killem all
Üye
- Katılım
- 1 Nis 2016
- Mesajlar
- 30
- Tepkime puanı
- 0
- İsim
- Selçuk
Selamlar;
Geçtiğimiz haftalarda gece yolculuğu sırasında önüme aniden domuz yavruları çıktı. Domuzlara çarpmamak için direksiyonu hafif sağa kırdım ve ani fren yaptım.
Domuzlar önüme o kadar ani çıktılar ki 20 km. hızda dahi gitsem çarpışma kaçınılmazdı. Yine de şanslıydım; sanırım bir yavru domuza tekerlekten vurdum. Çünkü tekerlekte ve jantta domuzun kılları sıyrılmıştı.
Çarpışmanın etkisiyle domuz, sürücü kapısına da çarptı. Arabamı kenara çekip el feneriyle durum değerlendirmesi yaptığımda ön tamponumun ve farlarımın sapa sağlam olduğunu fark ettim. Açıkçası ben tamponumun yerlerde olmasını beklemiştim o an. Tabi saniyelik bir an olduğu için olayı net hatırlamıyorum; ama domuza tekerlekten çarptığıma eminim artık.
Tekrar arabaya bindiğimde ise sol sis farını kontrol edin uyarısıyla karşılaştım. Arabamı benzinliğe çekip bir güzel su tuttum; o an sis farımın çalışıp çalışmadığını kontrol ettiğimde çalışmadığını gördüm. Üstelik sürücü kapısında da avuç içinden daha küçük bir çökme (boya da dökülme vs yok) fark ettim.
Çok gergin ve sinirliydim; durumu çevreme anlattığımda ise bu kazadan ucuz kurtulduğumu anladım. Çünkü domuz çarpmaları çok tehlikeli olabiliyormuş.
Sis farımı servisle görüşüp kendi imkanlarımla değiştirmek istedim; servis de bana 350 tl (işçilik dahil) yapabileceklerini söylediler. Kapıdaki çökme için bir ustaya (oto elektrik ustasıydı) gösterdiğimde ise bana kapının kıvrımlı yerinde göçme olduğu için boyanın atabileceğini söylediler.
İşte benim sorum burada başlıyor. Siz ne düşünüyorsunuz; kaportada bulunan kıvrımlı yerlere vakumlu düzeltme işlemi uygulanması boya atmalara neden olabiliyor mu?
Bir adet sis farının değişimi işçilik dahil 350 tl uygun bir ücret mi?
Arabamın fotolarını da ekliyorum:
Geçtiğimiz haftalarda gece yolculuğu sırasında önüme aniden domuz yavruları çıktı. Domuzlara çarpmamak için direksiyonu hafif sağa kırdım ve ani fren yaptım.
Domuzlar önüme o kadar ani çıktılar ki 20 km. hızda dahi gitsem çarpışma kaçınılmazdı. Yine de şanslıydım; sanırım bir yavru domuza tekerlekten vurdum. Çünkü tekerlekte ve jantta domuzun kılları sıyrılmıştı.
Çarpışmanın etkisiyle domuz, sürücü kapısına da çarptı. Arabamı kenara çekip el feneriyle durum değerlendirmesi yaptığımda ön tamponumun ve farlarımın sapa sağlam olduğunu fark ettim. Açıkçası ben tamponumun yerlerde olmasını beklemiştim o an. Tabi saniyelik bir an olduğu için olayı net hatırlamıyorum; ama domuza tekerlekten çarptığıma eminim artık.
Tekrar arabaya bindiğimde ise sol sis farını kontrol edin uyarısıyla karşılaştım. Arabamı benzinliğe çekip bir güzel su tuttum; o an sis farımın çalışıp çalışmadığını kontrol ettiğimde çalışmadığını gördüm. Üstelik sürücü kapısında da avuç içinden daha küçük bir çökme (boya da dökülme vs yok) fark ettim.
Çok gergin ve sinirliydim; durumu çevreme anlattığımda ise bu kazadan ucuz kurtulduğumu anladım. Çünkü domuz çarpmaları çok tehlikeli olabiliyormuş.
Sis farımı servisle görüşüp kendi imkanlarımla değiştirmek istedim; servis de bana 350 tl (işçilik dahil) yapabileceklerini söylediler. Kapıdaki çökme için bir ustaya (oto elektrik ustasıydı) gösterdiğimde ise bana kapının kıvrımlı yerinde göçme olduğu için boyanın atabileceğini söylediler.
İşte benim sorum burada başlıyor. Siz ne düşünüyorsunuz; kaportada bulunan kıvrımlı yerlere vakumlu düzeltme işlemi uygulanması boya atmalara neden olabiliyor mu?
Bir adet sis farının değişimi işçilik dahil 350 tl uygun bir ücret mi?
Arabamın fotolarını da ekliyorum: