fırsatım olmamıştı bilgilendirme için teşekkürlerForumun altını üstüne getirin hiç öyle bir bilgi bulamazsınız.
Bazı 1.2 tsi ve 1.4 tsi larda bu soruna rastlanabiliyor. 1.0 tsi da hiç görmedim.
1.0 tsi da yaşayabilecekleriniz sorunlar arasında sadece motor kulağı yıpranma durumu var, o da yine herkeste çıkmadı nadiren birkaç kişi değişti.
1.0 tsi İlk çalışma esnasında yüksek rölanti ve motor sarsıntısı bir sorun değil normalidir.
Daha gürültülü ve sarsıntılı olması 3 silindir çalışma yapısı gereğidir.
Bir de performans istiyorsanız 2000 devir üstünde süreceksiniz, bu devirden itibaren maks torkunu vermeye başlar çünkü. Bu devrin altında gaza yüklenince istenilen tork tam alınamadığından hantalmış gibi sanılabiliyor.
Farklı markaların 1.0 turbolu motorlarından genelleme yapılmış olabilir hocam.hocam çevremde duyduğum için sormuştum foruma bakma fırsatım olmamıştı bilgilendirme için teşekkürler
Farklı markaların 1.0 turbolu motorlarından genelleme yapılmış olabilir teşe
Farklı markaların 1.0 turbolu motorlarından genelleme yapılmış olabilir hocam.
Farklı markaların 1.0 turbolu motorlarından genelleme yapılmış olabilir hocam.
hocam 120k km de 2017 aralık ayı çıkışlı 115 lik hatasız dsg araç buldum ilan dışı 1.050.000 tl vereceğini söylüyor satan arkadaş fiyat normalmidir araçta hız sabitleme varFarklı markaların 1.0 turbolu motorlarından genelleme yapılmış olabilir hocam.
Hiç bilmiyorum hocam.hocam 120k km de 2017 aralık ayı çıkışlı 115 lik hatasız dsg araç buldum ilan dışı 1.050.000 tl vereceğini söylüyor satan arkadaş fiyat normalmidir
Opsiyonlara dikkat edinteşekkürler hocam yardımların için