Motor Arıza ışığı yakmıyor ama ilk fırsatta tekrar bağlanıp arabaya bakacağım3. Silindirdeki “basınç ölçerli” kızdırma bujisi kısa devre yapmış gözüküyor. Sürekli tekrar ediyorsa arıza ışığı yakarak serviste değiştirilebilirsiniz. Geçenlerde forumda bir kişi daha değiştirdi aynısını diye hatırlıyorum.
Eksoz yok arabada komple düz boru var130/150 binde bir tamamı yenilense iyi olur. Kafaları parçalanıp silindirin içine dökülüyor egzozdan atılmadığı taktirde silindiri çizme olasılığı yüksek kışın aracın geç çalışmasında çok etkili bulabilirseniz Orj beru takın..
Bazen kızdırmanın ucundaki teller temas ediyor yazın daha az sorun çıkarabilir genleşmeden veya ısıdan dolayı açmadığından mıdır araştırmadım nadir hata verebiliyor. Genelde ısıtma sorunları kışın soğuklarda gözlemleniyor.Motor Arıza ışığı yakmıyor ama ilk fırsatta tekrar bağlanıp arabaya bakacağım
Bazen kızdırmanın ucundaki teller temas ediyor yazın daha az sorun çıkarabilir genleşmeden veya ısıdan dolayı açmadığından mıdır araştırmadım nadir hata verebiliyor. Genelde ısıtma sorunları kışın soğuklarda gözlemleniyor.
Egzoz sisteminden önce yanma odasına dökülüyor ısıtmanın parçaları birde en önemlisi uzun süre sök tak yapılmaz ise kaynama yapabiliyor.( Dizelde enjektörlerde olduğu gibi.) Isıtmaları ilk defa sökecekseniz öncesinde yağlı spreyle yumuşatıp 70 derecelerde sökün kırı
Bazen kızdırmanın ucundaki teller temas ediyor yazın daha az sorun çıkarabilir genleşmeden veya ısıdan dolayı açmadığından mıdır araştırmadım nadir hata verebiliyor. Genelde ısıtma sorunları kışın soğuklarda gözlemleniyor.
Egzoz sisteminden önce yanma odasına dökülüyor ısıtmanın parçaları birde en önemlisi uzun süre sök tak yapılmaz ise kaynama yapabiliyor.( Dizelde enjektörlerde olduğu gibi.) Isıtmaları ilk defa sökecekseniz öncesinde yağlı spreyle yumuşatıp 70 derecelerde sökün kırılırsa çok kötü olur.