200 km de kalma sorunu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan smtalcn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

smtalcn

Yeni Üye
Katılım
22 Kas 2023
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Konum
Antalya
İsim
Samet
Araç
Golf
Arkadaslar iyi aksamlar, aracim golf 1.4 tsi dsg 125 bmt.Aracimda cozemedigim sorun var , su anda stage 2 bu arada, turboyu hibritledim, acik hava filtresi, dump valve, dp, sanzuman dahil yazilim , r8 bobin ve bujiler.arac hala yürümüyor, bunları yapmadan öncede 200 ü geçmiyordu, şu anda da geçmiyor. Aynı zamanda araçta o kadar şeye rağmen pek verim alamadım. 150-160 hp olan standart bir araç ile aynı yürüyorum hatta zorlanıyor, 0-100 çok iyi ama sonrası ölü, kavrama denildi , işlemleri yapan arkadaş kavramada bir sıkıntı olmadığını söyledi, bulamıyorum sorun nedir, ek olarak bilgi jantlarım 19 wrc lastikler 225 35 19. Bunun etkisi varsa ki bu kadar farkeder mi? Yada başka bir sorun mu var? Başına gelen varmıdır? Araca 4. Farklı kişi yazılım yaptı bu arada hep aynı sonuç.
 

Stage 2 bir aracın 200 geçmemesinin sebebi olmamali limitor kapalı mı emin miyiz ?
Kavramaya bakan arkadaş neye göre sorun yok dedi ?
 
Stage 2 bir aracın 200 geçmemesinin sebebi olmamali limitor kapalı mı emin miyiz ?
Kavramaya bakan arkadaş neye göre sorun yok dedi ?
Hocam limitör kapalı ama aracın biryerinde biryerde 205 yazıyormuş ama o sadece kadranda 205 e kadar diyor araç gidiyor belki 205 i sen farketmiyorsun diyor ama denedim kaç defa , basit usül yandex navigasyon açıyorum 4 km hata payı var oradada aynı, anlamadım, kavrama sıkıntılı olsa sıyırma yapar yada yürümez 0-100 o kadar iyi diye düşünüyorum, yazılımı yapan arkadaşta arıza vermiyor kavrama ile alakalı dedi
 
Ya Vmax'ı kapatamadılar(düşük bir ihtimal çünkü yazılımların çoğu zaten aynı elden çıkan kopyala/yapıştır) yada kavrama bırakıyor. Düşük hızlarda sorunsuz çalışıyor olabilir ancak belli bir hızdan sonra bırakabilir. Bunu bazı ingiliz forumlarında bir çok kişiden duydum stage 2-3 de kavramayı ya spor modellerle yada güçlendirilmiş olanlarla değiştiriyorlardı. Aksi halde yüksek hızlarda salmaya başladığını söylüyorlardı.
 
Ya Vmax'ı kapatamadılar yada kavrama bırakıyor. Düşük hızlarda sorunsuz çalışıyor olabilir ancak belli bir hızdan sonra bırakabilir. Bunu bazı ingiliz forumlarında bir çok kişiden duydum stage 2-3 de kavramayı ya spor modellerle yada güçlendirilmiş olanlarla değiştiriyorlardı. Aksi halde yüksek hızlarda salmaya başladığını söylüyorlardı.
Vmax dediğin ne hocam?
 
Arkadaslar iyi aksamlar, aracim golf 1.4 tsi dsg 125 bmt.Aracimda cozemedigim sorun var , su anda stage 2 bu arada, turboyu hibritledim, acik hava filtresi, dump valve, dp, sanzuman dahil yazilim , r8 bobin ve bujiler.arac hala yürümüyor, bunları yapmadan öncede 200 ü geçmiyordu, şu anda da geçmiyor. Aynı zamanda araçta o kadar şeye rağmen pek verim alamadım. 150-160 hp olan standart bir araç ile aynı yürüyorum hatta zorlanıyor, 0-100 çok iyi ama sonrası ölü, kavrama denildi , işlemleri yapan arkadaş kavramada bir sıkıntı olmadığını söyledi, bulamıyorum sorun nedir, ek olarak bilgi jantlarım 19 wrc lastikler 225 35 19. Bunun etkisi varsa ki bu kadar farkeder mi? Yada başka bir sorun mu var? Başına gelen varmıdır? Araca 4. Farklı kişi yazılım yaptı bu arada hep aynı sonuç.
Hocam lastik ebatının hızla aman aman bir alakası yok 235 25 19 kullanıyorum 200'ün üstünü keyifli bir şekilde görüyor. Ya araç yazılırken yanlış yazmışlardır bileşen kaldırma vs. gözden kaçmış olabilir. Üst üste yazılsada belirli dosyalar aynı kalınca pek bir anlamı olmuyor haliyle. Bir de aracın verdiği torka göre şanzıman kaldırmıyor olabilir. Çoğumuzun aracında bulunan DQ200 şanzıman 250nm torka kadar sağlıklı çalışıyor. Eğer çok üstünde bir değerse tork şanzıman kendini korumak için kendini sınırlıyor olabilir. TCU yazılımı da baştan savmaysa vites araları vs. bozulmuş olabilir. Ya da bir şeyler fazla ısınıyor zorlanıyorsa araç kendini limitliyor olabilir. Tavsiyem koşarken log alınsın ne yanlış ne doğru ortaya çıkar. Şanzıman olabilir şanzıman uyarı vermiyor koşarken az çok anlarsınız diye düşünüyorum vites geçişleri vs.
 

Geri
Üst