silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Panoramik açılır cam tavan
Opsiyonel donanım kodu: PS1
Tutarı: 3.100 TL. (Vergiler dahil)
Muafiyet ve Zorunluluklar:
Bu nesilde kullanılan teknoloji sayesinde sürüş esnasında duyulan tıkırtı ve benzeri trim sesleri artık yok.
Kullanılan kanallı cam tavan kızağı sayesinde içeriye su sızmasına olanaksız. İşte size derin kanallı yapısı..
Artıları:
Bana kalırsa Cam tavan hayatlarının toplasanız bir yılı bile olmayacak kadar az gün göremedikleri güneşi görsünler diye Avrupalılar için icat edilmiş
fakat aynı zamanda;
O yazın bile 10 -15 derecelerin üstüne çıkmayan araçlarında üstü açık/cabriolet/convertible artık ne derseniz bu hissi sanal olarak yaşayarak kendilerini kandırma hissi versin diye icat edilmiş bir opsiyonel donanımdır.
Avrupa'daki versiyonlarında artık lamine cam tavan yerine pleksi'den ve elektrik üreterek yakıt tüketimine olumlu etki sağlayan modelleri var. Durduk yere Bunu neden icat ettiklerini sormalı? Bana kalırsa ilk mesele güvenlik. ikincisi, tavanda metal olmayan bu bu ölü alanı değerlendirmek.
Bana kalırsa
Pozitif yönler:
1. Görünüme kattığı premium etki.
2. Isıtma ve soğutmaya etkisi.
3. Sigara içenlere paraşüt etkisi azaltması nedeniyle yakıta olumlu etki
4. İç mekana ferahlık ve aydınlık hissi yanı sıra genişlik hissi.
5. İkinci elde premium algısına katkısı nedeniyle alıcı kitlesine sahip olması ; hatta "Full" denince cam tavansız tahayyül edilememesi ve özellikle talep edilmesi.
6. Kendisine ödenen paranın Bi-Xenon farlar gibi tamamının geriye dönebilen bir opsiyonel donanım olması
7. İstenmesi; sadece istemek bile bütüüüün bu gerekçelere hikaye olarak bakmamaıza en geçerli sebeptir. Çünkü insanın paşa gönlü istedikten sonra gerisi boş..
Eksileri:
1. Kaza anında şasinin burulması konusunda
2. Kaza anında cam parçalarının etrafa savrulması nedeniyle
3. Güneş fakiri ülkelerin tam tersine onlardaki güneşli gün sayısı kadar bizde güneşsiz gün olduğundan yarattığı sera etkisiyle bizi pişirmeye yarar... Diğer bir deyişle Normal tavana göre bir miktar daha sıcaklığı fazla içeride tutması cam tavanın sera etkisi yaratır ve içerisi fazla ısınır.
4. Sıcak bölgelerde soğutma maliyetini arttırdığı için yakıt tüketimine olumsuz etkisi olur.
5. İstenmemesi; sadece istememek bile bütüüüün bu gerekçelere hikaye olarak bakmamaıza en geçerli sebeptir. Çünkü insanın paşa gönlü istemedikten sonra gerisi boş..
6. Titizler için kabus toz kaynağı...
Son olarak; Ona verilecek para ile bir çok donanım alınıp keyifle kullanılabilir ancak zaten hemen hemen hepsi sizde var; dolayısıyla Full donanımlı araç algısını tamamlayıcı olacağı için almak tercih edilmelidir. Kullanmazsanız orada dursun..
İşte artı ve eksiler bana kalırsa bu şekilde sıralanmalı: hangileri artı kefeye hangileri eksi kefeye konmalı akıl terazisinde gönlümüzün çekmesine bağlı olarak değişir. Hesap sizin hesabınız sonuç ne olursa olsun saygı duyulmalı.
İşte Cam tavanın yapabilecekleri
Bu da Golf Sportsvan'daki Cam tavanın tam anlamıyla karşılığı
Opsiyonel donanım kodu: PS1
Tutarı: 3.100 TL. (Vergiler dahil)
Muafiyet ve Zorunluluklar:
Panoramik açılır cam tavan
Bu nesilde kullanılan teknoloji sayesinde sürüş esnasında duyulan tıkırtı ve benzeri trim sesleri artık yok.
Kullanılan kanallı cam tavan kızağı sayesinde içeriye su sızmasına olanaksız. İşte size derin kanallı yapısı..
Artıları:
Bana kalırsa Cam tavan hayatlarının toplasanız bir yılı bile olmayacak kadar az gün göremedikleri güneşi görsünler diye Avrupalılar için icat edilmiş
fakat aynı zamanda;
O yazın bile 10 -15 derecelerin üstüne çıkmayan araçlarında üstü açık/cabriolet/convertible artık ne derseniz bu hissi sanal olarak yaşayarak kendilerini kandırma hissi versin diye icat edilmiş bir opsiyonel donanımdır.
Avrupa'daki versiyonlarında artık lamine cam tavan yerine pleksi'den ve elektrik üreterek yakıt tüketimine olumlu etki sağlayan modelleri var. Durduk yere Bunu neden icat ettiklerini sormalı? Bana kalırsa ilk mesele güvenlik. ikincisi, tavanda metal olmayan bu bu ölü alanı değerlendirmek.
Bana kalırsa
Pozitif yönler:
1. Görünüme kattığı premium etki.
2. Isıtma ve soğutmaya etkisi.
3. Sigara içenlere paraşüt etkisi azaltması nedeniyle yakıta olumlu etki
4. İç mekana ferahlık ve aydınlık hissi yanı sıra genişlik hissi.
5. İkinci elde premium algısına katkısı nedeniyle alıcı kitlesine sahip olması ; hatta "Full" denince cam tavansız tahayyül edilememesi ve özellikle talep edilmesi.
6. Kendisine ödenen paranın Bi-Xenon farlar gibi tamamının geriye dönebilen bir opsiyonel donanım olması
7. İstenmesi; sadece istemek bile bütüüüün bu gerekçelere hikaye olarak bakmamaıza en geçerli sebeptir. Çünkü insanın paşa gönlü istedikten sonra gerisi boş..
Eksileri:
1. Kaza anında şasinin burulması konusunda
2. Kaza anında cam parçalarının etrafa savrulması nedeniyle
3. Güneş fakiri ülkelerin tam tersine onlardaki güneşli gün sayısı kadar bizde güneşsiz gün olduğundan yarattığı sera etkisiyle bizi pişirmeye yarar... Diğer bir deyişle Normal tavana göre bir miktar daha sıcaklığı fazla içeride tutması cam tavanın sera etkisi yaratır ve içerisi fazla ısınır.
4. Sıcak bölgelerde soğutma maliyetini arttırdığı için yakıt tüketimine olumsuz etkisi olur.
5. İstenmemesi; sadece istememek bile bütüüüün bu gerekçelere hikaye olarak bakmamaıza en geçerli sebeptir. Çünkü insanın paşa gönlü istemedikten sonra gerisi boş..
6. Titizler için kabus toz kaynağı...
Son olarak; Ona verilecek para ile bir çok donanım alınıp keyifle kullanılabilir ancak zaten hemen hemen hepsi sizde var; dolayısıyla Full donanımlı araç algısını tamamlayıcı olacağı için almak tercih edilmelidir. Kullanmazsanız orada dursun..
İşte artı ve eksiler bana kalırsa bu şekilde sıralanmalı: hangileri artı kefeye hangileri eksi kefeye konmalı akıl terazisinde gönlümüzün çekmesine bağlı olarak değişir. Hesap sizin hesabınız sonuç ne olursa olsun saygı duyulmalı.
İşte Cam tavanın yapabilecekleri
Bu da Golf Sportsvan'daki Cam tavanın tam anlamıyla karşılığı
Moderatör tarafında düzenlendi: