silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Sipariş formunu bilmiyorum ama,forerunner dedi:@silvershadow
hocam bu araç bilgi etiketindeki kodlar ile bizim sipariş formundaki opsiyon kodları neden uyuşmuyor. Araç bilgi etiketindeki kodların ne anlama geldiğini nasıl anlayacağız?
Servis kitapçığını da mevcut, bagaj kapağının altındaki havuzda da mevcuttur@silvershadow
@Umut
@forerunner
Arkadaşlar bu araç bilgi etiketi servis kitapçığı yada bağaj havuzunda mı bulunuyor..? Yoksa her ikisinde de mi bulunuyor? Sizde durum nedir kontrol edebilen var mı?
Murat hocam aracı ilk aldığımda eve gelince ilk işim servis kitapçığına bakmak oldu ama kitapçığa yapıştırmamışlar Sonra gittim aracın bagaj havuzuna baktım orda da yok.. Sinir oldum stepne vs.. ne varsa çıkarttım baktım ama yok Sonrasında tesadüf eseri sol arka kapının cebinde şans eseri etiketi buldum.. Ama teki eksikti.. kağıdın üzerinde bir tanesi çıkartılmış ne yaptılarsa bilmiyorum.. diğeri yerinde duruyordu.. Hem tekini çıkartıyorsun hemde yapıştırmıyorsun diğerinide gelişi güzel arka kapının cebinde duruyor.. ben farketmesem nolcak acil ihtiyaç halinde.. Yani bu kadar işgüzarlık olur mu diye sinir olmamak elde değil.. Şimdi arayıp bayi yi hesap sorsam binbir türlü bahane üretcekler.. Fabrika neden 2 tane bilgi etiketi koyar çünkü eğer servis kitapçığı kaybolursa.., bağaj havuzunda her ihtimale karşı önlem olsun diye koyar.., yada araç satıldığında ilk sahibi servis kitapçığını kaybeder yada vermeyi unutursa diyerek 2 tane yapıştırır elin almanı işini garantiye alır ama biz bunu yapıştırmayı bile beceremiyoruz.. Sonuç olarak kitapçığa yapıştırsam bir türlü bağaj havuza yapıştırsam başka türlü sıkıntıServis kitapçığını da mevcut, bagaj kapağının altındaki havuzda da mevcuttur