silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,342
- İsim
- Murat İNCİ
ABT Golf GTI Clubsport 340 Beygir
Yaşı kırka yaklaşanlar ve ulaşanlar nasıl ki bedenlerinin formunu beğenmemeye başlayıp spor salonlarının yolunu tutuyorlarsa yaşı kırkı geçen GTI da böylesi bir değişime ihtiyaç duymuş. Golf GTI Clubsport temelli bu aracın gücü 265 beygirden 340 beygir'e ve 350 Nm torka yükseltilmiş. Üzerinde yapılan bütün terfiler ve uyarlamalar profesyonel yarışçıların tavsiye ve isteklerine göre 2016 yılının Ağustos ayında biçimlendirilmiş.
Bu aracın 100 Bin km ve 2 yıla kadar tescil tarihinden itibaren garantili sayıldığı da önemli bir ayrıntı. Çünkü Avrupa ülkelerinin çoğunda Vw'in ABT tuning firması ile geliştirme konusunda partnerliği devam etmekte.
Ön arka ve yandan oluşan komple bir body kiti oluşturan spoiler'leri ile ayna kapakları piano black
Önde 6 pistonlu kaliperlere sahip 370 x 35 mm çaplı fren diskleri ideal yavaşlama için değişikliğe uğramış.
ABT yükseklik ayalanabilir süspansiyon sistemi de alınabileceği gibi sürekli düşük profil sağlayan spor yaylarla da alınabiliyor.
8,5 x 18" olarak da alabileceğiniz jantlarda en üst limitteki seçenek 20 inch. 9,0 J x 20" jantlarla alınırsa bunlara uygun olarak 235/30 ZR 20 lastikler ölçülerinde lastiklerle alınmalı. Peki nedir bu jantlar derseniz; ağırlığı azaltılmış ve pist performansı amaçlı kulllanıma yönelik üretilmiş bu jantlar daha önce Dark serisi GTI'larda da kullanılmıştı. ABT marka ve Sportline CR serisi siyah model alaşımlı jantlar elbette yüksek performans lastikleriyle birlikte kullanılıyor.
Bu canavarın 100 km'lik bilgisayarla simüle edilen ideal yol koşulları ve ideal sürüşte şehir içi ve dışı karışık yakıt tüketimi değerlerinin 7.0 litre olması bana inandırıcı gelmedi; çünkü bu makineyi alan kırbacıyla pistte bu beygirleri terletene kadar koşturmayacaksa neden beslesin ki?