Auto show'da videosunu, daha önce de bir yerlerde haberini okumuştum, bizim ülkemize gelir mi? gelirse ne zaman gelir? ekonomik olacaktır ama bir yandan alırken de cep yakacaktır. ülkemizde elektrikli otomobillere bir avantaj var mı açıkçası net bilmiyorum. sadece üretim ile ilgili birşeyler haberlerde çıkıyor ama tüketici için bir avantaj yok sanırsam.
VW Golf GTE’nin ayırt edici özellikleri ise mavi çizgiler, şarj kablosu ve vites kolunun yanındaki iki düğme olacak. Bu düğmelerden E-Mode yazana basıldığında araç sadece elektrikli ilerleyecek ve 50 km menzil 130km /s hız yapacak. GTE düğmesine basıldığında ise araç tam gücünü kullanıyor. 1.4 litrelik turbo motor ve elektrikli motorun, 204Hp gücü ile araç 0-100 km hızlanmasını 7.6 saniye olarak gerçekleştirirken, VW Golf GTE’nin maksimum hızı 217 km/s. Bu haliyle GTE, 130km menzile sahip elektrikli Golf ile, sportif GT arasında konumlandırılacak.
GTE 5 kapılı olarak üretilecek. VW Golf GTE’nin yakıt tüketimi ise 100 kilometrede 1,5 litre civarında. VW Golf GTE'nin ağırlığı ise akü ve elektrik sistemi sebebiyle 235 kg artmış durumda. Aynı sistem aracın bagajını da 380 litreden 290 litreye geriletmiş. LED far ve sinyaller, aerodinamik alüminyum jantlar, mavi dikiş izleri ve mavi aydınlatma standart olarak verilecek. Aracın anlık enerji akımları ve tüketim rakamları, monitörden izlenebilecek.
6 ileri otomatik şanzımanı manuel modda da kullanılabilecek GTE’nin benzin motoru, elektrik motoru ve aktarma organları Audi’nin yeni tanıttığı A3 e-tron ile birebir aynı.
Golf GTE’nin sürücü ihtiyaçlarına cevap verecek 4 farklı sürüş modu olacak. Benzinli ve elektrik motorların güçlerini maksimum benzin tasarrufunu sağlamak üzere harmanlayan “Hybrid Auto” modu; Bataryalarda bir miktar güç bırakmak üzere planlanmış “Battery Hold” modu; Bataryaları hiç kullanmak istemeyen sürücüler için “Battery Charge” modu; Maksimum performans isteyenler için ise “GTE Mode” modu.
Kilometre başına ortalama 35gr gibi muhteşem bir emisyon değeri olan arabanın tamamen şarj edilmesi 2,5 saat sürüyor.
birkaç fotoğraf paylaşayım, bilgisi olanlar da aktarırlarsa tadından yenmez.
VW Golf GTE’nin ayırt edici özellikleri ise mavi çizgiler, şarj kablosu ve vites kolunun yanındaki iki düğme olacak. Bu düğmelerden E-Mode yazana basıldığında araç sadece elektrikli ilerleyecek ve 50 km menzil 130km /s hız yapacak. GTE düğmesine basıldığında ise araç tam gücünü kullanıyor. 1.4 litrelik turbo motor ve elektrikli motorun, 204Hp gücü ile araç 0-100 km hızlanmasını 7.6 saniye olarak gerçekleştirirken, VW Golf GTE’nin maksimum hızı 217 km/s. Bu haliyle GTE, 130km menzile sahip elektrikli Golf ile, sportif GT arasında konumlandırılacak.
GTE 5 kapılı olarak üretilecek. VW Golf GTE’nin yakıt tüketimi ise 100 kilometrede 1,5 litre civarında. VW Golf GTE'nin ağırlığı ise akü ve elektrik sistemi sebebiyle 235 kg artmış durumda. Aynı sistem aracın bagajını da 380 litreden 290 litreye geriletmiş. LED far ve sinyaller, aerodinamik alüminyum jantlar, mavi dikiş izleri ve mavi aydınlatma standart olarak verilecek. Aracın anlık enerji akımları ve tüketim rakamları, monitörden izlenebilecek.
6 ileri otomatik şanzımanı manuel modda da kullanılabilecek GTE’nin benzin motoru, elektrik motoru ve aktarma organları Audi’nin yeni tanıttığı A3 e-tron ile birebir aynı.
Golf GTE’nin sürücü ihtiyaçlarına cevap verecek 4 farklı sürüş modu olacak. Benzinli ve elektrik motorların güçlerini maksimum benzin tasarrufunu sağlamak üzere harmanlayan “Hybrid Auto” modu; Bataryalarda bir miktar güç bırakmak üzere planlanmış “Battery Hold” modu; Bataryaları hiç kullanmak istemeyen sürücüler için “Battery Charge” modu; Maksimum performans isteyenler için ise “GTE Mode” modu.
Kilometre başına ortalama 35gr gibi muhteşem bir emisyon değeri olan arabanın tamamen şarj edilmesi 2,5 saat sürüyor.
birkaç fotoğraf paylaşayım, bilgisi olanlar da aktarırlarsa tadından yenmez.
Moderatör tarafında düzenlendi: