Makyajlanan Golf 7'nin Dizel Motorları Da Değişti


105 hp ikende tork aynı 115hp ikende aynı. Biraz da şu DSG nin tork dayanımı üzerine çalışsalar fena olmayacak. En azından 280 tork falan olmalıydı 115 hp ile.

 
Motorda değişikliğe gidildiğini sanmıyorum, Yazılımsal işlemler ile 115 Hp yapıldığı görüşündeyim, 1.5 Tdi ünite ve Golf 8 gelene kadar çerez niyetine satmalık Makyajlı kasa, 

 
105 hp ikende tork aynı 115hp ikende aynı. Biraz da şu DSG nin tork dayanımı üzerine çalışsalar fena olmayacak. En azından 280 tork falan olmalıydı 115 hp ile.
DSG malum narin bir ünite.
Yakıt ve performansı iyi tabiki.
Fakat çok yüksek torku kaldıramıyor.
O yüzden Golf R da bile tork çok yüksek değildir.
 
Şehir dışı yakıt tüketimi fabrika verileri

105 hp golf dsg 3.5 lt

110 hp golf dsg 3.6 lt

115 hp golf dsg 4.1 lt

Güç arttıkça yakıt artıyor. Bu işte bi yanlışlık yokmu ?

Güç artması gereksiz oldu. Emisyon verileri düşmüştür mutlaka. Ama yakıtın artması enteresan.

 
Şehir dışı yakıt tüketimi fabrika verileri

105 hp golf dsg 3.5 lt

110 hp golf dsg 3.6 lt

115 hp golf dsg 4.1 lt

Güç arttıkça yakıt artıyor. Bu işte bi yanlışlık yokmu ?

Güç artması gereksiz oldu. Emisyon verileri düşmüştür mutlaka. Ama yakıtın artması enteresan.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vw/golf/vii-typ-5g/technische-daten/

4.1 karma hocam, şehir dışı 3.8. Güç arttıkça haliyle daha çok yakıtla beslemek gerekiyor, motorun yapısını değiştirmeden, sadece yazılım gibi yahut fiziki etkisi az olan değişikliklerle olan geliştirmelerde mecbur daha fazla tüketim ile güç artışı olur.  Neticede yakıt ve hava karışımı giriyor, temel prensip madde de yok olmuyor. Bir kısmı gaz oluyor bir kısmı yanma tepkimesiyle ısı ve patlama oluyor, emisyonu da arttıramayacağınıza göre mecbur yanma daha verimsiz olacak öyle düşünün. Aslında bu durum 1.6 tdi'ın ve dsg'nin artık ciddi bir revizyon istediğinin göstergesi; tork sınırında sürekli debelenip durmak, rakiplerin yakın tüketimlerle çok daha yüksek güç değerleri elde etmesi net göstergeler, tabi vag artık dizel yatırımı yapar mı pek sanmıyorum.

  Tabi itirazınızda haklısınız, zira 105'lik tdi ile zorlayıp 3.7 değerleri kaç defa yakalamışlığım var ki fabrika verisi neredeyse yarım litre altında. Tdi motorlar bu halde 4 lt altına zor iner gibi geliyor.

 
http://www.auto-motor-und-sport.de/vw/golf/vii-typ-5g/technische-daten/
 
4.1 karma hocam, şehir dışı 3.8. Güç arttıkça haliyle daha çok yakıtla beslemek gerekiyor, motorun yapısını değiştirmeden, sadece yazılım gibi yahut fiziki etkisi az olan değişikliklerle olan geliştirmelerde mecbur daha fazla tüketim ile güç artışı olur.  Neticede yakıt ve hava karışımı giriyor, temel prensip madde de yok olmuyor. Bir kısmı gaz oluyor bir kısmı yanma tepkimesiyle ısı ve patlama oluyor, emisyonu da arttıramayacağınıza göre mecbur yanma daha verimsiz olacak öyle düşünün. Aslında bu durum 1.6 tdi'ın ve dsg'nin artık ciddi bir revizyon istediğinin göstergesi; tork sınırında sürekli debelenip durmak, rakiplerin yakın tüketimlerle çok daha yüksek güç değerleri elde etmesi net göstergeler, tabi vag artık dizel yatırımı yapar mı pek sanmıyorum.
  Tabi itirazınızda haklısınız, zira 105'lik tdi ile zorlayıp 3.7 değerleri kaç defa yakalamışlığım var ki fabrika verisi neredeyse yarım litre altında. Tdi motorlar bu halde 4 lt altına zor iner gibi geliyor.
Evet yanlış yazmışım. Yeni tdi ların karması 4.1 lt imiş. Her halukarda eski tdi lar daha tercih edilebilir olmuş. Yenilerle dediğiniz gibi 4 lt uzun yol verisinin altına inmek pek olası değil.
 

Geri
Üst Alt